Amazon: Λανσάρει τον νέο ανταγωνιστή των Temu και Shein με «τρελά χαμηλές» τιμές
Η Amazon εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα πώλησης με την ονομασία Haul, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τους Κινέζους λιανοπωλητές χαμηλού κόστους Temu και Shein.
Ο γίγαντας των διαδικτυακών αγορών Amazon παρουσίασε το Haul ως μια μοναδική εμπειρία με προϊόντα σε «τρελά χαμηλές τιμές», με μέγιστη τιμή μόλις τα 20 δολάρια και που «αξίζουν την αναμονή» έως και δύο εβδομάδων για την παράδοση. Μέχρι στιγμής απευθύνεται μόνο σε χρήστες κινητών στην Αμερική, ενώ συζητιέται η επέκτασή του στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν κριθεί επιτυχές το νέο βήμα του αμερικανικού κολοσσού.
Το Haul σηματοδοτεί την πολυαναμενόμενη επέλαση της πλατφόρμας στην πώληση φθηνότερων αγαθών με μεγαλύτερους χρόνους αποστολής – ένα επιχειρηματικό μοντέλο που έχει ωθήσει την άνοδο των Temu και Shein.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές της Amazon στο ηλεκτρονικό εμπόριο απολαμβάνουν, τα τελευταία χρόνια, ταχεία ανάπτυξη και παγκόσμια αναγνώριση στα όρια της φρενίτιδας, αντιμετωπίζοντας συγχρόνως επικρίσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής και αποστολής όλο και πιο φθηνών προϊόντων.
Οι ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο δείχνουν αυξανόμενη επιφυλακτικότητα σχετικά με την άνοδο των πλατφορμών, που πωλούν μαζικά παραγόμενα αγαθά σε πολύ χαμηλές τιμές κόστους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μάλιστα, έχει ξεκινήσει δράση από τον Οκτώβριο κατά της Temu, λόγω ανησυχιών ότι δεν καταφέρνει να σταματήσει την πώληση παράνομων προϊόντων.
«Η εύρεση σπουδαίων προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές είναι σημαντική για τους πελάτες και συνεχίζουμε να διερευνούμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας στις πωλήσεις, ώστε να μπορούν να προσφέρουν προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές», δήλωσε ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων.
Ο κ. Mehta δήλωσε ότι είναι ακόμη «πρώιμες ημέρες» για τη νέα κάθετη αγορά της και ότι θα εισακουστεί η ανατροφοδότηση των πελατών προκειμένου να «βελτιωθεί και να επεκταθεί τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».
Διαβάστε επίσης
Netflix: Αύξησε τις τιμές στην Ελλάδα – Ο νέος τιμοκατάλογος για τους συνδρομητές
Meta: Πρόστιμο €798 εκατ. από την ΕΕ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στις μικρές αγγελίες
Amazon: Γνωστός youtuber αγόρασε σπίτι έναντι $39.000 αλλά δεν διάβασε τα… ψιλά γράμματα
Η Amazon εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα πώλησης με την ονομασία Haul, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τους Κινέζους λιανοπωλητές χαμηλού κόστους Temu και Shein.
Ο γίγαντας των διαδικτυακών αγορών Amazon παρουσίασε το Haul ως μια μοναδική εμπειρία με προϊόντα σε «τρελά χαμηλές τιμές», με μέγιστη τιμή μόλις τα 20 δολάρια και που «αξίζουν την αναμονή» έως και δύο εβδομάδων για την παράδοση. Μέχρι στιγμής απευθύνεται μόνο σε χρήστες κινητών στην Αμερική, ενώ συζητιέται η επέκτασή του στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν κριθεί επιτυχές το νέο βήμα του αμερικανικού κολοσσού.
Το Haul σηματοδοτεί την πολυαναμενόμενη επέλαση της πλατφόρμας στην πώληση φθηνότερων αγαθών με μεγαλύτερους χρόνους αποστολής – ένα επιχειρηματικό μοντέλο που έχει ωθήσει την άνοδο των Temu και Shein.
Οι Κινέζοι ανταγωνιστές της Amazon στο ηλεκτρονικό εμπόριο απολαμβάνουν, τα τελευταία χρόνια, ταχεία ανάπτυξη και παγκόσμια αναγνώριση στα όρια της φρενίτιδας, αντιμετωπίζοντας συγχρόνως επικρίσεις σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής και αποστολής όλο και πιο φθηνών προϊόντων.
Οι ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο δείχνουν αυξανόμενη επιφυλακτικότητα σχετικά με την άνοδο των πλατφορμών, που πωλούν μαζικά παραγόμενα αγαθά σε πολύ χαμηλές τιμές κόστους.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μάλιστα, έχει ξεκινήσει δράση από τον Οκτώβριο κατά της Temu, λόγω ανησυχιών ότι δεν καταφέρνει να σταματήσει την πώληση παράνομων προϊόντων.
«Η εύρεση σπουδαίων προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές είναι σημαντική για τους πελάτες και συνεχίζουμε να διερευνούμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας στις πωλήσεις, ώστε να μπορούν να προσφέρουν προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές», δήλωσε ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων.
Ο κ. Mehta δήλωσε ότι είναι ακόμη «πρώιμες ημέρες» για τη νέα κάθετη αγορά της και ότι θα εισακουστεί η ανατροφοδότηση των πελατών προκειμένου να «βελτιωθεί και να επεκταθεί τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».
Διαβάστε επίσης
Netflix: Αύξησε τις τιμές στην Ελλάδα – Ο νέος τιμοκατάλογος για τους συνδρομητές
Meta: Πρόστιμο €798 εκατ. από την ΕΕ για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στις μικρές αγγελίες
Amazon: Γνωστός youtuber αγόρασε σπίτι έναντι $39.000 αλλά δεν διάβασε τα… ψιλά γράμματα