Carlos Ghosn (πρ. πρόεδρος Nissan): «Απελπισμένη κίνηση» η συμφωνία Nissan – Honda
Ο πρώην πρόεδρος της Nissan, Carlos Ghosn, σχολίασε την πιθανή συμφωνία μεταξύ της Nissan και της Honda χαρακτηρίζοντάς την «απελπισμένη κίνηση».
Εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με τη σκοπιμότητα της συμφωνίας, δηλώνοντας ότι οι συνέργειες μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Και οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται στις ίδιες αγορές και προσφέρουν παρόμοιες μάρκες και προϊόντα, γεγονός που ο Ghosn πιστεύει ότι δεν υποστηρίζει τη λογική μιας συγχώνευσης.
Η Honda επιβεβαίωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι διερευνά διάφορες επιλογές, οι οποίες περιλαμβάνουν συγχώνευση, κεφαλαιακή σύμπραξη ή τη δημιουργία εταιρείας συμμετοχών με τη Nissan. Ο Ghosn άφησε να εννοηθεί ότι η ώθηση για μια συμφωνία θα μπορούσε να προέρχεται από το Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας.
Εν τω μεταξύ, η Foxconn, έχει επίσης εκφράσει ενδιαφέρον για τη Nissan. Ωστόσο, αποφάσισε να αναστείλει την επιδίωξή της, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.
Ο Ghosn μοιράστηκε επίσης τις σκέψεις του σχετικά με το γιατί η Foxconn θα ενδιαφερόταν να αποκτήσει μια αυτοκινητοβιομηχανία. Εξήγησε ότι η Foxconn, η οποία επί του παρόντος προσπαθεί να διεισδύσει στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μπορεί να το βρει πιο πρακτικό να αγοράσει μια υπάρχουσα εταιρεία αυτοκινήτων παρά να επενδύσει στη δημιουργία του δικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο Ghosn, ηλικίας 70 ετών, κατοικεί στη Βηρυτό αφού άφησε την Ιαπωνία πριν από πέντε χρόνια. Βρισκόταν υπό περιορισμό αντιμετωπίζοντας κατηγορίες οικονομικών ατασθαλιών, ωστόσο πέταξε λαθραία με ιδιωτικό αεροπλάνο στον Λίβανο, χώρα που σπάνια εκδίδει πολίτες.
Ο πρώην πρόεδρος βρίσκεται σήμερα σε δικαστική διαμάχη με τη Nissan, η οποία ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια, όταν στελέχη της Nissan κανόνισαν τη σύλληψη και την απομάκρυνσή του από την εταιρεία. Η Nissan ισχυρίζεται ότι ο Ghosn δεν δήλωσε επαρκώς το εισόδημά του και ότι έκανε κατάχρηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας για προσωπικό όφελος. Ο Ghosn αρνείται τους ισχυρισμούς αυτούς και κατηγορεί τη Nissan ότι προκάλεσε ζημία στα οικονομικά και τη φήμη του.
Διαβάστε επίσης
Εξαγορά της Business Software από την Technolife
Ελβετία-ΕΕ: Συμφωνία για πρόσβαση της χώρας στην ενιαία αγορά
ΗΠΑ: Στο 2,4% ο πληθωρισμός του Νοεμβρίου – Οριακή άνοδος στον «αγαπημένο» δείκτη PCE της Fed
Ο πρώην πρόεδρος της Nissan, Carlos Ghosn, σχολίασε την πιθανή συμφωνία μεταξύ της Nissan και της Honda χαρακτηρίζοντάς την «απελπισμένη κίνηση».
Εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με τη σκοπιμότητα της συμφωνίας, δηλώνοντας ότι οι συνέργειες μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Και οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται στις ίδιες αγορές και προσφέρουν παρόμοιες μάρκες και προϊόντα, γεγονός που ο Ghosn πιστεύει ότι δεν υποστηρίζει τη λογική μιας συγχώνευσης.
Η Honda επιβεβαίωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι διερευνά διάφορες επιλογές, οι οποίες περιλαμβάνουν συγχώνευση, κεφαλαιακή σύμπραξη ή τη δημιουργία εταιρείας συμμετοχών με τη Nissan. Ο Ghosn άφησε να εννοηθεί ότι η ώθηση για μια συμφωνία θα μπορούσε να προέρχεται από το Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας.
Εν τω μεταξύ, η Foxconn, έχει επίσης εκφράσει ενδιαφέρον για τη Nissan. Ωστόσο, αποφάσισε να αναστείλει την επιδίωξή της, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.
Ο Ghosn μοιράστηκε επίσης τις σκέψεις του σχετικά με το γιατί η Foxconn θα ενδιαφερόταν να αποκτήσει μια αυτοκινητοβιομηχανία. Εξήγησε ότι η Foxconn, η οποία επί του παρόντος προσπαθεί να διεισδύσει στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μπορεί να το βρει πιο πρακτικό να αγοράσει μια υπάρχουσα εταιρεία αυτοκινήτων παρά να επενδύσει στη δημιουργία του δικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο Ghosn, ηλικίας 70 ετών, κατοικεί στη Βηρυτό αφού άφησε την Ιαπωνία πριν από πέντε χρόνια. Βρισκόταν υπό περιορισμό αντιμετωπίζοντας κατηγορίες οικονομικών ατασθαλιών, ωστόσο πέταξε λαθραία με ιδιωτικό αεροπλάνο στον Λίβανο, χώρα που σπάνια εκδίδει πολίτες.
Ο πρώην πρόεδρος βρίσκεται σήμερα σε δικαστική διαμάχη με τη Nissan, η οποία ξεκίνησε πριν από έξι χρόνια, όταν στελέχη της Nissan κανόνισαν τη σύλληψη και την απομάκρυνσή του από την εταιρεία. Η Nissan ισχυρίζεται ότι ο Ghosn δεν δήλωσε επαρκώς το εισόδημά του και ότι έκανε κατάχρηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας για προσωπικό όφελος. Ο Ghosn αρνείται τους ισχυρισμούς αυτούς και κατηγορεί τη Nissan ότι προκάλεσε ζημία στα οικονομικά και τη φήμη του.
Διαβάστε επίσης
Εξαγορά της Business Software από την Technolife
Ελβετία-ΕΕ: Συμφωνία για πρόσβαση της χώρας στην ενιαία αγορά
ΗΠΑ: Στο 2,4% ο πληθωρισμός του Νοεμβρίου – Οριακή άνοδος στον «αγαπημένο» δείκτη PCE της Fed