Απάτη με ινστιτούτο αισθητικής – Χρησιμοποιούσαν τα ονόματα παρουσιαστριών για την προώθηση προϊόντων
Ο Ασκός του Αιόλου που άνοιξε για πολυδιαφημισμένο ινστιτούτο αισθητικής της Θεσσαλονίκης, το οποίο απευθυνόταν σε πασίγνωστες σταρ της TV προκειμένου να διαφημίζουν τα πακέτα υπηρεσιών του, δεν λέει να κλείσει μετά τη δημοσιοποίηση μιας περίεργης κλοπής που έγινε την περασμένη Δευτέρα και εικάζεται πως αφορμή γι’ αυτήν στάθηκε μια… διαφωνία σχετικά με το κόστος χρέωσης υπηρεσίας.
Και αυτό γιατί τα στόματα πελατών που υποστηρίζουν ότι έπεσαν θύματα εξαπάτησης ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, φέρνοντας στο φως άγνωστες λεπτομέρειες για τις πονηρές μεθόδους που φέρεται ότι εφάρμοζαν οι υπεύθυνοι του ινστιτούτου για να αυγατίζουν τα κέρδη τους!
Πρωταγωνιστές του περιστατικού, που έχει προκαλέσει προβληματισμό στις Αρχές, είναι ένας 36χρονος από την Αλβανία και μια 56χρονη, οι οποίοι αφέθηκαν ελεύθεροι. Αν και η «εισβολή» του 36χρονου στο ινστιτούτο αισθητικής, για να αρπάξει 600 ευρώ από την υπάλληλο, θα μπορούσε εξαρχής να θεωρηθεί συνηθισμένη κλοπή, οι αστυνομικοί που χειρίζονται την υπόθεση φέρεται ότι εξετάζουν με προσοχή ένα βίντεο, στο οποίο εικονίζεται ο δράστης να φεύγει, χωρίς να πάρει τα 2.000 ευρώ, δηλαδή το συνολικό ποσό που περιείχε το μεταλλικό κουτί το οποίο πήρε στα χέρια του. Και τούτο γιατί εύλογα γεννώνται υπόνοιες ότι κατηγορούμενοι και ινστιτούτο είχαν «ανοιχτούς» λογαριασμούς!
Το συγκεκριμένο κέντρο αισθητικής, που εκμεταλλευόταν την επιρροή που έχουν στο κοινό λαμπερά τηλεοπτικά πρόσωπα, όπως η Φαίη Σκορδά, η Κατερίνα Καινούργιου και η Βίκυ Χατζηβασιλείου (σ.σ.: η τελευταία, μάλιστα, είχε χριστεί ambassador του κέντρου το 2019, χωρίς να προκύψει η παραμικρή εμπλοκή της στη συγκεκριμένη εταιρία), για να αλιεύει πελάτες βρέθηκε στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας το 2020, όταν του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ για παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές.
Στις αρχές του έτους αποκαλύφθηκε ότι είχε εξαπατήσει φιναλίστ του διαγωνισμού ομορφιάς «Σταρ Ελλάς» και είχε απασχολήσει τόσο τον Συνήγορο του Καταναλωτή όσο και τις ελεγκτικές Αρχές του υπουργείου Ανάπτυξης. Είχε φτάσει δε στο σημείο να αποσπάσει από συνταξιούχο αστυνομικό μισό εκατομμύριο ευρώ (!) για μία θεραπεία λεύκης, ενώ φέρεται ότι υποχρέωνε τους υπαλλήλους να εργάζονται κάτω από αδιανόητες συνθήκες, με κάποιους εξ αυτών να καταγγέλλουν ότι είχαν πέσει θύματα ξυλοδαρμού!
Η τελευταία καταγγελία που είδε το φως αφορά τη Β.Α., που ακολούθησε τις συνεδρίες ενός πακέτου των 200 ευρώ και έφτασε να χρωστάει… 30.000 ευρώ! «Στα τέλη του 2019, ύστερα από διαφημίσεις σε πρωινές εκπομπές και με την παρότρυνση του συζύγου μου, που ήθελε να με βοηθήσει να ξεπεράσω την κατάθλιψη στην οποία βρισκόμουν λόγω του θανάτου του γιου μας, επισκέφτηκα ιατρείο στη Θεσσαλονίκη για θέματα υγείας που είχα στα πόδια μου, φλεβικής ανεπάρκειας, αυξημένου λίπους και για να χάσω βάρος. Η αρχική συμφωνία περιελάμβανε ένα πρόγραμμα της τάξης των 200 ευρώ» αναφέρει η καταγγέλλουσα στη μήνυσή της, αποσπάσματα της οποίας δημοσίευσε το protothema.gr.
Στην πορεία, η ίδια δέχθηκε πιέσεις για να αναβαθμίσει τη συμμετοχή της και να ενεργοποιηθούν και άλλα προγράμματα, ώσπου έφτασε να χρωστάει 10.000 ευρώ! Ωστόσο, το χρέος της έπιασε… ταβάνι, όταν άκουσε έναν από τους υπευθύνους της εταιρίας, ο οποίος υποσχέθηκε ότι θα της «χάριζε» προγράμματα των 15.000 ευρώ, που θα μπορούσε να ακολουθήσει σε διάστημα δύο ετών, αν έδινε άλλα 5.000 ευρώ.
«Μου είπαν για ακόμα μία, καλύτερη πρόταση, αν τους έδινα άμεσα άλλα 15.000 ευρώ. Θα με έβαζαν σε ένα άλλο πρόγραμμα και θα έπαιρνα πίσω σε λίγες μέρες όλα τα χρήματα που τους είχα δώσει, δηλαδή και τα 30.000 ευρώ. Δυστυχώς, με τις ψεύτικες υποσχέσεις κατάφεραν να με πείσουν να τους δώσω τα επιπλέον χρήματα, καθώς νόμιζα ότι έχω να κάνω με σοβαρή επιχείρηση, αφού διαφημιζόταν συνεχώς στα μεγάλα κανάλια με γνωστά πρόσωπα της τηλεόρασης…» καταλήγει η γυναίκα, που έφτασε να δανειστεί χρήματα από συγγενείς, πιστεύοντας ότι θα έπαιρνε πίσω και τα 30.000 ευρώ!
Στην αντεπίθεση οι εργαζόμενοι
Τη δική τους απάντηση έδωσαν, μέσω της δικηγόρου τους, οι υπάλληλοι του ινστιτούτου, τις οποίες κατηγορεί η Β.Α. για εξαπάτηση: «Το βρίσκω πολύ λυπηρό, θλιβερό, εργαζόμενα κορίτσια τα οποία δούλευαν για τον βασικό μισθό να πλέουν στη δίνη ενός κυκλώνα μηνύσεων και αγωγών που αφορούν τα πεπραγμένα της πρώην εργοδοσίας τους. Θεωρώ την εμπλοκή των εργαζομένων στην παρούσα υπόθεση αστεϊσμό και προειδοποιώ πως η άνευ λόγου και προηγουμένου στοχοποίησή τους αποτελεί αξιόποινη συμπεριφορά και οι εντολείς μου επιφυλάσσονται για τα νόμιμα.
Θα πρέπει να σκεφτεί κανείς δύο φορές πριν στοχοποιήσει κορίτσια που δούλευαν στο ινστιτούτο και, όπως τόνισα σκληρά πολλάκις, με υπερωρίες, με υποχρεώσεις, με ανήλικα, αλλά ταυτόχρονα πρόσχαρες και ευγενικές με μοναδικό όφελος το βασικό ημερομίσθιο» δήλωσε η Ανθούλα Ανάσογλου και πρόσθεσε μιλώντας στο protothema.gr: «Δυστυχώς, ακούστηκαν πολλά ψέματα και πολλές ανακρίβειες για τις εργαζόμενες, οι οποίες στο τέλος βρέθηκαν απολυμένες με καθυστερούμενους μισθούς και ένσημα.
Έδωσαν μεγάλο αγώνα να σταθούν στα πόδια τους και να συνεχίσουν τη ζωή τους σε άλλες θέσεις εργασίας και τώρα βρίσκονται αντιμέτωπες με ανυπόστατες κατηγορίες που καταχρηστικώς τις βαρύνουν. Η θέση τους, όμως, είναι ξεκάθαρη, δεν θα αμυνθούν μόνο, θα επιτεθούν νομικά σε οποιονδήποτε τις διαβάλλει και καταθέτει συκοφαντικά γεγονότα. Η αλήθεια είναι στα χέρια της Δικαιοσύνης».
Πηγή: www.espressonews.gr
Ινστιτούτο της απάτης: Δεύτερη καταγγελία πρώην υπαλλήλου – «Οι αστυνομικοί μου είπαν ότι έρχονται κάθε μέρα»
«Έμεινα μια βδομάδα κι έφυγα τρέχοντας» – Αποκαλυπτικές συνομιλίες – Αστυνομικοί εμφανίζονται να λένε ότι «πήγαιναν κάθε μέρα» από τις καταγγελίες
Συνεχίζονται οι καταγγελίες κατά του «ινστιτούτου της απάτης», με πρώην εργαζόμενους στο κέντρο αισθητικής αλλά και πελάτισσες που έπεσαν θύματα των δήθεν δελεαστικών προσφορών του. Φαίνεται ότι το ινστιτούτο που άλλαζε διαρκώς επωνυμία κι είχε εξαπατήσει δεκάδες κόσμου, αποσπώντας αστρονομικά ποσά και αφήνοντας έκθετους, με σωματικά τραύματα τους πελάτες, παραβίαζε βασικές αρχές του κώδικα επαγγελματικής δεοντολογίας.
Μετά την υπάλληλο που, πριν από λίγες ημέρες, εξέθεσε τις ντροπιαστικές συνθήκες κάτω από τις οποίες ήταν αναγκασμένη να δουλεύει επί 12 ώρες, υπό καθεστώς απειλών, άλλες δύο πρώην εργαζόμενες μιλούν για ξεκάθαρη παραβίαση των δικαιωμάτων τους.
«Έμεινα μια βδομάδα κι έφυγα τρέχοντας» καταγγέλλει η πρώην εργαζόμενη, η οποία – εξοργισμένη από τον βαθμό της απάτης – αναφέρεται, μέσω της πλατφόρμας TikTok, στη δική της δυσάρεστη εμπειρία.
«Μου είχαν πει για καλή θέση και προοπτικές, η κοροϊδία όμως είναι σε άλλο επίπεδο. Απλά τρώνε τα χρήματα του κόσμου» επισημαίνει, δε, για να προσθέσει σχετικά με τον τρόπο δράσης του κέντρου, που θυμίζει εγκληματική οργάνωση, τα εξής: «Είναι ανακυκλώσιμοι, αλλάζει συνεχώς η επωνυμία».
Η γυναίκα επιβεβαιώνει, μέσα από το βίντεο της, όσα είχε – προ ημερών – καταγγείλει η αισθητικός Χριστίνα Μπίτα. Σύμφωνα με όσα είχε υποστηρίξει η τελευταία στην ανάρτησή της, οι υπεύθυνοι του «δερματολογικού κέντρου» την έβαλαν να καθίσει σε ένα καναπέ επί μιάμιση ώρα προκειμένου να κάνει συνεδρίες αποτρίχωσης.
«Δεν έρχεται ποτέ η σειρά σου, σου ζητάνε να αλλάξεις το ραντεβού σου ενώ, στο μεταξύ σε έχουν βάλει να προπληρώσεις το πακέτο που έχεις επιλέξει. Ξαναπάς και πάλι τίποτα. Δεν σου επιστρέφουν ποτέ πίσω τα λεφτά. Οι αστυνομικοί που ήρθαν εκεί μου είπαν, “κοπέλα μου είναι απάτη, ερχόμαστε κάθε μέρα σε αυτό το κέντρο αισθητικής για παρόμοια περιστατικά”» είχε πει.
Σημειώνεται, δε, ότι η καταγγελία της κινητοποίησε τις αστυνομικές αρχές. «Πάλι εσείς; Πόσα άτομα πρέπει να σας κάνουν μήνυση για να σταματήσετε να εξαπατάτε τον κόσμο;» ανέφεραν οι δυο αστυνομικοί που μετέβησαν στο κέντρο αισθητικής έπειτα από την καταγγελία της κ.Μπίτα. Έπειτα από την δημοσιοποίηση της δυσάρεστης εμπειρίας της, δεκάδες άλλες γυναίκες που είχαν ανάλογη εμπειρία της έστειλαν μηνύματα όπου περιγράφουν όλα όσα έζησαν στο περιβόητο « κέντρο αισθητικής» του Συντάγματος .
Χαρακτηριστικά, η πρώην εργαζόμενη Μ.Σ που δούλευε σε κατάστημα του ινστιτούτου στη Θεσσαλονίκη καταγγέλλει απουσία καταβολής δεδουλευμένων τριών μηνών όπως και ενσήμων.
Όσον αφορά στους πελάτες-θύματα της οργάνωσης επιτήδειων, το «πακέτο» των καταγγελιών μεγεθύνεται σημαντικά.
«Προπληρωμή 200 ευρώ για 12 συνεδρίες λέιζερ για χέρια, πόδια, μπικίνι, πρόσωπο και μασχάλες. Πλήρωσα και αμέσως μου είπαν ότι χρωστάω άλλα 450 ευρώ και ότι τα 200 ευρώ αφορούσαν μια συνεδρία για κάθε σημείο και όχι αυτό που έγραφαν στην προσφορά, δηλαδή 12 συνεδρίες για όλα τα σημεία. Απαιτούσα τα χρήματά μου, δεν μου τα έδωσαν ποτέ. Για να βρεθεί μια λύση, ζήτησα με τα χρήματα που έχω δώσει να κάνω μόνο τις συνεδρίες που αντιστοιχούν, εννοείται αρνήθηκαν γιατί ”είναι πακέτο και δεν αλλάζει καθώς είναι είναι άλλες οι τιμές”» αποκαλύπτει μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης άλλη μια πρώην πελάτισσα, η Ε.Μ., που έχασε χρήματα από το «ινστιτούτο της απάτης».
Χρήματα έχασε και η Ε.Α. όταν διαπίστωσε πως «έφυγαν» 550 ευρώ χωρίς καμία λογική και ουσία. Η πίεση που ασκείτο, δε, στα υποψήφια θύματα από τους υπεύθυνους του κέντρου, που μετέρχονταν κάθε μέσο για να πετύχουν τον σκοπό τους, επιβεβαιώνεται κι από ακόμη μία καταγγελία.
Η φοιτήτρια, Μ.Λ., ειδικότερα, καταγγέλλει πως δέχθηκε ενόχληση για εμπλοκή σε επέμβαση σχετική με την ακμή, πρόβλημα που στην ουσία όμως δεν είχε. Όταν, μάλιστα, πληροφορήθηκε για το μεγάλο κόστος των συνεδριών, αντιλήφθηκε πως δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει στα έξοδα χωρίς τη βοήθεια των γονέων της. Η επιμονή των υπευθύνων του ινστιτούτου ήταν τέτοια που άσκησαν πίεση στη νεαρή γυναίκα να τηλεφωνήσει επί τόπου στους γονείς της, αγνοώντας τον δισταγμό της και το ότι τους είπε πως η μητέρα της δεν μπορούσε να μιλήσει.
Υπενθυμίζεται ότι θύμα απάτης, όπως αποκάλυψε πρόσφατα η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Tik Tok, έπεσε και η φιναλίστ του περσινού διαγωνισμού ομορφιάς Σταρ Ελλάς- Μις Ελλάς, Κωνσταντίνα Σωτηρίου.
Στο βίντεο που ανέβασε αναφέρει για το συγκεκριμένο κέντρο αισθητικής τα εξής: «Την πάτησα και εγώ από influencers που το διαφήμιζαν. Πριν τα Χριστούγεννα είχα δει μια προσφορά για laser αποτρίχωσης total body που ήταν σε πολύ καλή τιμή και έτσι είπαμε με την αδερφή μου να την πάρουμε. Πάει η αδερφή μου κλείνει τις έξι συνεδρίες, τις οποίες και προπληρώνει ενώ μετά την πάνε σε ένα άλλο γραφείο και καταφέρνουν να την κάνουν να προπληρώσει κι άλλες έξι συνεδρίες. Στη συνέχεια πάω και εγώ για να πάρω την προσφορά και ταυτόχρονα είχα κλείσει και ραντεβού για να ξεκινήσω. Με καθυστέρησαν πάρα πολύ με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να φύγω διότι έπρεπε να βρίσκομαι σε μια φωτογράφιση. Όταν ζήτησα να μεταφέρω το ραντεβού μου, μου είπαν ότι έχουν διαθέσιμο μετά από ενάμιση μήνα. Καταλάβαμε ότι κάτι δεν πάει καλά και έτσι ζητήσαμε επιστροφή των χρημάτων μας. Τα λεφτά βέβαια δεν μας τα έδωσαν ποτέ…».
Διαμαρτυρία των Εργαστηρίων Αισθητικής για τα παράνομα «Κέντρα Ομορφιάς», «Ινστιτούτα Αισθητικής» και την αμφισβήτηση δικαιώματος αποτρίχωσης Laser
O Σύνδεσμος Επαγγελματιών Αισθητικών Ελλάδος έστειλε επιστολής σχετικά με το σχετικό ζήτημα στην οποία αναφέρει:
«Ο Σύνδεσμος Επαγγελματιών Αισθητικών Ελλάδας είναι πρωτοβάθμιο σωματείο που εκπροσωπεί τους κατόχους Εργαστηρίων Αισθητικής. Τα μέλη μας είναι Επαγγελματίες Αισθητικοί – Κοσμητολόγοι , απόφοιτοι Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, κάτοχοι άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Τα Εργαστήρια Αισθητικής είναι χώροι πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, που φέρουν άδεια λειτουργίας από τις Γενικές Διευθύνσεις Υγείας της Περιφέρειας και εποπτεύονται από το Υπουργείο Υγείας.
Οι Επαγγελματίες Αισθητικοί είναι οι μοναδικοί επιστημονικά υπεύθυνοι για εφαρμογές Αισθητικής Προσώπου και Σώματος ( καθαρισμός, ενυδάτωση, αντιγήρανση, αποτρίχωση απλή ή μόνιμη (LASER), αδυνάτισμα, κυτταρίτιδα, μάλαξη, μακιγιάζ) που στόχο έχουν τη βελτίωση της ποιότητας του δέρματος και τη διαφύλαξη της υγείας του, είναι δηλαδή οι μοναδικοί ειδικοί στην ομορφιά του δέρματος.
Τα θεσμοθετημένα επαγγελματικά δικαιώματα των Αισθητικών αναφέρονται στο Νόμο 361/1969, στο Προεδρικό διάταγμα 83/1989, στο Νόμο 3215/1998, στο Νόμο 4999/2022 και στο πρόγραμμα σπουδών του Τομέα Αισθητικής και Κοσμητολογίας του Τμήματος Βιοϊατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, πρώην Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Τ.Ε.Ι.
Εδώ και δεκαετίες οι πολίτες εμπιστεύονται τα Νόμιμα Εργαστήρια Αισθητικής για την ασφάλεια, την επιστημονική κατάρτιση, τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μας, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την οικονομική πολιτική τους, η οποία δεν διαφέρει από τις λοιπές Επιστήμες Υγείας. Τα Εργαστήρια Αισθητικής δεν δεσμεύουν υπέρογκα ποσά σε ατελείωτες συνεδρίες, δεν αλλάζουν έδρα, δεν αλλάζουν ΑΦΜ.
Οι υπηρεσίες που παρέχουν τα Νόμιμα Εργαστήρια Αισθητικής περιορίζονται στο επαγγελματικό πεδίο και δεν εφαρμόζονται σε καμία περίπτωση ιατρικές πράξεις, όπως botox και εμφυτεύματα υαλουρονικού οξέος. Οι επαγγελματίες Αισθητικοί γνωρίζουν τόσο τον Κώδικα Δεοντολογίας, όσο και τις συνέπειες εφαρμογής ιατρικών πράξεων από μη ειδικούς. Εάν και εφόσον το πελατολόγιο έχει ανάγκη ιατρικής φροντίδας, οι Επαγγελματίες Αισθητικοί παραπέμπουν το πελατολόγιο στον εκάστοτε ειδικό Ιατρό ( Ενδοκρινολόγο, Παθολόγο, Δερματολόγο, Πλαστικό Χειρουργό). Άλλωστε, ο νόμος 5007/2022, άρθρο 82, επιτρέπει τη συστέγαση Επαγγελμάτων Υγείας με Ιατρεία.
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια αναίτια επίθεση εναντίον του Επαγγελματία Αισθητικού, από διάφορους χώρους μέσω των ΜΜΕ, των social media, του ηλεκτρονικού και έντυπο τύπου. Διαβάζουμε ρεπορτάζ και βλέπουμε αναφορές σε τηλεοπτικές εκπομπές για «Κέντρα Αισθητικής», «Κέντρα Ομορφιάς», «Ινστιτούτα της Απάτης». Οι χώροι αυτοί είναι χώροι οι οποίοι έχουν καταγγελθεί για τις πρακτικές τους τόσο από την Ομοσπονδία Συλλόγων Επαγγελματιών Διπλωματούχων Αισθητικών Ελλάδας, όσο και από τους κατά τόπους Ιατρικούς Συλλόγους αλλά και από τους εξαπατηθέντες πολίτες, μέσω του συνηγόρου του καταναλωτή και της γενικής γραμματείας εμπορίου και προστασίας του καταναλωτή.
Οι Επαγγελματίες Αισθητικοί, συμμετέχουν βάσει νομοθεσίας στις επιτροπές ελέγχου της Γενικής Διεύθυνσης Υγείας και βοηθούν την πολιτεία στην καταστολή και τον περιορισμό αυτών των απατών.
Οι χώροι που έχουν καταγγελθεί από τα έως τώρα στοιχεία δεν έχουν καμία σχέση με τα Εργαστήρια Αισθητικής, καθώς δεν διαθέτουν άδεια λειτουργίας, ούτε και επιστημονικά υπεύθυνο αισθητικό. Είναι «επιχειρήσεις» που οικειοποιούνται το όνομα Αισθητική και τη φράση « Κέντρο Αισθητικής» για να παραπλανήσουν το κοινό. Αυτά τα «κέντρα» λειτουργούν χωρίς άδεια, εκτελούν παράνομα Αισθητικές πράξεις, ενδεχομένως και Ιατρικές πράξεις και είναι επικίνδυνα για τη Δημόσια Υγεία. Τα γεγονότα αυτά, είναι καταγεγραμμένα στα φύλλα ελέγχου της εκάστοτε Διεύθυνσης Υγείας της κάθε Περιφέρειας.
Σε συνέχεια της σύγχυσης και της παραπληροφόρησης, τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μία ευθεία αμφισβήτηση του δικαιώματος χρήσης Laser Αποτρίχωσης από την ιατρική κοινότητα, ενδεχομένως λόγω της παράνομης χρήσης από μη ειδικά άτομα που έχουν οικειοποιηθεί την έννοια «αισθητικός». Προκειμένου να σταματήσει κάθε άστοχη επίθεση, καλό είναι να ανατρέξουμε στην ισχύουσα νομοθεσία.
Σύμφωνα με το νομοθετικά περιγεγραμμένο επαγγελματικό πεδίο των Αισθητικών, κατόχων άδειας άσκησης επαγγέλματος (Νόμος 361/1969 Προεδρικό Διάταγμα 83/89 Νόμος 3215/1998 και το Νόμο 4999/2022 ) περιγράφεται ξεκάθαρα και πέρα πάσης αμφιβολίας ότι το δικαίωμα της αποτρίχωσης ανήκει ως πράξη αποκλειστικά στο επάγγελμα του Αισθητικού, ο οποίος έχει μέσω του προεδρικού διατάγματος 83/1989 τη δυνατότητα να επιλέξει όποιο μέσο επιθυμεί ( κερί, συσκευή ηλεκτρόλυσης, συσκευή οπτικής ίνας, συσκευή παλμικού φωτός, συσκευή Laser ή όποια άλλη τεχνολογία προκύψει στο μέλλον με βάση την εξέλιξη της τεχνολογίας) καθώς εξακολουθεί να το εφαρμόζει με στόχο την πράξη της αποτρίχωσης.
Επομένως η χρήση LASER αποτρίχωσης βάσει της νομοθεσίας επιτρέπεται αποκλειστικά στους Αισθητικούς, εφόσον είναι η μόνη ειδικότητα όπου η χρήση αποτρίχωσης Laser περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών τους σε προπτυχιακό επίπεδο (Τομέας Αισθητικής και Κοσμητολογίας, Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, πρώην Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας ΑΤΕΙ, ΤΕΙ, ΚΑΤΕΕ, σχολές παλαιού τύπου) και αποδεδειγμένα καλύπτεται από το γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους (Π.Δ. 83/1989).
Ας μην ξεχνάμε, ότι οι συσκευές Laser έχουν πληθώρα εφαρμογών τόσο στην Επιστήμη της Αισθητικής, όσο και σε άλλες επιστήμες υγείας (φυσικοθεραπεία, οπτική και οπτομετρία, ραδιολογία ακτινολογία), καθώς και σε άλλους κλάδους ( μηχανική, βιομηχανία κ.λ.π.), ενώ πλέον διατίθενται ελεύθερα στο εμπόριο ακόμα και για οικιακή χρήση.
Οι επαγγελματίες αισθητικοί, εφόσον σέβονται το επαγγελματικό τους περίγραμμα, δεν αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Αντίθετα είναι απόλυτα καταρτισμένοι και ουδέποτε έχουν δώσει αφορμή για τέτοιου είδους αναφορές. Η επιστημονική κοινότητα οφείλει να συνεργάζεται προς όφελος της κοινωνίας. Είμαστε ανοιχτοί σε διάλογο με όποιον φορέα τυχόν δεν γνωρίζει το αντικείμενο σπουδών και το επαγγελματικό περίγραμμα του Αισθητικού και ίσως συγχέει το επάγγελμα με αυτό της τέχνης της περιποίησης άκρων, της κομμωτικής ή άλλης εφαρμοστικής τέχνης.
Δηλώνουμε όμως ότι στο μέλλον δεν θα δεχθούμε άλλο τέτοιου είδους απαξιωτικές και συκοφαντικές αναφορές και επιφυλασσόμαστε κατά παντός νομίμου δικαιώματός μας.
Παρακαλούμε θερμά τον τύπο να σεβαστεί τον Επαγγελματία Αισθητικό και τα Νόμιμα Εργαστήρια Αισθητικής. Ας φροντίσει η δημοσιογραφική κοινότητα όταν αναφέρεται σε απάτες να χρησιμοποιεί στους τίτλους ειδήσεων τη φράση «φερόμενο ως Εργαστήριο Αισθητικής», ή « Υποτιθέμενο Κέντρο Αισθητικής»
Παρακαλούμε επίσης τους καταναλωτές πριν αποφασίσουν να δεχθούν υπηρεσία αισθητικής να ζητάνε να τους επιδειχθεί η Άδεια Λειτουργίας Εργαστηρίου Αισθητικής ή Πολυδύναμης Μονάδας Αισθητικής, Δίαιτας και Άσκησης και φυσικά η Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος του Επιστημονικά Υπευθύνου Αισθητικού που είναι παρών.
Σε περίπτωση υποψίας για κακή υπηρεσία ή παράνομο χώρο, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 1520, να καταγγέλλουν την υπηρεσία στο kataggelies.gov.gr επώνυμα ή ανώνυμα.
Στοιχεία επικοινωνίας με το σύλλογο για περισσότερες πληροφορίες: 2103213921, info@sepae.gr
Με εκτίμηση, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΠΑΕ»
Πηγή: www.protothema.gr
Τα βρόμικα κόλπα του ζεύγους Κακαρίκου
Ένα πολύ ενδιαφέρον βιογραφικό αποτελούμενο από απάτες, απειλές, τραμπουκισμούς, και άλλα αδικήματα, τα οποία τους έχουν…
Ένα πολύ ενδιαφέρον βιογραφικό αποτελούμενο από απάτες, απειλές, τραμπουκισμούς, και άλλα αδικήματα, τα οποία τους έχουν φέρει επανειλημμένως ενώπιον των αρχών, έχουν η Αναστασία Ντάγιου και ο Νίκος Κακαρίκος, το ζευγάρι το οποίο βρίσκεται πίσω από το κέντρο αισθητικής Cosmedical Clinic Greece στο κέντρο της Αθήνας.
Πρόκειται για ένα κέντρο αισθητικής, η δραστηριότητα του οποίου έχει γίνει αντικείμενο πολλών βάσιμων καταγγελιών για απάτη από πολίτες, καταγγελίες οι οποίες έγιναν αντικείμενο τεσσάρων ρεπορτάζ της «Ζούγκλας» στις αρχές Φεβρουαρίου. Επρόκειτο για τεκμηριωμένα ρεπορτάζ που έκαναν την Ντάγιου και τον Κακαρίκο να χάσουν την ψυχραιμία τους και να υβρίσουν και να απειλήσουν με τον πλέον χυδαίο τρόπο και με αγοραίες εκφράσεις τους συντάκτες της «Ζούγκλας» με τους οποίους μίλησαν. Θα σκεφτόταν κάποιος ότι οι απειλές και οι ύβρεις είναι μηνύσιμες, αλλά πρόκειται για πταίσματα σε σχέση με τον υπόλοιπο βίο και την πολιτεία τους.
Ας γυρίσουμε, λοιπόν, μια δεκαετία πίσω, στον Σεπτέμβριο του 2012, και σε ένα ινστιτούτο αισθητικής στη Θεσσαλονίκη. Εκεί θα συναντήσουμε αστυνομικούς να περνούν χειροπέδες στη Ντάγιου, η οποία λίγο νωρίτερα είχε κρύψει έγγραφα από υπαλλήλους του ΣΔΟΕ που έκαναν έλεγχο στην επιχείρηση και τους απείλησε ότι θα χάσουν τη δουλειά τους.
Το τελευταίο δίμηνο του 2013 η Ντάγιου και ο Κακαρίκος απασχόλησαν ιδιαίτερα τις αρχές. Το Νοέμβριο βρέθηκαν στο Α.Τ. Λευκού Πύργου –μαζί με τη μητέρα της Ντάγιου-κατηγορούμενοι για απάτη, παράνομη άσκηση επαγγέλματος, σωματική βλάβη και εγκληματική οργάνωση. Εναντίον τους είχαν προσφύγει όχι ένας, όχι δύο, αλλά 59 άνθρωποι. Η Ντάγιου τους είχε συστηθεί ως «δερματολόγος ιατρός» και υποσχόταν υπηρεσίες με πολύ μεγάλη έκπτωση, με τη χρήση κουπονιών. Όσοι έπεσαν στην παγίδα και προπλήρωσαν για τα ραντεβού τους έκαναν συνήθως την πρώτη «θεραπεία», χωρίς να εξεταστούν από γιατρό και χωρίς να ληφθεί το ιστορικό τους, και στη συνέχεια η εταιρεία γινόταν καπνός. Τα ραντεβού ακυρώνονταν με διάφορες φαιδρές δικαιολογίες, μέχρι που τα θύματα διαπίστωναν ότι η εταιρεία έχει αλλάξει έδρα και επωνυμία.
Τον επόμενο μήνα, θύμα της πρακτικής «κλείνω την εταιρεία» έπεσε και ένας γιατρός που έκανε το λάθος να πουλήσει ένα μηχάνημα laser στην Ντάγιου και τον Κακαρίκο. Από τα 30.000 ευρώ της συμφωνίας κατάφερε να εισπράξει μόνο 4.000 πριν η εταιρεία τους βάλει λουκέτο.
Συναντούμε ξανά το ζεύγος Ντάγιου – Κακαρίκου τέσσερα χρόνια αργότερα, όταν δύο πολίτες τους κατηγόρησαν για εξύβριση, απειλές, σωματικές βλάβες και προσβολή της μνήμης νεκρού. Πρόκειται για μια υπόθεση, η οποία συνέχισε να βρίσκεται εν εξελίξει το 2021. Και, όπως φαίνεται, η εξύβριση και η απειλή είναι κάτι στο οποίο έχουν αρχίσει να ειδικεύονται, γιατί συναντούμε ξανά τις ίδιες κατηγορίες σε βάρος τους και το 2020, για μια άλλη υπόθεση.
Δεν χρειάστηκε πολύς καιρός για να αναβαθμιστούν οι απειλές σε πρακτικές που θυμίζουν μόνο μπράβους της νύχτας. Στις αρχές του 2021, και αφού η Ντάγιου και ο Κακαρίκος είχαν κατέβει στην Αθήνα, αποφάσισαν να βγάλουν από τη μέση τον ανταγωνισμό και έκαναν αυτό που συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Ένας μπράβος επισκέφθηκε κέντρο αισθητικής που βρισκόταν κοντά στο δικό τους και απαίτησε όχι μόνο να διακόψει τη λειτουργία του αλλά και μεταβιβάσει την επιχείρηση στον Κακαρίκο.
Φτάνουμε στο τέλος του 2021 και στην, κατά πάσα πιθανότητα, πιο απάνθρωπη πράξη της Ντάγιου και του Κακαρίκου. Δύο πολίτες καταγγέλλουν ότι το ζεύγος παγίδευσε μια ηλικιωμένη συγγενή τους και αφού την χρέωσαν με υπέρογκα ποσά για θεραπείες, επιχείρησαν να της αποσπάσουν ακίνητα και μεγάλα ποσά από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της. Σύμφωνα με όσα καταγγέλθηκαν, περίπου 50.000 ευρώ έκαναν φτερά από τον λογαριασμό της γυναίκας, η οποία «φιλοξενήθηκε» -εντός πολλών εισαγωγικών- στο σπίτι της Ντάγιου και του Κακαρίκου για 15 ημέρες. Μάλιστα, ο μπράβος που ένα χρόνο νωρίτερα είχε αποπειραθεί να κλείσει το γειτονικό κέντρο αισθητικής εμφανίζεται και εδώ για να απειλήσει τους συγγενείς της γυναίκας που μάλλον έκαναν πολλές ερωτήσεις.
Όλες οι παραπάνω υποθέσεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά από δημοσιογραφική έρευνα της «Ζούγκλας», η οποία ακολούθησε τα τέσσερα ρεπορτάζ για όσα συνέβαιναν στην Cosmedical Clinic Greece. Σε αυτά τα ρεπορτάζ καταγράφεται ξεκάθαρα η φάμπρικα με τις υποτιθέμενες εκπτώσεις για υπηρεσίες που δεν προσφέρθηκαν ποτέ, δηλαδή η Ντάγιου και ο Κακαρίκος επέστρεψαν θριαμβευτικά στο modus operandi με το οποίο ξεκίνησαν τη δράση τους στη Θεσσαλονίκη πριν από περίπου μια δεκαετία. Αυτό που μπορεί να σχολιάσει κάποιος είναι ότι, τουλάχιστον, οι πολίτες που έκαναν αυτές καταγγελίες στη «Ζούγκλα» έχασαν μόνο κάποια χρήματα. Με αυτούς που έμπλεξαν θα μπορούσαν να τους συμβούν και πολύ χειρότερα.
Η χλιαρή στάση του υπουργείου Ανάπτυξης και τα ανείσπρακτα πρόστιμα από ανύπαρκτες εταιρείες
Η «Ζούγκλα» φέρνει στη δημοσιότητα τα πειστήρια από την υποβολή καταγγελίας η οποία έφτασε μέχρι και τα ανώτερα κλιμάκια του υπουργείου Ανάπτυξης. Αντίστοιχη καταγγελία εστάλη και παρελήφθη και από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών.
Σύμφωνα με αυτή την καταγγελία, το 2020 επεβλήθη πρόστιμο 250.000 ευρώ στο ινστιτούτο αισθητικής Golden Clinic ΙΚΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ που λειτουργούσε στον αριθμό 7 της οδού Ερμού. Ωστόσο, η εταιρεία με αυτή την επωνυμία βρισκόταν ήδη υπό εκκαθάριση από το 2018 και πλέον λειτουργούσε με την επωνυμία COSMEDICAL CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ, στον αριθμό 8 της οδού Ερμού. Συνεπώς το πρόστιμο δεν πρόκειται να εισπραχθεί. Αυτές οι δύο εταιρείες συν μια τρίτη με την επωνυμία FOCUS DERMA CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ, η οποία έχει και αυτή έδρα στην Ερμού 8 και βρίσκεται υπό εκκαθάριση από το 2018, ανήκουν στον Νικόλαο Κακαρίκο του Θεοδώρου.
H «Ζούγκλα» επικοινώνησε με το υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα με το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, και ζήτησε να τον ενημερώσει για την συγκεκριμένη καταγγελία προκειμένου να λάβει απάντηση. Όμως από το γραφείο του Γενικού Γραμματέα δεν επικοινώνησαν ποτέ με τη «Ζούγκλα».
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της αναφοράς:
ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
(Τζώρτζ 6, Αθήνα, ΤΚ 106 77)
ΠΡΟΣ
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΘΗΝΩΝ
(Σεβαστουπόλεως 113, Αθήνα, ΤΚ 11526)
Επειδή είμαι παθούσα, πολύπαθη θα έλεγα, χάρηκα με μια ανακοίνωση της υπηρεσίας σας Προστασίας Καταναλωτή με την οποία επιβάλλατε πρόστιμα 250.000,0 € στο ινστιτούτο αισθητικής GOLDEN CLINIC IKE ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ που λειτουργεί στην Αθήνα, Ερμού 7 (ΑΦΜ 800695760)
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2027515/prostimo-250000-sto-kentro-aisthhtikhs-golden-clin.html
Αλλά η χαρά μου δεν κράτησε πολύ γιατί η ίδια επιχείρηση μεταφέρθηκε απέναντι σχεδόν (Ερμού 8) και λειτουργεί με την επωνυμία COSMEDICAL CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ
Επειδή πιστεύω ότι κανένας από αυτούς τους επιτήδειους δεν πληρώνει τα πρόστιμα και το Υπουργείο βγάζει ανακοινώσεις χωρίς αποτέλεσμα, για τα μάτια του κόσμου και στο ταμείο του κράτους δεν μπαίνει ούτε ευρώ, έψαξα να βρω ποιοι είναι πίσω από αυτές τις επωνυμίες και τι ακριβώς συμβαίνει.
Πήγα λοιπόν σε λογιστή, του έδωσα τις επωνυμίες και από το ΓΕΜΗ μου βρήκε ότι :
Η πρώτη εταιρεία GOLDEN CLINIC που έφαγε το πρόστιμο τον Ιούνιο 2020, όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία σας σε δελτίο τύπου, ήταν υπό εκκαθάριση, είχε λυθεί δηλαδή από 30 Αυγούστου 2018 – και άρα άνθρακες ο θησαυρός, το πρόστιμο μπήκε σε εταιρεία που δεν υπήρχε και δεν ξέρω αν εξακολουθεί να λειτουργεί παράνομα.
Ο ίδιος άνθρωπος που φαίνεται να έχει αυτή την εταιρεία Νικόλαος Κακαρίκος του Θεοδώρου είχε (ή έχει ακόμα) κι άλλη εταιρεία με επωνυμία FOCUS DERMA CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (ΑΦΜ 800893870) στην Ερμού 8 Αθήνα.
Και αυτή η εταιρεία φαίνεται να έχει λυθεί και να είναι σε εκκαθάριση από 28 Αυγούστου 2018.
Ο ίδιος άνθρωπος φτιάχνει στις 30 Αυγούστου 2018 άλλη εταιρεία COSMEDICAL CLINIC ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ (ΑΦΜ 801028893) που φέρεται να λειτουργεί στην Ερμού 8 Αθήνα.
Δηλαδή κλείνει τις δύο αμαρτωλές εταιρείες και άνοιξε καινούργια.
Και ως Έλληνας πολίτης που τα βλέπω όλα αυτά και σκέφτομαι ότι κάποιοι κοροϊδεύουν το δημόσιο και το δημόσιο με τη σειρά του κοροϊδεύει τους έλληνες πολίτες και εμένα, ρωτάω το Υπουργείο σας :
Πώς η υπηρεσία σας έβαλε πρόστιμο σε εταιρεία που δεν υπάρχει γιατί είχε διαλυθεί και είναι σε εκκαθάριση από Αύγουστο 2018 ;
Κανένας από την υπηρεσία σας δεν το ήλεγξε ή απλά σας ενδιαφέρει να ανακοινώνετε πρόστιμα και να φαίνεται ότι κάνετε καλά την δουλειά σας αδιαφορώντας αν το κράτος φαίνεται αναξιόπιστο ;
Η υπηρεσία σας παρακολουθεί τι γίνεται με τα πρόστιμα που επιβάλλει ή τα ανακοινώνετε και τέλος ;
Όταν οι εταιρείες που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια κλείνουν επίτηδες, το πρόστιμο ποιος το πληρώνει ; Δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος ; Τι κάνετε σαν υπηρεσία ;
Να ρωτήσω και τον Ιατρικό Σύλλογο, που κι αυτός είναι όλο ανακοινώσεις:
Ελέγχει αυτές τις εταιρείες που τη μια μέρα ανοίγουν, κοροϊδεύουν τον κοσμάκη και την άλλη κλείνουν ;
Ελέγχει ποιος ανοίγει αυτές τις εταιρείες τη μία μετά την άλλη στην ίδια διεύθυνση ;
Δίνει άδειες για ιατρεία όπου να’ ναι ; Δεν ελέγχει το ιστορικό κανενός, ποιος είναι, ποια εταιρεία είχε, ποια εταιρεία έκλεισε, γιατί την έκλεισε ;
Τελικά, επειδή φοβάμαι ότι κι αυτή η καταγγελία μου θα πάει στο βρόντο, δεν θα’ τανε καλύτερα να την στείλω σε κάποιο κανάλι να λάβει δημοσιότητα, για να κινηθούν οι υπηρεσίες σας ;
Ή να την στείλω στον Εισαγγελέα να βγάλει άκρη ;
Πηγή: zougla.gr
Καταγγελίες για κέντρο αισθητικής στην «καρδιά» της Αθήνας – «Σε βάζουν να προπληρώσεις και δεν σε εξυπηρετούν»
Πώς εξαπατά τους πελάτες του, σύμφωνα με τις καταγγελίες
Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί τις τελευταίες ημέρες με κέντρο αισθητικής, το οποίο -σύμφωνα με τις καταγγελίες- εξαπατά τους υποψήφιους πελάτες του.
Σύμφωνα με καταγγελία πελάτισσας που εξαπατήθηκε, το εν λόγω κέντρο αισθητικής σε βάζει να προπληρώσεις το πρόγραμμα για το οποίο ενδιαφέρεσαι και στη συνέχεια δεν σε εξυπηρετεί, ενώ αρνούνται να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου.
Η εν λόγω γυναίκα, σύμφωνα με όσα αναφέρει στο βίντεο που ανέβασε στο Tik Tok, είχε επισκεφτεί το εν λόγω ινστιτούτο για υπηρεσίες laser πριν από δυο μέρες. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ίδια στο βίντεο της, οι υπεύθυνοι του «δερματολογικού κέντρου» (σύμφωνα με την καταγγέλλουσα βρίσκεται στην οδό Ερμού) την έβαλαν να καθίσει σε ένα καναπέ επί μιάμιση ώρα προκειμένου να κάνει συνεδρίες αποτρίχωσης με laser.
«Δεν έρχεται ποτέ η σειρά σου, σου ζητάνε να αλλάξεις το ραντεβού σου ενώ, στο μεταξύ σε έχουν βάλει να προπληρώσεις το πακέτο που έχεις επιλέξει. Ξαναπάς και πάλι τίποτα. Δεν σου επιστρέφουν ποτέ πίσω τα λεφτά. Οι αστυνομικοί που ήρθαν εκεί μου είπαν, ‘κοπέλα μου είναι απάτη, ερχόμαστε κάθε μέρα σε αυτό το κέντρο αισθητικής για παρόμοια περιστατικά’», αναφέρει η ίδια στο TikTok.
Όμως θύμα απάτης, όπως αποκάλυψε η ίδια, λίγες ώρες μετά, στον προσωπικό της λογαριασμό στο Tik Tok, έπεσε και η φιναλίστ του περσινού διαγωνισμού ομορφιάς Σταρ Ελλάς- Μις Ελλάς, Κωνσταντίνα Σωτηρίου.
Στο βίντεο που ανέβασε αναφέρει για το συγκεκριμένο κέντρο αισθητικής ότι «την πάτησα και εγώ από influencers που το διαφήμιζαν. Πριν τα Χριστούγεννα είχα δει μια προσφορά για laser αποτρίχωσης total body που ήταν σε πολύ καλή τιμή και έτσι είπαμε με την αδερφή μου να την πάρουμε. Πάει η αδερφή μου κλείνει τις έξι συνεδρίες, τις οποίες και προπληρώνει ενώ μετά την πάνε σε ένα άλλο γραφείο και καταφέρνουν να την κάνουν να προπληρώσει κι άλλες έξι συνεδρίες. Στη συνέχεια πάνω και εγώ για να πάρω την προσφορά και ταυτόχρονα είχα κλείσει και ραντεβού για να ξεκινήσω. Με καθυστέρησαν πάρα πολύ με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να φύγω διότι έπρεπε να βρίσκομαι σε μια φωτογράφιση. Όταν ζήτησα να μεταφέρω το ραντεβού μου, μου είπαν ότι έχουν διαθέσιμο μετά από ενάμιση μήνα. Καταλάβαμε ότι κάτι δεν πάει καλά και έτσι ζητήσαμε επιστροφή των χρημάτων μας. Τα λεφτά βέβαια δεν μας τα έδωσαν ποτέ…»
Την ίδια στιγμή και άλλες καταγγελίες για το συγκεκριμένο ινστιτούτο έρχονται στο φως της δημοσιότητας, από πρώην εργαζόμενες του εν λόγω ινστιτούτου.
Πηγή: www.in.gr