LVMH-Kering: Γιατί οι μετοχές των οίκων πολυτελείας μπήκαν στο στόχαστρο της BofA
Ένα ακόμα πλήγμα δέχτηκαν κορυφαίες μετοχές στον κλάδο πολυτελείας, με την BofA να κρούει το κώδωνα του κινδύνου για την σταθερά πτωτική πορεία στους χρηματιστηριακούς δείκτες, ενός μέχρι πρόσφατα πιο δυναμικού κλάδου στις ευρωαγορές.
«Συνυπολογίζουμε τώρα μια πιο παρατεταμένη επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων του κλάδου της πολυτέλειας, η οποία πιθανότατα θα μεταφραστεί σε επιπλέον πίεση στα περιθώρια κέρδους», έγραψαν σε σημείωμά τους οι αναλυτές της Bank of America με επικεφαλής την Ashley Wallace, προσθέτοντας ότι αυτό είναι πιθανό να συνεχιστεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και το 2025.
Sell off στις μετοχές
Οι αναλυτές της τράπεζας υποβάθμισαν σε «ουδέτερη» τη μετοχή της LVMH και της Kering σε ουδέτερη, ενώ της Hugo Boss σε underperform. Επιπλέον μείωσαν και τους στόχους τιμών σε ολόκληρο τον κλάδο, προκαλώντας sell off στον CAC 40. Ειδικότερα, η LVMH έχανε λίγο μετά το μεσημέρι 0,76%, η Kering βούλιαξε κατά 2,60%, η Hugo Boss κατά 1,19%, ενώ η απαισιοδοξία ήταν διάχυτη σε όλο τον κλάδο, ασκώντας πιέσεις ακόμα και στην Hermes, τη μοναδική εταιρεία που διατηρεί τη δυναμική της σε πωλήσεις και ανάπτυξη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτών των εταιρειών είναι η αδυναμία της οικονομίας της Κίνας να ανακάμψει, μιας βασικής αγοράς για τις εταιρείες πολυτελών προϊόντων.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία καταγράφουν διαρκείς πιέσεις στην ανάπτυξη.
Προειδοποιήσεις αναλυτών
Οι υποβαθμίσεις της Bank of America έρχονται σε συνέχεια των προειδοποιήσεων από αναλυτές της Goldman Sachs και της Jefferies International για περισσότερες πιέσεις στα κέρδη, καθώς η ζήτηση από τους Κινέζους αγοραστές παραμένει υποτονική.
Ένας δείκτης που παρακολουθεί τον κλάδο έχει υποχωρήσει κατά 13% φέτος, σε σύγκριση με τον δείκτη MSCI Europe Index, ο οποίος καταγράφει κέρδη άνω του 7%.
Οι εταιρείες ειδών πολυτελείας πρέπει να επικεντρωθούν εκ νέου στη δημιουργικότητα, το περιεχόμενο της μόδας και τη νεότητα προκειμένου να ενισχύσουν τους όγκους τους, δήλωσε ο Wallace της Bank of America, σημειώνοντας ότι οι μάρκες που εισάγουν καινοτομία στη μόδα έχουν ανακτήσει τη δυναμική τους φέτος.
Διαβάστε επίσης:
Siemens: Δημιουργεί αυτόνομη εταιρεία για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
UniCredit: Αυξάνει το ποσοστό της στην Commerzbank στο 21% – Η στρατηγική του Orcel
BNP Paribas: Εξαγοράζει τo private banking της HSBC στη Γερμανία
Ένα ακόμα πλήγμα δέχτηκαν κορυφαίες μετοχές στον κλάδο πολυτελείας, με την BofA να κρούει το κώδωνα του κινδύνου για την σταθερά πτωτική πορεία στους χρηματιστηριακούς δείκτες, ενός μέχρι πρόσφατα πιο δυναμικού κλάδου στις ευρωαγορές.
«Συνυπολογίζουμε τώρα μια πιο παρατεταμένη επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων του κλάδου της πολυτέλειας, η οποία πιθανότατα θα μεταφραστεί σε επιπλέον πίεση στα περιθώρια κέρδους», έγραψαν σε σημείωμά τους οι αναλυτές της Bank of America με επικεφαλής την Ashley Wallace, προσθέτοντας ότι αυτό είναι πιθανό να συνεχιστεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και το 2025.
Sell off στις μετοχές
Οι αναλυτές της τράπεζας υποβάθμισαν σε «ουδέτερη» τη μετοχή της LVMH και της Kering σε ουδέτερη, ενώ της Hugo Boss σε underperform. Επιπλέον μείωσαν και τους στόχους τιμών σε ολόκληρο τον κλάδο, προκαλώντας sell off στον CAC 40. Ειδικότερα, η LVMH έχανε λίγο μετά το μεσημέρι 0,76%, η Kering βούλιαξε κατά 2,60%, η Hugo Boss κατά 1,19%, ενώ η απαισιοδοξία ήταν διάχυτη σε όλο τον κλάδο, ασκώντας πιέσεις ακόμα και στην Hermes, τη μοναδική εταιρεία που διατηρεί τη δυναμική της σε πωλήσεις και ανάπτυξη.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτών των εταιρειών είναι η αδυναμία της οικονομίας της Κίνας να ανακάμψει, μιας βασικής αγοράς για τις εταιρείες πολυτελών προϊόντων.
Τα πιο πρόσφατα στοιχεία καταγράφουν διαρκείς πιέσεις στην ανάπτυξη.
Προειδοποιήσεις αναλυτών
Οι υποβαθμίσεις της Bank of America έρχονται σε συνέχεια των προειδοποιήσεων από αναλυτές της Goldman Sachs και της Jefferies International για περισσότερες πιέσεις στα κέρδη, καθώς η ζήτηση από τους Κινέζους αγοραστές παραμένει υποτονική.
Ένας δείκτης που παρακολουθεί τον κλάδο έχει υποχωρήσει κατά 13% φέτος, σε σύγκριση με τον δείκτη MSCI Europe Index, ο οποίος καταγράφει κέρδη άνω του 7%.
Οι εταιρείες ειδών πολυτελείας πρέπει να επικεντρωθούν εκ νέου στη δημιουργικότητα, το περιεχόμενο της μόδας και τη νεότητα προκειμένου να ενισχύσουν τους όγκους τους, δήλωσε ο Wallace της Bank of America, σημειώνοντας ότι οι μάρκες που εισάγουν καινοτομία στη μόδα έχουν ανακτήσει τη δυναμική τους φέτος.
Διαβάστε επίσης:
Siemens: Δημιουργεί αυτόνομη εταιρεία για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων
UniCredit: Αυξάνει το ποσοστό της στην Commerzbank στο 21% – Η στρατηγική του Orcel
BNP Paribas: Εξαγοράζει τo private banking της HSBC στη Γερμανία