C3is Inc (Χάρης Βαφειάς): Αύξηση των προσαρμοσμένων εσόδων κατά 885%
Η ναυτιλιακή εισηγμένη εταιρεία C3is Inc. του Χάρη Βαφειά, είχε έσοδα 10,8 εκατ. δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 1,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στο εξάμηνο τα έσοδα ανήλθαν σε 23,6 εκατ. δολάρια φέτος από 4,9 εκατ. δολάρια το 2023. Η εισηγμένη απέδωσε αυτήν την άνοδο στην αύξηση του μέσου όρου των πλοίων υπό τη διαχείρισή της.
Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου είναι σε χρονικές ναυλώσεις βραχυπρόθεσμης διάρκειας, παράγοντας σταθερές ταμειακές ροές, ενώ το δεξαμενόπλοιό Aframax δραστηριοποιείται στην αγορά spot όπου οι τιμές ναύλωσης ταξιδιών για τα δεξαμενόπλοια Aframax είναι επί του παρόντος περίπου 27.000 δολάρια ανά ημέρα.
Τα έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 10,8 εκατομμυρίων, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE I ύψους 23.938 δολάρια.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα ήταν 2,9 εκατομμυρίων δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σημειώνοντας αύξηση 885% σε σύγκριση με το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Τον Απρίλιο του 2024 , η εταιρεία πραγματοποίησε reverse split μετοχών κατά 1 για 100 κοινές μετοχές της, με στόχο την εκπλήρωση της απαίτησης ελάχιστης τιμής προσφοράς για τη διατήρηση της εισαγωγής στη Nasdaq Capital Market, επομένως όλα τα ποσά των μετοχών επαναδιατυπώθηκαν αναδρομικά.
Επίσης, τον Απρίλιο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικού φορτηγού ξηρού φορτίου handysize, κατασκευής 2012, από συνδεδεμένη εταιρεία.
Μετά την απόκτηση αυτού του πλοίου και την παράδοση του 33.664 DWT handysize drybulk carrier στην εταιρεία τον Μάιο του 2024, η συνολική χωρητικότητα του στόλου αυξήθηκε σε 213.468 dwt. Το 10% της τιμής αγοράς καταβλήθηκε κατά την παράδοση, με το υπόλοιπο 90% (16,2 εκατομμύρια δολάρια) να λήγει τον Απρίλιο του 2025.
Τον Ιούλιο του 2024, η εταιρεία εξόφλησε το υπόλοιπο 90% της τιμής αγοράς του πετρελαιοφόρου Aframax, ύψους 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου 2024:
Τα έσοδα από τα ταξίδια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ανήλθαν σε 10,8 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 9,1 εκατομμύρια δολαρίων σε σύγκριση με έσοδα 1,7 εκατομμύρια δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των σκαφών.
Τα γενικά και διοικητικά έξοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 0,6 εκατομμύρια δολάρια και αφορούσαν κυρίως έξοδα που πραγματοποιήθηκαν ως αποτέλεσμα της λειτουργίας ως ξεχωριστής δημόσιας εταιρείας. Για την ίδια περίοδο του 2023, το υπόλοιπο ήταν 0,3 εκατομμύρια δολάρια.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 2,9 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε προσαρμοσμένο EPS, 0,63 δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με μια προσαρμοσμένη καθαρή ζημία 0,4 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε μια προσαρμοσμένη ζημιά ανά μετοχή, 12,07 δολάρια για την ίδια περίοδο το προηγούμενο διάστημα έτος.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 2023 ανήλθαν σε 4,9 εκατομμύρια δολάρια και 0,3 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.
Αποτελέσματα έξι μηνών 2024:
Τα έσοδα από τα ταξίδια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ανήλθαν σε 23,6 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18,7 εκατομμύρια δολαρίων σε σύγκριση με έσοδα 4,9 εκατομμύρια δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των πλοίων.
Οι συνολικές ημερολογιακές ημέρες για τον στόλο ήταν 598 ημέρες για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με 362 ημέρες για την ίδια περίοδο το 2023. Από τις συνολικές ημερολογιακές ημέρες του πρώτου εξαμήνου του 2024, οι 367 ή το 61,4% ήταν ημέρες ναύλωσης χρόνου, σε σύγκριση με 326 ή 90,0% για την ίδια περίοδο το 2023. Η λειτουργική αξιοποίηση του στόλου ήταν 90,3% και 90,1% για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε:
«Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων έξι μηνών λειτουργίας για το 2024, η C3is ανέφερε Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα 7,3 εκατομμυρίων δολαρίων, προσαρμοσμένο EBITDA 11,3 εκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένο EPS 1,68 δολαρίων. Παραλάβαμε το τέταρτο σκάφος μας φέτος, ανεβάζοντας τη συνολική χωρητικότητα του στόλου μας σε 213.464 DWT, αύξηση 234% από την ίδρυση της εταιρείας, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν.
Έχουμε υπερδιπλασιάσει τον στόλο μας χωρίς να χρειάζεται τραπεζικό χρέος.
Τον Ιούλιο του 2024 εξοφλήσαμε το υπόλοιπο των 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων που οφειλόταν στο δεξαμενόπλοιο Aframax, χωρίς να καταφύγουμε σε τραπεζικές χρηματοδοτήσεις.
Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις βρίσκονται σε μια σημαντική καμπή με μια πληθώρα κινδύνων και ευκαιριών, που είναι έτοιμες να διαμορφώσουν τη δυναμική της αγοράς.
Αυτά είναι κυρίως η μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για χύδην φορτία όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, η αύξηση της μεταφοράς σιτηρών και μικρού φορτίου χύδην, η απομάκρυνση των ανθρακούχων αλυσίδων αξίας των πελατών, ο αντίκτυπος των διακυμάνσεων της αγοράς και οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι.
Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε δημιουργήσει θεμέλια που είναι προσαρμόσιμα σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενισχύοντας έτσι τη θεμελιώδη ικανότητά μας τόσο να αναπτύξουμε περαιτέρω τις υπάρχουσες βασικές επιχειρήσεις όσο και να εξερευνήσουμε νέες αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.
Κοιτάζοντας το μέλλον, πιστεύουμε ότι η δυναμική των κερδών θα παραμείνει γενικά ευνοϊκή, ωθώντας τη συνεχή εστίασή μας στη στρατηγική ανάπτυξης του στόλου μας. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να παράγουμε βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις, ελκυστικές αποδόσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τους μετόχους μας».
Διαβάστε επίσης:
Έλληνες εφοπλιστές: Κύμα επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία εν μέσω θέρους
Brave Maritime (όμιλος Βαφειά): Νέα κίνηση στην αγορά των τάνκερ
Ο Γιάννης Τσάρας νέος CEO του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης
Η ναυτιλιακή εισηγμένη εταιρεία C3is Inc. του Χάρη Βαφειά, είχε έσοδα 10,8 εκατ. δολάρια στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, έναντι 1,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στο εξάμηνο τα έσοδα ανήλθαν σε 23,6 εκατ. δολάρια φέτος από 4,9 εκατ. δολάρια το 2023. Η εισηγμένη απέδωσε αυτήν την άνοδο στην αύξηση του μέσου όρου των πλοίων υπό τη διαχείρισή της.
Τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου είναι σε χρονικές ναυλώσεις βραχυπρόθεσμης διάρκειας, παράγοντας σταθερές ταμειακές ροές, ενώ το δεξαμενόπλοιό Aframax δραστηριοποιείται στην αγορά spot όπου οι τιμές ναύλωσης ταξιδιών για τα δεξαμενόπλοια Aframax είναι επί του παρόντος περίπου 27.000 δολάρια ανά ημέρα.
Τα έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο ήταν 10,8 εκατομμυρίων, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE I ύψους 23.938 δολάρια.
Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα ήταν 2,9 εκατομμυρίων δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σημειώνοντας αύξηση 885% σε σύγκριση με το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Τον Απρίλιο του 2024 , η εταιρεία πραγματοποίησε reverse split μετοχών κατά 1 για 100 κοινές μετοχές της, με στόχο την εκπλήρωση της απαίτησης ελάχιστης τιμής προσφοράς για τη διατήρηση της εισαγωγής στη Nasdaq Capital Market, επομένως όλα τα ποσά των μετοχών επαναδιατυπώθηκαν αναδρομικά.
Επίσης, τον Απρίλιο του 2024, η εταιρεία ανακοίνωσε συμφωνία για την απόκτηση ενός ιαπωνικού φορτηγού ξηρού φορτίου handysize, κατασκευής 2012, από συνδεδεμένη εταιρεία.
Μετά την απόκτηση αυτού του πλοίου και την παράδοση του 33.664 DWT handysize drybulk carrier στην εταιρεία τον Μάιο του 2024, η συνολική χωρητικότητα του στόλου αυξήθηκε σε 213.468 dwt. Το 10% της τιμής αγοράς καταβλήθηκε κατά την παράδοση, με το υπόλοιπο 90% (16,2 εκατομμύρια δολάρια) να λήγει τον Απρίλιο του 2025.
Τον Ιούλιο του 2024, η εταιρεία εξόφλησε το υπόλοιπο 90% της τιμής αγοράς του πετρελαιοφόρου Aframax, ύψους 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων.
Αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου 2024:
Τα έσοδα από τα ταξίδια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ανήλθαν σε 10,8 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 9,1 εκατομμύρια δολαρίων σε σύγκριση με έσοδα 1,7 εκατομμύρια δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των σκαφών.
Τα γενικά και διοικητικά έξοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ήταν 0,6 εκατομμύρια δολάρια και αφορούσαν κυρίως έξοδα που πραγματοποιήθηκαν ως αποτέλεσμα της λειτουργίας ως ξεχωριστής δημόσιας εταιρείας. Για την ίδια περίοδο του 2023, το υπόλοιπο ήταν 0,3 εκατομμύρια δολάρια.
Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα ήταν 2,9 εκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε προσαρμοσμένο EPS, 0,63 δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 σε σύγκριση με μια προσαρμοσμένη καθαρή ζημία 0,4 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε μια προσαρμοσμένη ζημιά ανά μετοχή, 12,07 δολάρια για την ίδια περίοδο το προηγούμενο διάστημα έτος.
Τα προσαρμοσμένα EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 2023 ανήλθαν σε 4,9 εκατομμύρια δολάρια και 0,3 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα.
Αποτελέσματα έξι μηνών 2024:
Τα έσοδα από τα ταξίδια για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 ανήλθαν σε 23,6 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 18,7 εκατομμύρια δολαρίων σε σύγκριση με έσοδα 4,9 εκατομμύρια δολαρίων για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου αριθμού των πλοίων.
Οι συνολικές ημερολογιακές ημέρες για τον στόλο ήταν 598 ημέρες για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, σε σύγκριση με 362 ημέρες για την ίδια περίοδο το 2023. Από τις συνολικές ημερολογιακές ημέρες του πρώτου εξαμήνου του 2024, οι 367 ή το 61,4% ήταν ημέρες ναύλωσης χρόνου, σε σύγκριση με 326 ή 90,0% για την ίδια περίοδο το 2023. Η λειτουργική αξιοποίηση του στόλου ήταν 90,3% και 90,1% για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024 και 2023.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε:
«Μετά την ολοκλήρωση των πρώτων έξι μηνών λειτουργίας για το 2024, η C3is ανέφερε Προσαρμοσμένο Καθαρό Εισόδημα 7,3 εκατομμυρίων δολαρίων, προσαρμοσμένο EBITDA 11,3 εκατομμυρίων δολαρίων και προσαρμοσμένο EPS 1,68 δολαρίων. Παραλάβαμε το τέταρτο σκάφος μας φέτος, ανεβάζοντας τη συνολική χωρητικότητα του στόλου μας σε 213.464 DWT, αύξηση 234% από την ίδρυση της εταιρείας, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν.
Έχουμε υπερδιπλασιάσει τον στόλο μας χωρίς να χρειάζεται τραπεζικό χρέος.
Τον Ιούλιο του 2024 εξοφλήσαμε το υπόλοιπο των 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων που οφειλόταν στο δεξαμενόπλοιο Aframax, χωρίς να καταφύγουμε σε τραπεζικές χρηματοδοτήσεις.
Οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις βρίσκονται σε μια σημαντική καμπή με μια πληθώρα κινδύνων και ευκαιριών, που είναι έτοιμες να διαμορφώσουν τη δυναμική της αγοράς.
Αυτά είναι κυρίως η μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για χύδην φορτία όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, η αύξηση της μεταφοράς σιτηρών και μικρού φορτίου χύδην, η απομάκρυνση των ανθρακούχων αλυσίδων αξίας των πελατών, ο αντίκτυπος των διακυμάνσεων της αγοράς και οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι.
Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε δημιουργήσει θεμέλια που είναι προσαρμόσιμα σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, ενισχύοντας έτσι τη θεμελιώδη ικανότητά μας τόσο να αναπτύξουμε περαιτέρω τις υπάρχουσες βασικές επιχειρήσεις όσο και να εξερευνήσουμε νέες αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις.
Κοιτάζοντας το μέλλον, πιστεύουμε ότι η δυναμική των κερδών θα παραμείνει γενικά ευνοϊκή, ωθώντας τη συνεχή εστίασή μας στη στρατηγική ανάπτυξης του στόλου μας. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να παράγουμε βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις, ελκυστικές αποδόσεις και προοπτικές ανάπτυξης για τους μετόχους μας».
Διαβάστε επίσης:
Έλληνες εφοπλιστές: Κύμα επενδύσεων σε νεότευκτα πλοία εν μέσω θέρους
Brave Maritime (όμιλος Βαφειά): Νέα κίνηση στην αγορά των τάνκερ
Ο Γιάννης Τσάρας νέος CEO του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης