Αιγιάλεια: “Εχθρική” η τιμολογιακή πολιτική, παράλογα υψηλές οι τοπικές μετακινήσεις με τρένο
Μέσο ακατάλληλο για… τοπικές διαδρομές παραμένει το τρένο, τουλάχιστον για τις μετακινήσεις των Αιγιωτών.Η τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Μέσο ακατάλληλο για… τοπικές διαδρομές παραμένει το τρένο, τουλάχιστον για τις μετακινήσεις των Αιγιωτών. Η τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Hellenic Train) φαίνεται ότι «πριμοδοτεί» κυρίως τη μετακίνηση εκτός νομού αλλά και προς Αθήνα και Πειραιά, διατηρώντας ελκυστικές χρεώσεις, τουλάχιστον όσον αφορά τη μετακίνηση με το λεωφορείο.
Αντίθετα χρεώνει ακριβά τοπικές μετακινήσεις .
Το Aigiovoice κατέγραψε τις τιμές χρέωσης των εισιτηρίων και σοβαρές αναντιστοιχίες που υπάρχουν σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική των σιδηροδρόμων.
Στην κατηγορία οικονομικής μετακίνησης, το εισιτήριο Αίγιο – Κιάτο (απλή μετάβαση όπου υπάρχει και η άμεση ανταπόκριση του προαστιακού προς Αθήνα) είναι μόλις 4 ευρώ.
Ελαφρώς ανατιμημένο, στα 4,40 ευρώ είναι το εισιτήριο Αίγιο – Ξυλόκαστρο.
Επίσης λογική, στα 2,70 ευρώ είναι και η χρέωση της διαδρομής Αίγιο – Διακοπτό όπου υπάρχει και η ανταπόκριση του Οδοντωτού προς Καλάβρυτα.
Οι χρεώσεις όμως αλλάζουν, αν κάποιος επιλέξει να μετακινηθεί κάπως διαφορετικά.
Εντός νομού Αχαΐας, η διαδρομή Αίγιο – Ακράτα είναι στα 6,80 ευρώ. Πολύ καλύτερα να κόψει κάποιος εισιτήριο για Κιάτο!
Στην ίδια, παράλογη υψηλή χρέωση 6,80 ευρώ είναι και η χρέωση από Αίγιο προς Ζευγολατιό και Βραχάτι, πολύ ακριβότερα δηλαδή από το να κινηθεί κάποιος έως το Ξυλόκαστρο!
Στην Κορινθία βέβαια, εντός νομού, η τιμολογιακή πολιτική είναι σαφώς καλύτερη από αυτή που ακολουθείται στην Αχαΐα.
Η διαδρομή Κιάτο – Κόρινθος είναι μόλις στα 2,20 ευρώ!
Είναι προφανές ότι οι χρεώσεις του τρένου μόνο φιλικές δεν είναι για την περιοχή και εμείς, ως Μέσο, είμαστε υποχρεωμένοι να δημοσιοποιήσουμε τις αντιδράσεις όσων μας κατήγγειλαν φιλικά το πρόβλημα!