Heineken: Πλήγμα από την αδύναμη ζήτηση στην Αμερική – Διατηρεί την πρόβλεψη για αύξηση των ετήσιων κερδών
Η Heineken NV ανακοίνωσε χειρότερους από τους αναμενόμενους όγκους μπύρας λόγω της μείωσης της ζήτησης στην Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς οι καταναλωτές δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις δαπάνες τους.
Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε ότι οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 0,7% το τρίτο τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 2,20%, που προέκυψαν από έρευνα του Bloomberg.
Η Heineken δίνει μάχη στην αγορά των ΗΠΑ, όπου οι καταναλωτικές δαπάνες έχουν υποχωρήσει, πλήττοντας τις πωλήσεις.
Ο κακός καιρός το καλοκαίρι στην Ευρώπη δεν επίτρεψε στους ζυθοποιούς να επωφεληθούν πλήρως από τις αθλητικές εκδηλώσεις που παραδοσιακά φέρνουν πελάτες στα μπαρ και τις παμπ.
Ο όγκος μειώθηκε κατά 1,3% στην Αμερική, αλλά η εταιρεία διατήρησε την πρόβλεψη της για αύξηση των λειτουργικών κερδών στο σύνολο του έτους μεταξύ 4% και 8%.
Η εταιρεία, η οποία παράγει περισσότερα από 300 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Red Stripe και Sol, έχει ενισχύσει τις επενδύσεις στο μάρκετινγκ σε βασικές περιοχές και αύξησε τις πωλήσεις της μπύρας Heineken με μηδέν αλκοόλ, η οποία ενισχύθηκε κατά 3,4% στο τρίμηνο, με οδηγό τις πωλήσεις στη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ.
Όπως και σε άλλες καταναλωτικές εταιρείες, οι πωλήσεις της Heineken έχουν πληγεί από την υποτίμηση του νομίσματος σε αγορές όπως η Νιγηρία. Αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι παραμένει προσηλωμένη στην αφρικανική χώρα, όπου οι όγκοι αυξάνονται, την ώρα που η ανταγωνίστρια Diageo πουλά το μερίδιό της στην Guinness Nigeria.
Στην αμερικανική ήπειρο, η ανάπτυξη στη Βραζιλία ήρθε σε μία περίοδο που η ζυθοποιία επλήγη από τις μειώσεις στο Μεξικό και τις ΗΠΑ, όπου η μείωση του όγκου κατά 1,3% αντισταθμίστηκε εν μέρει από την τιμολόγηση.
Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού παρατηρήθηκε μείωση της αγοράς μπύρας στην Καμπότζη, η οποία τροφοδοτήθηκε από τον τοπικό ανταγωνισμό και τις προωθητικές ενέργειες. Η Ινδία και η Ινδονησία σημείωσαν ισχυρότερες πωλήσεις για το τρίμηνο.
«Η εταιρεία μπορεί να επιτύχει υψηλή και κερδοφόρα ανάπτυξη παράλληλα με τη βελτίωση της κεφαλαιακής αποδοτικότητας», έγραψαν οι αναλυτές της Jefferies σε σημείωμά τους.
Διαβάστε επίσης:
Buy, hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΔΑΑ, ΕΛΠΕ, ΕΥΡΩΒ
ΚΕΦΙΜ: Στα ύψη οι φόροι κατανάλωσης – Η Ελλάδα στην 27η θέση στις 38 χώρες του ΟΟΣΑ
Η Heineken NV ανακοίνωσε χειρότερους από τους αναμενόμενους όγκους μπύρας λόγω της μείωσης της ζήτησης στην Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς οι καταναλωτές δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις δαπάνες τους.
Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε ότι οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 0,7% το τρίτο τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 2,20%, που προέκυψαν από έρευνα του Bloomberg.
Η Heineken δίνει μάχη στην αγορά των ΗΠΑ, όπου οι καταναλωτικές δαπάνες έχουν υποχωρήσει, πλήττοντας τις πωλήσεις.
Ο κακός καιρός το καλοκαίρι στην Ευρώπη δεν επίτρεψε στους ζυθοποιούς να επωφεληθούν πλήρως από τις αθλητικές εκδηλώσεις που παραδοσιακά φέρνουν πελάτες στα μπαρ και τις παμπ.
Ο όγκος μειώθηκε κατά 1,3% στην Αμερική, αλλά η εταιρεία διατήρησε την πρόβλεψη της για αύξηση των λειτουργικών κερδών στο σύνολο του έτους μεταξύ 4% και 8%.
Η εταιρεία, η οποία παράγει περισσότερα από 300 εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Red Stripe και Sol, έχει ενισχύσει τις επενδύσεις στο μάρκετινγκ σε βασικές περιοχές και αύξησε τις πωλήσεις της μπύρας Heineken με μηδέν αλκοόλ, η οποία ενισχύθηκε κατά 3,4% στο τρίμηνο, με οδηγό τις πωλήσεις στη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ.
Όπως και σε άλλες καταναλωτικές εταιρείες, οι πωλήσεις της Heineken έχουν πληγεί από την υποτίμηση του νομίσματος σε αγορές όπως η Νιγηρία. Αλλά η εταιρεία δήλωσε ότι παραμένει προσηλωμένη στην αφρικανική χώρα, όπου οι όγκοι αυξάνονται, την ώρα που η ανταγωνίστρια Diageo πουλά το μερίδιό της στην Guinness Nigeria.
Στην αμερικανική ήπειρο, η ανάπτυξη στη Βραζιλία ήρθε σε μία περίοδο που η ζυθοποιία επλήγη από τις μειώσεις στο Μεξικό και τις ΗΠΑ, όπου η μείωση του όγκου κατά 1,3% αντισταθμίστηκε εν μέρει από την τιμολόγηση.
Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού παρατηρήθηκε μείωση της αγοράς μπύρας στην Καμπότζη, η οποία τροφοδοτήθηκε από τον τοπικό ανταγωνισμό και τις προωθητικές ενέργειες. Η Ινδία και η Ινδονησία σημείωσαν ισχυρότερες πωλήσεις για το τρίμηνο.
«Η εταιρεία μπορεί να επιτύχει υψηλή και κερδοφόρα ανάπτυξη παράλληλα με τη βελτίωση της κεφαλαιακής αποδοτικότητας», έγραψαν οι αναλυτές της Jefferies σε σημείωμά τους.
Διαβάστε επίσης:
Buy, hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΔΑΑ, ΕΛΠΕ, ΕΥΡΩΒ
ΚΕΦΙΜ: Στα ύψη οι φόροι κατανάλωσης – Η Ελλάδα στην 27η θέση στις 38 χώρες του ΟΟΣΑ