«Κουκουλώνεται» η υπόθεση του αεροσκάφους στο Καζακστάν – Τι δείχνουν οι τρύπες στην άτρακτο, ερωτήματα από τα βίντεο του δυστυχήματος
Οι τρύπες στην άτρακτο του αεροσκάφους έχουν κάνει πολλούς να αναρωτιούνται εάν προέρχονται από πυρά ή από θραύσματα του ίδιου του Embraer
«Κουκουλώνεται» η υπόθεση του αεροσκάφους στο Καζακστάν – Τι δείχνουν οι τρύπες στην άτρακτο, ερωτήματα από τα βίντεο του δυστυχήματος
Τελευταία Νέα
Οι τρύπες στην άτρακτο του αεροσκάφους έχουν κάνει πολλούς να αναρωτιούνται εάν προέρχονται από πυρά ή από θραύσματα του ίδιου του Embraer
Το θρίλερ σχετικά με τα αίτια συντριβής του επιβατικού αεροσκάφους των αερογραμμών του Αζερμπαϊτζάν στο Καζακστάν το πρωί της Τετάρτης (25/12/2024), συνεχίζεται καθώς νέες πληροφορίες θέτουν υπό αμφισβήτηση τα αρχικά σενάρια.
Το επιβατικό αεροσκάφος μετέφερε 67 άτομα, εκ των οποίων οι 5 ήταν μέλη του πληρώματος. Οι νεκροί είναι 38 ενώ οι επιζώντες 29.
Τα ερωτήματα για το δυστύχημα είναι πολλά και επί του παρόντος παραμένουν αναπάντητα, με αποτέλεσμα οι θεωρίες συνωμοσίας να βρίσκουν… πρόσφορο έδαφος. Μάλιστα, οι τρύπες στην άτρακτο του αεροσκάφους έχουν κάνει πολλούς να αναρωτιούνται εάν προέρχονται από πυρά ή από θραύσματα του ίδιου του Embraer.
Οι τρύπες στην άτρακτο
Το Euronews, επικαλούμενο επίσημες πηγές που συνδέονται με την έρευνα για τη συντριβή, μετέδωσε πως επιζήσαντες επιβάτες δήλωσαν ότι, ενώ πλησίαζαν στο Γκρόζνι, τον προορισμό της πτήσης, άκουσαν μια έκρηξη και ακολούθησε κάτι που έμοιαζε με θραύσματα που χτύπησαν το αεροπλάνο και «τρύπησαν» την άτρακτο.
Το ίδιο μέσο ενημέρωσης σχολιάζει πως οι πληροφορίες που μετέδωσε μπορούν να συσχετιστούν με ένα δελτίο ειδήσεων του διεθνούς ειδησεογραφικού καναλιού AnewZ, με έδρα το Αζερμπαϊτζάν, το οποίο, επικαλούμενο με τη σειρά του έναν Ρώσο στρατιωτικό blogger, ανέφερε πως «οι ζημιές στο αεροσκάφος υποδηλώνουν ότι μπορεί να χτυπήθηκε κατά λάθος από ένα πυραυλικό σύστημα αεράμυνας (SAM)».
Το Γκρόζνι «προστατεύεται» σε μεγάλο βαθμό από τους Ρώσους, καθώς οι Τσετσένοι μαχητές είναι εξαιρετικά σημαντικοί για το Κρεμλίνο και στόχος υψηλής αξίας για τους Ουκρανούς. Το γεγονός αυτό -σύμφωνα με το Euronews- ενδεχομένως να μπορούσε να εξηγήσει την αντίδραση της ρωσικής αεράμυνας απέναντι στην αεροπορική δραστηριότητα πάνω από την πόλη, καθώς το αεροσκάφος της Azerbaijan Airlines πλησίαζε για να προσγειωθεί, σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Η αλλαγή δρομολογίου
Το αεροπλάνο της Azerbaijan Airlines που εκτελούσε την πτήση J2-8243 πέταξε εκατοντάδες μίλια μακριά από το προγραμματισμένο δρομολόγιό του από το Μπακού του Αζερμπαϊτζάν προς το Γκρόζνι, πρωτεύουσα της Τσετσενίας, στη Ρωσία για να συντριβεί στην απέναντι ακτή της Κασπίας Θάλασσας.
Σύγκρουση με σμήνος πουλιών
H ρωσική υπηρεσία παρακολούθησης της αεροπλοΐας Rosaviatsia δήλωσε στο Telegram ότι η πτήση άλλαξε πορεία εξαιτίας σύγκρουσης με σμήνος πουλιών και το αεροσκάφος επέλεξε να κατευθυνθεί στο αεροδρόμιο της Αχτάου.
Επίσης, η Azerbaijan Airlines ανέφερε αρχικά ότι το αεροπλάνο έπεσε σε ένα σμήνος πουλιών, ωστόσο στη συνέχεια απέσυρε αυτή την εκδοχή και αναφέρθηκε στην πυκνή ομίχλη που οδήγησε στην εκτροπή της πτήσης. «Μια σύγκρουση με πουλιά συνήθως έχει ως αποτέλεσμα την προσγείωση του αεροπλάνου στο πλησιέστερο διαθέσιμο σημείο», δήλωσε ο Ρίτσαρντ Αμπουλάφια, αναλυτής της εταιρείας συμβούλων AeroDynamic Advisory. «Μπορεί να χάσεις τον έλεγχο του αεροπλάνου, αλλά δεν πετάς υπερβολικά εκτός πορείας ως συνέπεια αυτού του γεγονότος», είπε χαρακτηριστικά, όπως αναφέρει το Reuters.
www.bankingnews.gr
Ρoή Ειδήσεων
Δείτε επίσης
‘);
document.write(‘
if(f>48){
//pancreta
document.write(‘‘);
}else if(f>36){
//lidl
document.write(‘‘);
}else if(f>24){
document.write(‘‘);
}else{
//allianz
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
document.write(‘
if(f>40){
document.write(‘‘);
}else if(f>30){
//metropolitan
document.write(‘‘);
}else if(f>20){
document.write(‘‘);
}else if(f>10){
document.write(‘‘);
}else{
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
‘);
//——
document.write(‘
if(f<10){
//dovalue-finthesis-stegastiko
document.write(‘‘);
}else if(f<20){
//dovalue-finthesis
document.write(‘‘);
}else if(f<30){
document.write(‘‘);
}else if(f<50){
document.write(‘‘);
}else{
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
//—–
//document.write(‘
‘);
//document.write(‘
‘);
document.write(‘
if(f>50){
document.write(‘‘);
}else if(f>35){
document.write(‘‘);
}else if(f>30){
document.write(‘‘);
}else if(f>25){
//eydap
document.write(”)
}else if(f>20){
//depa
var rnd = window.rnd || Math.floor(Math.random()*10e6);
var pid739089 = window.pid739089 || rnd;
var plc739089 = window.plc739089 || 0;
var abkw = window.abkw || ”;
var absrc = ‘https://servedbyadbutler.com/adserve/;ID=179386;size=300×250;setID=739089;type=js;sw=’+screen.width+’;sh=’+screen.height+’;spr=’+window.devicePixelRatio+’;kw=’+abkw+’;pid=’+pid739089+’;place=’+(plc739089++)+’;rnd=’+rnd+”;
document.write(”);
}else if(f>10){
document.write(‘‘);
}else{
//metropolitan
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
//window.scrollTo(0,0);
}else{
//left
document.write(”);
//right
document.write(”);
}