F1 Βραζιλία, Sprint: Κυριαρχία McLaren!
O Πιάστρι άφησε το Νόρις να τον περάσει, στο τέλος του αγώνα, λίγο πριν την υιοθέτηση καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ο αγώνας Sprint σήμερα δεν είχε αρκετή δράση αλλά είχε περίσσεια δράματος. Ο Όσκαρ Πιάστρι που εκκινούσε από την πρώτη θέση, διατήρησε το προβάδισμα σε πείσμα του Λάντο Νόρις που διαμαρτύρονταν στην ενδοεπικοινωνία για τη συμπεριφορά του Αυστραλού συναθλητή του. Ο Πιάστρι έχει ως μάνατζερ το συμπατριώτη του Μαρκ Γουέμπερ που βασανίστηκε στην καριέρα του από εντολές και «multi 21”. Προφανώς έχουν συζητήσει εκτενώς το θέμα και έχουν καταλήξει σε μια στρατηγική όπου ο Όσκαρ θα κρατά τη θέση του όσο περισσότερο μπορεί ώστε όλοι να τον αναγνωρίζουν ως ηθικό νικητή και θα την δίνει στο τέλος για χάρη της ομάδας στο Νόρις.
Η τακτική αυτή εκνεύρισε αρκετά το Νόρις που εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του, τόσο στην ενδοεπικοινωνία «δεν καταλαβαίνω τι κάνουμε τώρα» όσο και μετά στις δηλώσεις: «Καλύτερα να μην μιλήσω γι’ αυτό». Πίσω από τις δυο McLaren δόθηκε μάχη ανάμεσα σε Λεκλέρκ και Φερστάπεν για την 3η θέση. Ο Μονεγάσκος οδηγός κράτησε τον Ολλανδό πίσω του για 18 γύρους προτού τελικά χάσει τη θέση. Αμέσως ο Φερστάπεν άνοιξε ρυθμό και πλησίασε τις McLaren απειλητικά, αλλά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που εφαρμόστηκε λόγω της εγκατάλειψης του Χούλκενμπεργκ (αστοχία της υβριδικής μηχανής) είχε ως αποτέλεσμα να οριοθετηθεί ο ρυθμός του αγώνα. Ακριβώς πριν την εφαρμογή του πρόλαβαν ν’ αλλάξουν θέσεις μεταξύ των οι McLaren.
ερστ
Πιο πίσω ο Πέρεζ έδωσε μάχη και κατάφερε ν΄ ανέβει από την 13η θέση στην 8η παίρνοντας τον τελευταίο βαθμό για λογαριασμό της Red Bull. Οι Ταύροι πήραν 7 βαθμούς, οι Ferrari 9 και η McLaren 15 διεύρυνε έτσι το προβάδισμά της στους κατασκευαστές στους 35 βαθμούς. Αντίστοιχα ο Νόρις περιόρισε το προβάδισμα του Φερστάπεν στους 45 βαθμούς. Μετά το τέλος της διαδικασίας ο Φερστάπεν πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων γιατί δεν κράτησε την χρονική απόσταση που υποχρεούνταν από το προπορευόμενο μονοθέσιο (Πιάστρι) την ώρα που ολοκληρώνονταν το καθεστώς του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Έτσι ο Ολλανδός έχασε τη θέση από το Λεκλέρκ, έπεσε 4ος πήρε 5 βαθμούς και πλέον η διαφορά του από το Νόρις πέφτει στους 44 βαθμούς. Θυμίζουμε πως λόγω αντικατάστασης του θερμικού κινητήρα της υβριδικής μηχανής για 6η φορά ο Φερστάπεν θα εκτίσει στην αυριανή σειρά εκκίνησης ποινή 5 θέσεων. Οι κατατακτήριες δοκιμές ήταν προγραμματισμένες για τις 20:00 αλλά η καταρρακτώδης βροχή που έπληξε την περιοχή του Σάο Πάολο και το Ιντερλάγος άλλαξε τα δεδομένα καθυστερώντας τη διαδικασία.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης
F1 Βραζιλία, Sprint: Ο Πιάστρι στην pole!
O Πιάστρι άφησε το Νόρις να τον περάσει, στο τέλος του αγώνα, λίγο πριν την υιοθέτηση καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Ο αγώνας Sprint σήμερα δεν είχε αρκετή δράση αλλά είχε περίσσεια δράματος. Ο Όσκαρ Πιάστρι που εκκινούσε από την πρώτη θέση, διατήρησε το προβάδισμα σε πείσμα του Λάντο Νόρις που διαμαρτύρονταν στην ενδοεπικοινωνία για τη συμπεριφορά του Αυστραλού συναθλητή του. Ο Πιάστρι έχει ως μάνατζερ το συμπατριώτη του Μαρκ Γουέμπερ που βασανίστηκε στην καριέρα του από εντολές και «multi 21”. Προφανώς έχουν συζητήσει εκτενώς το θέμα και έχουν καταλήξει σε μια στρατηγική όπου ο Όσκαρ θα κρατά τη θέση του όσο περισσότερο μπορεί ώστε όλοι να τον αναγνωρίζουν ως ηθικό νικητή και θα την δίνει στο τέλος για χάρη της ομάδας στο Νόρις.
Η τακτική αυτή εκνεύρισε αρκετά το Νόρις που εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του, τόσο στην ενδοεπικοινωνία «δεν καταλαβαίνω τι κάνουμε τώρα» όσο και μετά στις δηλώσεις: «Καλύτερα να μην μιλήσω γι’ αυτό». Πίσω από τις δυο McLaren δόθηκε μάχη ανάμεσα σε Λεκλέρκ και Φερστάπεν για την 3η θέση. Ο Μονεγάσκος οδηγός κράτησε τον Ολλανδό πίσω του για 18 γύρους προτού τελικά χάσει τη θέση. Αμέσως ο Φερστάπεν άνοιξε ρυθμό και πλησίασε τις McLaren απειλητικά, αλλά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας που εφαρμόστηκε λόγω της εγκατάλειψης του Χούλκενμπεργκ (αστοχία της υβριδικής μηχανής) είχε ως αποτέλεσμα να οριοθετηθεί ο ρυθμός του αγώνα. Ακριβώς πριν την εφαρμογή του πρόλαβαν ν’ αλλάξουν θέσεις μεταξύ των οι McLaren.
ερστ
Πιο πίσω ο Πέρεζ έδωσε μάχη και κατάφερε ν΄ ανέβει από την 13η θέση στην 8η παίρνοντας τον τελευταίο βαθμό για λογαριασμό της Red Bull. Οι Ταύροι πήραν 7 βαθμούς, οι Ferrari 9 και η McLaren 15 διεύρυνε έτσι το προβάδισμά της στους κατασκευαστές στους 35 βαθμούς. Αντίστοιχα ο Νόρις περιόρισε το προβάδισμα του Φερστάπεν στους 45 βαθμούς. Μετά το τέλος της διαδικασίας ο Φερστάπεν πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων γιατί δεν κράτησε την χρονική απόσταση που υποχρεούνταν από το προπορευόμενο μονοθέσιο (Πιάστρι) την ώρα που ολοκληρώνονταν το καθεστώς του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Έτσι ο Ολλανδός έχασε τη θέση από το Λεκλέρκ, έπεσε 4ος πήρε 5 βαθμούς και πλέον η διαφορά του από το Νόρις πέφτει στους 44 βαθμούς. Θυμίζουμε πως λόγω αντικατάστασης του θερμικού κινητήρα της υβριδικής μηχανής για 6η φορά ο Φερστάπεν θα εκτίσει στην αυριανή σειρά εκκίνησης ποινή 5 θέσεων. Οι κατατακτήριες δοκιμές ήταν προγραμματισμένες για τις 20:00 αλλά η καταρρακτώδης βροχή που έπληξε την περιοχή του Σάο Πάολο και το Ιντερλάγος άλλαξε τα δεδομένα καθυστερώντας τη διαδικασία.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης
F1 Βραζιλία, Sprint: Ο Πιάστρι στην pole!