Ισχυροποιείται η Intermodal του Κυριάκου Δερμάτη μετά την ενσωμάτωση της Golden Destiny
Οι διεργασίες ανάμεσα στις ναυλομεσιτικές εταιρείες είναι διαρκείς. Η πιο πρόσφατη εξέλιξη είναι η απορρόφηση της Golden Destiny του Μιχάλη Κοκκίνη από την Intermodal του ιδρυτή της Κυριάκου Δερμάτη και του γιου του Γιώργου Δερμάτη.
Ωστόσο, συνέπεσε με τον ερχομό και λειτουργία στην Αθήνα του Γερμανικού ναυλομεσιτικού οίκου Frachtcontor Junge & Co. Ο διευθύνων σύμβουλος του Jens Mahnke, αποκάλυψε ότι επικεφαλής του γραφείου στην Ελλάδα θα είναι ο Άγγελος Καλογεράς.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε συνεχείς συγχωνεύσεις ναυλομεσιτικών εταιρειών, σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως είναι της ICAP Shipping και της Howe Robinson, της Clarksons με την RS Platou, της Simpson Spence Young με την Anchor Shipbroking, της Braemar με την ACM Shipping της IFCHOR με την Galbraiths.
Η κινητικότητα που επιδεικνύουν οι Έλληνες εφοπλιστές, με αγορές εταιρειών, πλοίων και παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, η ανάταξη των ναυπηγείων και η διεύρυνση των εταιρειών κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού, έχουν συγκεντρώσει το ενδιαφέρον ναυτιλιακών κολοσσών, αλλά δεν αφήνουν αδιάφορους και τους Έλληνες ναυλομεσίτες που επιδιώκουν την ενίσχυση της θέσης και του ρόλου τους στις μεσιτείες και στη χρηματοδότηση πλοίων.
Η εταιρεία ναυλομεσιτικών υπηρεσιών Golden Destiny, του Μιχάλη Κοκκίνη, αποφάσισε πριν λίγες ημέρες να συγχωνευτεί με την μέχρι τώρα ανταγωνίστρια εταιρεία Intermodal του Κυριάκου και Γιώργου Δερμάτη.
Η Golden Destiny, έχει μια ιστορική διαδρομή τριάντα ετών και είναι εξειδικευμένη στον τομέα των πωλήσεων και αγορών.
Ωστόσο, ενδεχομένως η αδυναμία συνέχισης της εταιρείας από το οικογενειακό περιβάλλον, επηρεάσε τις τελικές αποφάσεις από την πλευρά του Μιχάλη Κοκκίνη, ο οποίος συνδέεται με μακροχρόνια συνεργασία με αρκετούς εφοπλιστές που έλκουν την καταγωγή τους από την Άνδρο.
Ο Μιχαήλ Κοκκίνης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Golden Destiny, θα ενταχθεί στην Intermodal μαζί με την υπόλοιπη ομάδα του, η οποία περιλαμβάνει ναυλομεσίτες, προσωπικό έρευνας και αξιολόγησης.
Ο Μιχαήλ Δ. Κοκκίνης γεννήθηκε στην Άνδρο το 1946 και αποφοίτησε από το Ναυτικό Λύκειο Άνδρου. Σπούδασε Οικονομικά Επιχειρήσεων και Ναυτιλία στην Ελλάδα και στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται στον κλάδο της Ναυτιλίας από το 1972.
Υπήρξε συνιδρυτής και διευθυντής της Link Maritime Enterprises S.A., ενός Shipbroking House for Dry Cargo Chartering and S+P Services από το 1978-1994.
Η Golden Destiny, η οποία ιδρύθηκε στον Πειραιά το 1994 και είναι μια από τις πιο δραστήριες ναυτιλιακές και ναυλομεσιτικές εταιρείες παγκοσμίως.
Η Intermodal, του Κυριάκου και Γιώργου Δερμάτη, σχολιάζοντας την εξέλιξη, αναφέρει: “Μας επιτρέπει να συνεχίσουμε την ιστορία και την τεχνογνωσία τους με σεβασμό και περίσκεψη, διασφαλίζοντας παράλληλα την επιχειρηματική συνέχεια για τους πολύτιμους πελάτες και τους εργαζόμενους της Golden Destiny και επιτρέποντάς μας να παραμείνουμε σταθεροί στο όραμά μας για το μέλλον, διατηρώντας τις βασικές αξίες και την αποστολή μας.
Πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη της πορείας μας και είμαστε υπερήφανοι που είμαστε θεματοφύλακες μιας τόσο πλούσιας κληρονομιάς, ενώ παράλληλα προχωράμε μπροστά με τη δική μας”.
Σε ανακοίνωση του, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Golden Destiny, Μιχάλης Κοκκίνης, επισήμανε: “Από το 1994, η Golden Destiny είναι ένα αναγνωρίσιμο και σεβαστό όνομα στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία στον τομέα της ναυλομεσιτείας.
Τα τελευταία 30 χρόνια, η Golden Destiny έχει συμβάλλει καθοριστικά στη διαπραγμάτευση εκατοντάδων συναλλαγών πώλησης και αγοράς πλοίων, υπήρξε αξιόπιστος συνεργάτης για αρκετούς επιχειρηματίες και επενδυτές που εισήλθαν στη ναυτιλιακή βιομηχανία και έγιναν εξέχοντες πλοιοκτήτες, και έχει συμβουλεύσει πολλούς βετεράνους πλοιοκτήτες και τράπεζες στις επενδύσεις τους από όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, η Golden Destiny, έχει εκπαιδεύσει πολλούς ναυλομεσίτες που σήμερα υπηρετούν τη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία, από διάφορες αξιόλογες ναυλομεσιτικές εταιρείες, εμφυσώντας τους αξίες που κάνουν τους Έλληνες ναυλομεσίτες σεβαστούς σε όλο τον κόσμο.
Στην προσπάθειά μας να διατηρήσουμε, να ενισχύσουμε και να βελτιώσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών προς τον κλάδο μας, χωρίς να συμβιβαστούμε με τις αξίες και την ηθική μας, βρήκαμε έναν αξιόπιστο συνεργάτη με παρόμοιες αξίες, λειτουργίες και κληρονομιά με τη δική μας, στην INTERMODAL Shipbrokers CO., που ιδρύθηκε από τον βετεράνο ναυλομεσίτη Κυριάκο Δερμάτη.
Η INTERMODAL Shipbrokers που τώρα ηγείται ο γιος του Γιώργος Δερμάτης θα οδηγήσει το όραμα και τους στόχους της εταιρείας μας στην επόμενη γενιά. Από σήμερα, 9 Δεκεμβρίου 2024, το προσωπικό και οι εργασίες Πώλησης και Αγοράς της Golden Destiny θα απορροφηθούν από την INTERMODAL Shipbrokers.
Η συνεργασία αυτή είναι πέρα από μια λειτουργική ενοποίηση, καθώς ομοϊδεάτες έμπειροι επαγγελματίες με μεγάλο βάθος τεχνογνωσίας και δικτύου ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν το επίπεδο των υπηρεσιών, προσαρμοζόμενοι στις αλλαγές στον κλάδο, όπως υπαγορεύουν οι δυνάμεις της αγοράς.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά για την υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια και σας προσκαλούμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας μαζί υπό το ενισχυμένο εμπορικό σήμα της INTERMODAL Shipbrokers που σύντομα θα γιορτάσει την 40ή επέτειό της”.
Ο Μιχάλης Κοκκίνης
Ο Μιχαήλ Δ. Κοκκίνης γεννήθηκε στην Άνδρο το 1946 και αποφοίτησε από το Ναυτικό Λύκειο της Άνδρου. Σπούδασε Business Economics and Shipping στην Ελλάδα και στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται στον τομέα της ναυτιλίας από το 1972.
Η GOLDEN DESTINY SA, λειτουργεί από το 1994, με έδρα τον Πειραιά και δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες S&P, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Έρευνας & Αξιολόγησης και η GOLDEN DESTINY INC, από το 2006, που ασχολείται με τις υπηρεσίες Ναυτιλιακής Ασφάλισης
Ο Μιχαήλ Δ. Κοκκίνης έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών και του Ναυτικού Ομίλου Άνδρου, ενώ συνέβαλε καθοριστικά στην επανενεργοποίηση του Νεοελληνικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης στην Κίνα.
Aπό το 1993 Επίτιμος Πρόξενος της Δημοκρατίας της Πολωνίας και για τη γενική του προσφορά παρασημοφορείται με τον Χρυσό Σταυρό της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
Μιχάλης Κοκκίνης
Το 1998, η GOLDEN DESTINY έγινε η πρώτη Shipbroking οντότητα στον Πειραιά που πιστοποιήθηκε με ISO 9002. Ενώ τώρα η εταιρεία λειτουργεί με το ενημερωμένο πρότυπο ISO 9001:2015 πιστοποιημένο από την Bureau Veritas.
Το 2006, μετά από σχεδόν δύο χρόνια έρευνας αγοράς, και προκειμένου να επεκτείνει περαιτέρω τις υπάρχουσες υπηρεσίες της στους πελάτες της, η GOLDEN DESTINY ίδρυσε ένα τμήμα που ειδικεύεται στη Μεσιτεία και Συμβουλευτική Ναυτιλιακών Ασφαλίσεων που καλύπτει όλους τους θαλάσσιους κινδύνους και προσφέρει αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες.
Το 2009, το GOLDEN DESTINY έλαβε το βραβείο «SHIPBROKER OF THE YEAR» στα Ελληνικά Ναυτιλιακά Βραβεία Lloyds List.
Το 2011, η GOLDEN DESTINY επεκτάθηκε διεθνώς και ίδρυσε ένα γραφείο στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο μετά από επιτυχημένα χρόνια έχει εμπλουτίσει περαιτέρω τις δραστηριότητες και τις επαφές της Εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή.
Η GOLDEN DESTINY από την ίδρυσή της έγινε μέλος της BIMCO και οι μεσίτες της είναι μέλη της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών. Επιπλέον, η εταιρεία είναι μέλος του Ελληνο-Κινεζικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου καθώς και του Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής.
Ο Κυριάκος Δερμάτης
Ο Κυριάκος Γ. Δερμάτης, ιδρυτής της Intermodal Shipbrokers Co. και του ομίλου εταιρειών Intermodal Group, έχει εμπειρία σχεδόν 60 χρόνια στη ναυτιλία -τόσο στην θάλασσα όσο και στη στεριά- και εκτεταμένες γνώσεις στη ναυλομεσιτεία. Γεννήθηκε στη Λακωνία και σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά και Ναυτιλιακά στο London School of Foreign Trade.
Ο Κυριάκος Γ. Δερμάτης γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1947 στη Νεάπολη Βοιών Λακωνίας, στην Ελλάδα. Είναι παντρεμένος με την δικηγόρο Αλεξάνδρα Δερμάτη και μαζί έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, τον Γεώργιο Δερμάτη, και την Άννα Δερμάτη.
Ξεκίνησε την καριέρα του στη θάλασσα το 1965 ως εκπαιδευόμενος σε ποντοπόρα δεξαμενόπλοια. Εργάστηκε σε διάφορες ναυτιλιακές και ταξίδεψε σε πλοία διαφόρων κατηγοριών, φτάνοντας μέχρι τον βαθμό του αντιπλοιάρχου. Σχεδόν 11 χρόνια μετά, έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία, αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στη στεριά.
Γιώργος Δερμάτης
Εργάστηκε στις ναυτιλιακές Thenamaris, Balkanfracht Germany, Balkanfracht Piraeus, European Navigation και το 1979 εντάχθηκε ως Διευθυντής Ναυλώσεων και στη συνέχεια ανέλαβε τη θέση του γενικού διευθυντή στην Α. Μπακολίτσας Α.Ε., με στόλο 18 πλοίων, όπου παρέμεινε μέχρι το 1983.
Την επόμενη χρονιά αποφάσισε να χαράξει αυτόνομη πορεία, ιδρύοντας την Intermodal Ship Management Inc, με αντικείμενο τις αγοραπωλησίες πλοίων και τις ναυλώσεις bulkers και δεξαμενόπλοιων.
Το 2001, σε συνεργασία με τον Δ. Βασιλείου, ίδρυσε την INTERYARDS SA, η οποία εκπροσωπεί περισσότερα από 50 μεγάλα επισκευαστικά ναυπηγεία παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της SEATRIUM της Σιγκαπούρης και της Navantia της Ισπανίας.
Ακολούθησε, τον Ιανουάριο του 2005, η επέκταση των δραστηριοτήτων της Intermodal στη Σαγκάη, όπου άνοιξε γραφείο προσφέροντας υπηρεσίες στους τομείς των νεότευκτων πλοίων, των πωλήσεων μεταχειρισμένων, των επισκευών, ενώ έκλεισε συνεργασίες με αντιπροσωπείες ρυμουλκήσεων.
Πραγματοποίησε παραγγελίες άνω των 140 πλοίων σε κινεζικά ναυπηγεία και ολοκλήρωσε περισσότερες από 200 πωλήσεις μεταχειρισμένων πλοίων, με πλοιοκτήτες της Άπω Ανατολής.
Από τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στην Κηφισιά, όπου μετακινήθηκε το 2008, η Intermodal εξελίχθηκε σε κέντρο ναυτιλιακών υπηρεσιών, με εξειδικευμένο προσωπικό που καλύπτει σχεδόν όλες τις ναυλομεσιτικές υπηρεσίες.
Το 2011, προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με την παλαιότερη ελληνική εταιρεία ναυτιλιακών πρακτορείων, την Ν. Κοτζιάς (128 ετών), και μετονομάστηκε σε Cotzias Intermodal Shipping Agency, διευρύνοντας το φάσμα των υπηρεσιών της και εκπροσωπώντας μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Boluda Towage, Saam Towage, KST Towage και Kanoo Shipping σε αποκλειστική βάση για την Ελλάδα, την Τουρκία και την Κύπρο.
Τον Ιούνιο του 2018, η Cotzias Intermodal Shipping εξαγοράστηκε από τον όμιλο Intermodal και μετονομάστηκε σε Intermodal Marine Services.
Σήμερα, τα ηνία του ομίλου Intermodal έχει αναλάβει η δεύτερη γενιά και συγκεκριμένα ο γιος του Κυριάκου Δερμάτη, Γιώργος Δερμάτης.
Έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες ναυλομεσιτικές εταιρείες στην Ελλάδα, που απασχολεί πάνω από 50 επαγγελματίες στα γραφεία της στην Αθήνα, τη Σαγκάη και τη Σιγκαπούρη και εξειδικεύεται σε πωλήσεις μεταχειρισμένων πλοίων, νεότευκτα, αναλύσεις και εκτιμήσεις, χρηματοδοτήσεις, projects ξηρού φορτίου, λύσεις ESG, ναυλώσεις τάνκερ, παροχή συμβουλών, port agency, harbor towage, ocean towage, επισκευές, μετατροπές και υποβρύχιο καθαρισμό σε παγκόσμια βάση.
Ο Κυριάκος Δερμάτης παραμένει ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών, μέλος της Sale and Purchase Committee, μέλος του Mediterranean Committee of China Classification Society και του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου στην Ελλάδα, ενώ υπήρξε για δύο χρόνια μη εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της εισηγμένης ναυτιλιακής Seanergy Maritime.
Ο γιος του Γιώργος Δερμάτης έζησε στη Σανγκάη 4 χρόνια και γνώρισε από κοντά την έναρξη της πρωτοβουλίας Belt & Road και ηγείται σήμερα της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης:
Στέφανος Γκίκας: Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της Ναυτιλίας
Οι διεργασίες ανάμεσα στις ναυλομεσιτικές εταιρείες είναι διαρκείς. Η πιο πρόσφατη εξέλιξη είναι η απορρόφηση της Golden Destiny του Μιχάλη Κοκκίνη από την Intermodal του ιδρυτή της Κυριάκου Δερμάτη και του γιου του Γιώργου Δερμάτη.
Ωστόσο, συνέπεσε με τον ερχομό και λειτουργία στην Αθήνα του Γερμανικού ναυλομεσιτικού οίκου Frachtcontor Junge & Co. Ο διευθύνων σύμβουλος του Jens Mahnke, αποκάλυψε ότι επικεφαλής του γραφείου στην Ελλάδα θα είναι ο Άγγελος Καλογεράς.
Τα τελευταία χρόνια έχουμε συνεχείς συγχωνεύσεις ναυλομεσιτικών εταιρειών, σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως είναι της ICAP Shipping και της Howe Robinson, της Clarksons με την RS Platou, της Simpson Spence Young με την Anchor Shipbroking, της Braemar με την ACM Shipping της IFCHOR με την Galbraiths.
Η κινητικότητα που επιδεικνύουν οι Έλληνες εφοπλιστές, με αγορές εταιρειών, πλοίων και παραγγελίες νεότευκτων πλοίων, η ανάταξη των ναυπηγείων και η διεύρυνση των εταιρειών κατασκευής ναυτιλιακού εξοπλισμού, έχουν συγκεντρώσει το ενδιαφέρον ναυτιλιακών κολοσσών, αλλά δεν αφήνουν αδιάφορους και τους Έλληνες ναυλομεσίτες που επιδιώκουν την ενίσχυση της θέσης και του ρόλου τους στις μεσιτείες και στη χρηματοδότηση πλοίων.
Η εταιρεία ναυλομεσιτικών υπηρεσιών Golden Destiny, του Μιχάλη Κοκκίνη, αποφάσισε πριν λίγες ημέρες να συγχωνευτεί με την μέχρι τώρα ανταγωνίστρια εταιρεία Intermodal του Κυριάκου και Γιώργου Δερμάτη.
Η Golden Destiny, έχει μια ιστορική διαδρομή τριάντα ετών και είναι εξειδικευμένη στον τομέα των πωλήσεων και αγορών.
Ωστόσο, ενδεχομένως η αδυναμία συνέχισης της εταιρείας από το οικογενειακό περιβάλλον, επηρεάσε τις τελικές αποφάσεις από την πλευρά του Μιχάλη Κοκκίνη, ο οποίος συνδέεται με μακροχρόνια συνεργασία με αρκετούς εφοπλιστές που έλκουν την καταγωγή τους από την Άνδρο.
Ο Μιχαήλ Κοκκίνης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Golden Destiny, θα ενταχθεί στην Intermodal μαζί με την υπόλοιπη ομάδα του, η οποία περιλαμβάνει ναυλομεσίτες, προσωπικό έρευνας και αξιολόγησης.
Ο Μιχαήλ Δ. Κοκκίνης γεννήθηκε στην Άνδρο το 1946 και αποφοίτησε από το Ναυτικό Λύκειο Άνδρου. Σπούδασε Οικονομικά Επιχειρήσεων και Ναυτιλία στην Ελλάδα και στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται στον κλάδο της Ναυτιλίας από το 1972.
Υπήρξε συνιδρυτής και διευθυντής της Link Maritime Enterprises S.A., ενός Shipbroking House for Dry Cargo Chartering and S+P Services από το 1978-1994.
Η Golden Destiny, η οποία ιδρύθηκε στον Πειραιά το 1994 και είναι μια από τις πιο δραστήριες ναυτιλιακές και ναυλομεσιτικές εταιρείες παγκοσμίως.
Η Intermodal, του Κυριάκου και Γιώργου Δερμάτη, σχολιάζοντας την εξέλιξη, αναφέρει: “Μας επιτρέπει να συνεχίσουμε την ιστορία και την τεχνογνωσία τους με σεβασμό και περίσκεψη, διασφαλίζοντας παράλληλα την επιχειρηματική συνέχεια για τους πολύτιμους πελάτες και τους εργαζόμενους της Golden Destiny και επιτρέποντάς μας να παραμείνουμε σταθεροί στο όραμά μας για το μέλλον, διατηρώντας τις βασικές αξίες και την αποστολή μας.
Πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη της πορείας μας και είμαστε υπερήφανοι που είμαστε θεματοφύλακες μιας τόσο πλούσιας κληρονομιάς, ενώ παράλληλα προχωράμε μπροστά με τη δική μας”.
Σε ανακοίνωση του, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Golden Destiny, Μιχάλης Κοκκίνης, επισήμανε: “Από το 1994, η Golden Destiny είναι ένα αναγνωρίσιμο και σεβαστό όνομα στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία στον τομέα της ναυλομεσιτείας.
Τα τελευταία 30 χρόνια, η Golden Destiny έχει συμβάλλει καθοριστικά στη διαπραγμάτευση εκατοντάδων συναλλαγών πώλησης και αγοράς πλοίων, υπήρξε αξιόπιστος συνεργάτης για αρκετούς επιχειρηματίες και επενδυτές που εισήλθαν στη ναυτιλιακή βιομηχανία και έγιναν εξέχοντες πλοιοκτήτες, και έχει συμβουλεύσει πολλούς βετεράνους πλοιοκτήτες και τράπεζες στις επενδύσεις τους από όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, η Golden Destiny, έχει εκπαιδεύσει πολλούς ναυλομεσίτες που σήμερα υπηρετούν τη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία, από διάφορες αξιόλογες ναυλομεσιτικές εταιρείες, εμφυσώντας τους αξίες που κάνουν τους Έλληνες ναυλομεσίτες σεβαστούς σε όλο τον κόσμο.
Στην προσπάθειά μας να διατηρήσουμε, να ενισχύσουμε και να βελτιώσουμε το επίπεδο των υπηρεσιών προς τον κλάδο μας, χωρίς να συμβιβαστούμε με τις αξίες και την ηθική μας, βρήκαμε έναν αξιόπιστο συνεργάτη με παρόμοιες αξίες, λειτουργίες και κληρονομιά με τη δική μας, στην INTERMODAL Shipbrokers CO., που ιδρύθηκε από τον βετεράνο ναυλομεσίτη Κυριάκο Δερμάτη.
Η INTERMODAL Shipbrokers που τώρα ηγείται ο γιος του Γιώργος Δερμάτης θα οδηγήσει το όραμα και τους στόχους της εταιρείας μας στην επόμενη γενιά. Από σήμερα, 9 Δεκεμβρίου 2024, το προσωπικό και οι εργασίες Πώλησης και Αγοράς της Golden Destiny θα απορροφηθούν από την INTERMODAL Shipbrokers.
Η συνεργασία αυτή είναι πέρα από μια λειτουργική ενοποίηση, καθώς ομοϊδεάτες έμπειροι επαγγελματίες με μεγάλο βάθος τεχνογνωσίας και δικτύου ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν το επίπεδο των υπηρεσιών, προσαρμοζόμενοι στις αλλαγές στον κλάδο, όπως υπαγορεύουν οι δυνάμεις της αγοράς.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω προσωπικά για την υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια και σας προσκαλούμε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας μαζί υπό το ενισχυμένο εμπορικό σήμα της INTERMODAL Shipbrokers που σύντομα θα γιορτάσει την 40ή επέτειό της”.
Ο Μιχάλης Κοκκίνης
Ο Μιχαήλ Δ. Κοκκίνης γεννήθηκε στην Άνδρο το 1946 και αποφοίτησε από το Ναυτικό Λύκειο της Άνδρου. Σπούδασε Business Economics and Shipping στην Ελλάδα και στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται στον τομέα της ναυτιλίας από το 1972.
Η GOLDEN DESTINY SA, λειτουργεί από το 1994, με έδρα τον Πειραιά και δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες S&P, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Έρευνας & Αξιολόγησης και η GOLDEN DESTINY INC, από το 2006, που ασχολείται με τις υπηρεσίες Ναυτιλιακής Ασφάλισης
Ο Μιχαήλ Δ. Κοκκίνης έχει διατελέσει Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών και του Ναυτικού Ομίλου Άνδρου, ενώ συνέβαλε καθοριστικά στην επανενεργοποίηση του Νεοελληνικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης στην Κίνα.
Aπό το 1993 Επίτιμος Πρόξενος της Δημοκρατίας της Πολωνίας και για τη γενική του προσφορά παρασημοφορείται με τον Χρυσό Σταυρό της Δημοκρατίας της Πολωνίας.
Μιχάλης Κοκκίνης
Το 1998, η GOLDEN DESTINY έγινε η πρώτη Shipbroking οντότητα στον Πειραιά που πιστοποιήθηκε με ISO 9002. Ενώ τώρα η εταιρεία λειτουργεί με το ενημερωμένο πρότυπο ISO 9001:2015 πιστοποιημένο από την Bureau Veritas.
Το 2006, μετά από σχεδόν δύο χρόνια έρευνας αγοράς, και προκειμένου να επεκτείνει περαιτέρω τις υπάρχουσες υπηρεσίες της στους πελάτες της, η GOLDEN DESTINY ίδρυσε ένα τμήμα που ειδικεύεται στη Μεσιτεία και Συμβουλευτική Ναυτιλιακών Ασφαλίσεων που καλύπτει όλους τους θαλάσσιους κινδύνους και προσφέρει αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες.
Το 2009, το GOLDEN DESTINY έλαβε το βραβείο «SHIPBROKER OF THE YEAR» στα Ελληνικά Ναυτιλιακά Βραβεία Lloyds List.
Το 2011, η GOLDEN DESTINY επεκτάθηκε διεθνώς και ίδρυσε ένα γραφείο στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο μετά από επιτυχημένα χρόνια έχει εμπλουτίσει περαιτέρω τις δραστηριότητες και τις επαφές της Εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή.
Η GOLDEN DESTINY από την ίδρυσή της έγινε μέλος της BIMCO και οι μεσίτες της είναι μέλη της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών. Επιπλέον, η εταιρεία είναι μέλος του Ελληνο-Κινεζικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου καθώς και του Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής.
Ο Κυριάκος Δερμάτης
Ο Κυριάκος Γ. Δερμάτης, ιδρυτής της Intermodal Shipbrokers Co. και του ομίλου εταιρειών Intermodal Group, έχει εμπειρία σχεδόν 60 χρόνια στη ναυτιλία -τόσο στην θάλασσα όσο και στη στεριά- και εκτεταμένες γνώσεις στη ναυλομεσιτεία. Γεννήθηκε στη Λακωνία και σπούδασε Οικονομικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά και Ναυτιλιακά στο London School of Foreign Trade.
Ο Κυριάκος Γ. Δερμάτης γεννήθηκε τον Ιούλιο του 1947 στη Νεάπολη Βοιών Λακωνίας, στην Ελλάδα. Είναι παντρεμένος με την δικηγόρο Αλεξάνδρα Δερμάτη και μαζί έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, τον Γεώργιο Δερμάτη, και την Άννα Δερμάτη.
Ξεκίνησε την καριέρα του στη θάλασσα το 1965 ως εκπαιδευόμενος σε ποντοπόρα δεξαμενόπλοια. Εργάστηκε σε διάφορες ναυτιλιακές και ταξίδεψε σε πλοία διαφόρων κατηγοριών, φτάνοντας μέχρι τον βαθμό του αντιπλοιάρχου. Σχεδόν 11 χρόνια μετά, έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία, αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στη στεριά.
Γιώργος Δερμάτης
Εργάστηκε στις ναυτιλιακές Thenamaris, Balkanfracht Germany, Balkanfracht Piraeus, European Navigation και το 1979 εντάχθηκε ως Διευθυντής Ναυλώσεων και στη συνέχεια ανέλαβε τη θέση του γενικού διευθυντή στην Α. Μπακολίτσας Α.Ε., με στόλο 18 πλοίων, όπου παρέμεινε μέχρι το 1983.
Την επόμενη χρονιά αποφάσισε να χαράξει αυτόνομη πορεία, ιδρύοντας την Intermodal Ship Management Inc, με αντικείμενο τις αγοραπωλησίες πλοίων και τις ναυλώσεις bulkers και δεξαμενόπλοιων.
Το 2001, σε συνεργασία με τον Δ. Βασιλείου, ίδρυσε την INTERYARDS SA, η οποία εκπροσωπεί περισσότερα από 50 μεγάλα επισκευαστικά ναυπηγεία παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, της SEATRIUM της Σιγκαπούρης και της Navantia της Ισπανίας.
Ακολούθησε, τον Ιανουάριο του 2005, η επέκταση των δραστηριοτήτων της Intermodal στη Σαγκάη, όπου άνοιξε γραφείο προσφέροντας υπηρεσίες στους τομείς των νεότευκτων πλοίων, των πωλήσεων μεταχειρισμένων, των επισκευών, ενώ έκλεισε συνεργασίες με αντιπροσωπείες ρυμουλκήσεων.
Πραγματοποίησε παραγγελίες άνω των 140 πλοίων σε κινεζικά ναυπηγεία και ολοκλήρωσε περισσότερες από 200 πωλήσεις μεταχειρισμένων πλοίων, με πλοιοκτήτες της Άπω Ανατολής.
Από τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στην Κηφισιά, όπου μετακινήθηκε το 2008, η Intermodal εξελίχθηκε σε κέντρο ναυτιλιακών υπηρεσιών, με εξειδικευμένο προσωπικό που καλύπτει σχεδόν όλες τις ναυλομεσιτικές υπηρεσίες.
Το 2011, προχώρησε σε στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με την παλαιότερη ελληνική εταιρεία ναυτιλιακών πρακτορείων, την Ν. Κοτζιάς (128 ετών), και μετονομάστηκε σε Cotzias Intermodal Shipping Agency, διευρύνοντας το φάσμα των υπηρεσιών της και εκπροσωπώντας μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των Boluda Towage, Saam Towage, KST Towage και Kanoo Shipping σε αποκλειστική βάση για την Ελλάδα, την Τουρκία και την Κύπρο.
Τον Ιούνιο του 2018, η Cotzias Intermodal Shipping εξαγοράστηκε από τον όμιλο Intermodal και μετονομάστηκε σε Intermodal Marine Services.
Σήμερα, τα ηνία του ομίλου Intermodal έχει αναλάβει η δεύτερη γενιά και συγκεκριμένα ο γιος του Κυριάκου Δερμάτη, Γιώργος Δερμάτης.
Έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες ναυλομεσιτικές εταιρείες στην Ελλάδα, που απασχολεί πάνω από 50 επαγγελματίες στα γραφεία της στην Αθήνα, τη Σαγκάη και τη Σιγκαπούρη και εξειδικεύεται σε πωλήσεις μεταχειρισμένων πλοίων, νεότευκτα, αναλύσεις και εκτιμήσεις, χρηματοδοτήσεις, projects ξηρού φορτίου, λύσεις ESG, ναυλώσεις τάνκερ, παροχή συμβουλών, port agency, harbor towage, ocean towage, επισκευές, μετατροπές και υποβρύχιο καθαρισμό σε παγκόσμια βάση.
Ο Κυριάκος Δερμάτης παραμένει ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών, μέλος της Sale and Purchase Committee, μέλος του Mediterranean Committee of China Classification Society και του Ελληνοκινεζικού Επιμελητηρίου στην Ελλάδα, ενώ υπήρξε για δύο χρόνια μη εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της εισηγμένης ναυτιλιακής Seanergy Maritime.
Ο γιος του Γιώργος Δερμάτης έζησε στη Σανγκάη 4 χρόνια και γνώρισε από κοντά την έναρξη της πρωτοβουλίας Belt & Road και ηγείται σήμερα της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης:
Στέφανος Γκίκας: Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της Ναυτιλίας