Η Δήμητρα «#JO77» Λαδά τερματίζει 7η στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Γυναικών
Μετά την ανταγωνιστική επίδοση της #JO77 στον Αγώνα της Τσεχίας, η Δήμητρα Λαδά με την ομάδα της ARP Racing, πήραν την απόφαση να συμμετάσχουν και στον τελευταίο, διπλό αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Γυναικών
του Δημήτρη Διατσίδη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Μετά την ανταγωνιστική επίδοση της #JO77 στον Αγώνα της Τσεχίας, η Δήμητρα Λαδά με την ομάδα της ARP Racing, πήραν την απόφαση να συμμετάσχουν και στον τελευταίο, διπλό αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Γυναικών στη φημισμένη πίστα της Imola.Οι προκλήσεις ήταν πολλές, καθώς η πίστα της Imola φημίζεται για το μεγάλο βαθμό δυσκολίας της. Όμως η ομάδα ήταν αποφασισμένη να τις δουλέψει για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Οι ελεύθερες δοκιμές της Πέμπτης (τρία 25λεπτα) ήταν η πρώτη επαφή της οδηγού και της ομάδας με την πίστα, που έφερε τις πρώτες ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα με πολλά εμπόδια, καθώς όλες οι δοκιμές διακόπηκαν μια και δύο φορές με κόκκινη σημαία λόγω πτώσεων κάποιων οδηγών. Αυτό έδωσε στην ομάδα δεδομένα από 15 μόνο ολοκληρωμένους γύρους.
Το πρόγραμμα της Παρασκευής είχε ένα ελεύθερο δοκιμαστικό και τις πρώτες Κατατακτήριες δοκιμές, δηλαδή δύο μόλις ακόμη 25λεπτα επαφής με την πίστα. Αμέσως φάνηκε η καλή δουλειά και συνεννόηση της ομάδας, καθώς η Τζο κατάφερε να «ρίξει» το χρόνο της 10 ολόκληρα δευτερόλεπτα από την προηγούμενη ημέρα!Μετά τις δεύτερες χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου ήρθε η πρώτη εκκίνηση, όπου η Τζο κατάφερε να τερματίσει στη 10η θέση μετά από ένα επεισοδιακό ξεκίνημα, όταν δύο οδηγοί δεν είχαν τοποθετηθεί σωστά και έπρεπε ο αγώνας να διακοπεί και να δοθεί επανεκκίνηση. Κατεβάζοντας το χρόνο της άλλα δύο δευτερόλεπτα, τα δεδομένα που πήρε η ομάδα έδωσαν νέες ρυθμίσεις κι έτσι ήταν όλα έτοιμα για τον αγώνα της Κυριακής.
Τελευταία εκκίνηση για το Women’s European Championship 2024 και μόλις έσβησαν τα φώτα η Τζο μπόρεσε να μπει σ’ ένα γκρουπ οδηγών από το Ευρωπαϊκό και το Ιταλικό Πρωτάθλημα και, αξιοποιώντας τη λιγοστή εμπειρία από την επαφή με την πίστα να καταφέρει να «ρίξει» το χρόνο της άλλα δύο δευτερόλεπτα, γεγονός που απέδειξε ότι η οδηγός έχει ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης της επίδοσής της στη συγκεκριμένη πίστα. Άξια λόγου έγινε από τα μεγάφωνα της πίστας η κίνηση «fair play» της οδηγού, όταν την πλησίασε το τραινάκι των τεσσάρων πρώτων οδηγών, που μάχονταν για το Πρωτάθλημα κι η Τζο τους έκανε χώρο και νόημα από πού να την προσπεράσουν, χωρίς να χρειαστεί να χαμηλώσουν το ρυθμό τους. Η Τζο συνέχισε τον αγώνα της χωρίς να κόψει ρυθμό και τερμάτισε στην 7η θέση του αγώνα, την κορυφαία επίδοση Ελληνίδας οδηγού σε αγώνες ταχύτητας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο μηχανικός της ARP Racing, Χρήστος Φράγκος δήλωσε:«Ήταν σαν ένα στοίχημα για εμάς το να μπορέσουμε να ξαναέρθουμε στο επίπεδο που ήταν η Τζο αγωνιστικά πριν από 17 χρόνια που σταμάτησε τους αγώνες, όπου ήταν σε κορυφαία κατάσταση οδηγικά αλλά και στην ιδανική ηλικία. Δουλέψαμε πάρα πολύ μαζί τα τελευταία τρία χρόνια στην ARP Racing και μεθοδικά καταφέραμε να επανέλθουμε σε ακόμα καλύτερη κατάσταση, με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η οδηγός Δήμητρα Λαδά δήλωσε:«Γνωρίζαμε πως η Imola είναι μια δύσκολη πίστα, το οποίο γνωρίζουν φυσικά όλοι όσοι ασχολούνται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Έχει πολύ σφιχτά εσάκια, κατηφόρες με πολλά χιλιόμετρα και γερά φρένα. Τα περιθώρια λάθους είναι μικρά κι έτσι στις προπονήσεις στην ARP δουλέψαμε πολύ τις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και αυτό φάνηκε στον αγώνα. Ήμουν πολύ καλή στα σφιχτά κομμάτια όπου κέρδιζα πολύ σε χρόνο κάποιες προπορευόμενες οδηγούς, όμως τα πολύ γρήγορα κομμάτια όπως για παράδειγμα η ανηφόρα με σκασμένη 5η, στην κορυφή αλλαγή σε 6η και χαοτική κατηφόρα, κατέβασμα σε 3η για στροφή 90 μοιρών, χρειάζονται δουλειά που δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει σε πίστες της Ελλάδας, καθώς δεν έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Μόνο σε πίστες του εξωτερικού μπορεί ένας οδηγός να εξοικειωθεί με τέτοιες καταστάσεις και για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει το ανάλογο budget. Είμαι κατευχαριστημένη με το γεγονός ότι κατέβαζα κάθε μέρα τόσο πολύ το χρόνο μου, το οποίο δείχνει πως με τις κατάλληλες συνθήκες μπορώ να είμαι ανταγωνιστική σε τέτοιες, κορυφαίες διοργανώσεις.Θέλω να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στην ομάδα μου ARP Racing για τον τρόπο και την ένταση της προετοιμασίας μας, στο μηχανικό μου Χρήστο Φράγκο που ήρθε απευθείας μετά τον αγώνα του BMU στη Σλοβακία για να είναι δίπλα μου και να ρυθμίσει τη μοτοσυκλέτα μου σε μια πίστα όπου δεν είχαμε καθόλου δεδομένα. Στο σύζυγό μου Βαγγέλη για το δώρο γενεθλίων μου, μια εξάτμιση Acrapovic από τα Papastavrou Shops που επίσης ευχαριστώ πολύ. Τέλος, στις φίλες μου Ρία, Εύη, Βέρα και Χαρά από τις Moto Femmes Hellas, που ήρθαν από την Ελλάδα για να με δουν να αγωνίζομαι. Ελπίζω το αποτέλεσμα να τους ευχαρίστησε όλους. Κάπως έτσι, μπορώ πια να λέω πως έχω τρέξει αγώνα στην Imola. Πόσοι Έλληνες μπορούν να το πουν αυτό;».
Την Τζο στηρίζουν:ARP RacingSpiliotis YamahaVGR TeamPapastavrou ShopsBikeIt.grMoto Femmes HellasTzortzopoulos Moto FashionRho Foods