Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4, 22 εκατ. δολάρια
Η Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Παληού, μέσω μιας θυγατρικής της, επέκτεινε τη σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cobelfret S.A., για ένα από τα πλοία ξηρού χύδην φορτίου Post-Panamax, το m/v Amphitrite.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 8.750 δολάρια ανά ημέρα για τις πρώτες πενήντα ημέρες της περιόδου ναύλωσης και 12.100 δολάρια ανά ημέρα για την περίοδο υπολοίπου της χρονικής ναύλωσης, σε κάθε περίπτωση μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο έως ελάχιστη την 1η Ιανουαρίου 2026 έως το μέγιστο 15 Μαρτίου 2026. Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Το «Amphitrite» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου 98.697 dwt Post-Panamax που κατασκευάστηκε το 2012.
Η επέκταση της απασχόλησης του «Amphitrite» αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 4,22 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,2 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,23 έτη.
Διαβάστε επίσης
Νικόλας Πατέρας: Από το πρώτο Benetti στο Adamas V – Το πάθος του εφοπλιστή για τα superyachts
AMVER Awards 2024: Πρωτοπόρος η ελληνική ναυτιλία και στην προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα
Λιμάνι Σαγκάης: Το πρώτο παγκοσμίως με ετήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων άνω των 50 εκατ. ευρώ
Η Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Παληού, μέσω μιας θυγατρικής της, επέκτεινε τη σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cobelfret S.A., για ένα από τα πλοία ξηρού χύδην φορτίου Post-Panamax, το m/v Amphitrite.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 8.750 δολάρια ανά ημέρα για τις πρώτες πενήντα ημέρες της περιόδου ναύλωσης και 12.100 δολάρια ανά ημέρα για την περίοδο υπολοίπου της χρονικής ναύλωσης, σε κάθε περίπτωση μείον προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο έως ελάχιστη την 1η Ιανουαρίου 2026 έως το μέγιστο 15 Μαρτίου 2026. Η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να ξεκινήσει στις 31 Δεκεμβρίου 2024.
Το «Amphitrite» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου 98.697 dwt Post-Panamax που κατασκευάστηκε το 2012.
Η επέκταση της απασχόλησης του «Amphitrite» αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 4,22 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη, είναι περίπου 4,2 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,23 έτη.
Διαβάστε επίσης
Νικόλας Πατέρας: Από το πρώτο Benetti στο Adamas V – Το πάθος του εφοπλιστή για τα superyachts
AMVER Awards 2024: Πρωτοπόρος η ελληνική ναυτιλία και στην προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα
Λιμάνι Σαγκάης: Το πρώτο παγκοσμίως με ετήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων άνω των 50 εκατ. ευρώ