Κερδίζουν τα έντυπα περιοδικά ξανά χώρο ανάμεσα στους αναγνώστες; Τι δείχνουν τα στοιχεία
Γιατί η νέα πολυτέλεια βρίσκεται στις σελίδες των παραδοσιακών έντυπων μέσων;
Γιατί η νέα πολυτέλεια βρίσκεται στις σελίδες των παραδοσιακών έντυπων μέσων;
29.10.2024, 17:00
Η συγκεκριμένη ανάπτυξη δεν επηρεάσε μόνο την ενημέρωση, αλλά γενικά τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία, καθώς και τον Έντυπο Τύπο.
Σύμφωνα με στοιχεία της Magna που επικαλείται το Bloomberg, στο απόγειό τους το 2007, τα ετήσια διαφημιστικά έσοδα από τις έντυπες εκδόσεις έφταναν τα 19,5 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ. Έκτοτε, ο κλάδος γύρισε νέα σελίδα, με σχεδόν κάθε επόμενο έτος να αποφέρει λιγότερα διαφημιστικά έσοδα από το προηγούμενο.
Ίσως, όμως, όπως υποστήριξε η Amanda Mull σε ένα άρθρο της στο Bloomberg, που δημοσιεύθηκε την περασμένη Πέμπτη, φέτος το ψηφιακό να μην νίκησε το έντυπο – όπως θα περίμενε κανείς. Αντιθέτως, όπως ακριβώς ο κινηματογράφος, τα βιβλιοπωλεία και οι δίσκοι βινυλίου, τα έντυπα μέσα ενημέρωσης βιώνουν κάτι σαν αναβίωση, με τα καθιερωμένα περιοδικά να αναβαθμίζονται από απλά αντικείμενα χαλάρωσης σε πιο εξειδικευμένα πολυτελή «προϊόντα αναψυχής».
Ενώ η χρυσή εποχή της έντυπης έκδοσης έχει περάσει ανεπιστρεπτί – το ίδιο άρθρο του Bloomberg ανέφερε ότι ακόμη και ο μεγαλοεκδότης Condé Nast, «δεν είναι πλέον εταιρεία περιοδικών», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό του – ένας αυξανόμενος αριθμός παλαιών μέσων ενημέρωσης ανακοίνωσε σχέδια για την ανανέωση των προηγουμένως εγκαταλελειμμένων έντυπων προσφορών το 2024, συμπεριλαμβανομένων των NME, Nylon, Vice, Life και The Onion.
Επιπλέον, ορισμένες εκδόσεις που γεννήθηκαν ψηφιακά δίνουν τώρα επίσης μια ευκαιρία στην έντυπη μορφή τους, με το The Cut της Vox Media να λανσάρει το πρώτο έντυπο τεύχος Φθινοπωρινής Μόδας τον περασμένο Σεπτέμβριο.
29.10.2024, 17:00
Best Of Network