H LVMH στην Formula 1: Συζητήσεις για να γίνει μεγάλος χορηγός της κορυφαίας διοργάνωσης
Η LVMH βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για να γίνει μεγάλος χορηγός της Formula 1. Mια συμφωνία μέσω της οποίας ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας θα προωθήσει τα μεγάλα brands του στην πίστα των αγώνων.
Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι βρίσκεται κοντά σε μια συμφωνία, που προβλέπει ότι η κατασκευάστρια ρολογιών Tag Heuer καθώς και άλλα εμπορικά σήματα, πιθανόν η σαμπάνια Moet & Chandon και ενδεχομένως οι ξενοδοχειακές αλυσίδες της, θα γίνουν χορηγοί της F1 με τα λογότυπα και τα προϊόντα να προβάλλονται σε περίοπτη θέση στους αγώνες, σύμφωνα με πηγές του Bloomberg.
Η πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να αξίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα αποτελέσει πλήγμα για τη Rolex SA, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013.
Οι συνομιλίες συνεχίζονται και δεν έχει επιτευχθεί τελική συμφωνία, επισημαίνουν πηγές.
Η δημοτικότητα της F1 έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης των χώρων διεξαγωγής αγώνων και εν μέρει της σειράς του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Το πιθανό deal με την F1 θα παρείχε μια ευρεία παγκόσμια πλατφόρμα για αρκετές μάρκες της LVMH, προωθώντας τις επιχειρηματικές και εμπορικές φιλοδοξίες του ιδρυτή και βασικού μετόχου της εταιρείας Bernard Arnault, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, μέσω μιας σειράς εξαγορών.
Η Louis Vuitton της LVMH και η μάρκα κοσμημάτων Tiffany & Co. εμφανίζονται τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις, ιδίως στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Fifa ή τα τρόπαια για το NFL.
Η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες με τους ποδοσφαιριστές Cristiano Ronaldo και Lionel Messi, καθώς και με τους τενίστες Rafael Nadal και Roger Federer που φωτογραφήθηκαν από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.
Η LVMH ήταν μεγάλος χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια).
Τα εμπορικά της σήματα εμφανίζονταν σε περίοπτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Η σούπερ σταρ Σελίν Ντιόν φορούσε ένα αστραφτερό λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior όταν τραγούδησε από τον πύργο του Άιφελ στο τέλος της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στα τέλη Ιουλίου.
Τα πολυάριθμα εμπορικά σήματα του γαλλικού κολοσσού, του δίνουν πλεονέκτημα στη διαπραγμάτευση για την επίτευξη μιας πιθανής συμφωνίας με την F1 έναντι της Rolex που παράγει μόνο ρολόγια, αναφέρουν πληροφορίες.
Εάν η συμφωνία επιτευχθεί, μπορεί να ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και τη σεζόν της F1.
Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές και επενδυτές τον Ιούλιο ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Formula 1, αλλά δήλωσε τότε ότι «δεν έχει αποφασιστεί τίποτα».
Διαβάστε επίσης:
Γιατί η Gucci δεν μπορεί να ανακτήσει τη χαμένη λάμψη της; Τα λάθη και οι αστοχίες της Kering
Givenchy: Nέα creative director ένα «παιδί» παγκοσμίου φήμης του Alexander McQueen
Tiffany: Χάνει το στοίχημα στη Σαγκάη – Μειώνει στο μισό το κατάστημα ναυαρχίδα της Κίνας
Η LVMH βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για να γίνει μεγάλος χορηγός της Formula 1. Mια συμφωνία μέσω της οποίας ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας θα προωθήσει τα μεγάλα brands του στην πίστα των αγώνων.
Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι βρίσκεται κοντά σε μια συμφωνία, που προβλέπει ότι η κατασκευάστρια ρολογιών Tag Heuer καθώς και άλλα εμπορικά σήματα, πιθανόν η σαμπάνια Moet & Chandon και ενδεχομένως οι ξενοδοχειακές αλυσίδες της, θα γίνουν χορηγοί της F1 με τα λογότυπα και τα προϊόντα να προβάλλονται σε περίοπτη θέση στους αγώνες, σύμφωνα με πηγές του Bloomberg.
Η πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να αξίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα αποτελέσει πλήγμα για τη Rolex SA, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013.
Οι συνομιλίες συνεχίζονται και δεν έχει επιτευχθεί τελική συμφωνία, επισημαίνουν πηγές.
Η δημοτικότητα της F1 έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης των χώρων διεξαγωγής αγώνων και εν μέρει της σειράς του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Το πιθανό deal με την F1 θα παρείχε μια ευρεία παγκόσμια πλατφόρμα για αρκετές μάρκες της LVMH, προωθώντας τις επιχειρηματικές και εμπορικές φιλοδοξίες του ιδρυτή και βασικού μετόχου της εταιρείας Bernard Arnault, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, μέσω μιας σειράς εξαγορών.
Η Louis Vuitton της LVMH και η μάρκα κοσμημάτων Tiffany & Co. εμφανίζονται τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές διοργανώσεις, ιδίως στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Fifa ή τα τρόπαια για το NFL.
Η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες με τους ποδοσφαιριστές Cristiano Ronaldo και Lionel Messi, καθώς και με τους τενίστες Rafael Nadal και Roger Federer που φωτογραφήθηκαν από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.
Η LVMH ήταν μεγάλος χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια).
Τα εμπορικά της σήματα εμφανίζονταν σε περίοπτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Η σούπερ σταρ Σελίν Ντιόν φορούσε ένα αστραφτερό λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior όταν τραγούδησε από τον πύργο του Άιφελ στο τέλος της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στα τέλη Ιουλίου.
Τα πολυάριθμα εμπορικά σήματα του γαλλικού κολοσσού, του δίνουν πλεονέκτημα στη διαπραγμάτευση για την επίτευξη μιας πιθανής συμφωνίας με την F1 έναντι της Rolex που παράγει μόνο ρολόγια, αναφέρουν πληροφορίες.
Εάν η συμφωνία επιτευχθεί, μπορεί να ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και τη σεζόν της F1.
Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές και επενδυτές τον Ιούλιο ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Formula 1, αλλά δήλωσε τότε ότι «δεν έχει αποφασιστεί τίποτα».
Διαβάστε επίσης:
Γιατί η Gucci δεν μπορεί να ανακτήσει τη χαμένη λάμψη της; Τα λάθη και οι αστοχίες της Kering
Givenchy: Nέα creative director ένα «παιδί» παγκοσμίου φήμης του Alexander McQueen
Tiffany: Χάνει το στοίχημα στη Σαγκάη – Μειώνει στο μισό το κατάστημα ναυαρχίδα της Κίνας