MLC – Τι αλλάζει στις συνθήκες διαβίωσης των ναυτικών
Οκτώ τροποποιήσεις στη Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006 (MLC) τέθηκαν σε ισχύ πριν λίγες ημέρες, με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και εργασίας των ναυτικών σε εμπορικά πλοία.
Πρώτα απ ‘όλα, προβλέπεται ότι οι ναυτικοί πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα δικαιώματά τους πριν ή κατά τη διάρκεια των διαδικασιών πρόσληψης.
Τα κράτη της σημαίας του πλοίου και οι διοικητικές αρχές των λιμένων, θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να διευκολύνουν και να βοηθήσουν τους ναυτικούς που χρειάζονται επαναπατρισμό, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που θεωρούνται εγκαταλελειμμένοι.
Αυτό περιλαμβάνει και τους ναυτικούς αντικατάστασης, στους οποίους πρέπει να παρέχονται τα ίδια δικαιώματα σύμφωνα με το MLC 2006.
Πρέπει να εξασφαλίζονται επαρκείς εγκαταστάσεις αναψυχής, ανέσεις και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών τηλεφώνου και Διαδικτύου. Οποιεσδήποτε χρεώσεις για χρήση τηλεφώνου ή Διαδικτύου από το πλοίο στη στεριά πρέπει να είναι εύλογες.
Τα κράτη θα πρέπει επίσης να παρέχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο στους ναυτικούς στα πλοία στα λιμάνια τους και στο αγκυροβόλιο τους, με εύλογο ποσό για οποιοδήποτε κόστος.
Πρέπει να υπάρχουν επαρκείς προμήθειες τροφίμων και πόσιμου νερού στο πλοίο, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των ναυτικών στο πλοίο, τις θρησκευτικές ανάγκες και τις πολιτιστικές πρακτικές.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να υπάρχουν επαρκείς ως προς την ποιότητα, τη θρεπτική αξία, την ποικιλία και πρέπει να παρέχονται δωρεάν κατά την περίοδο που ισχύει η σύμβαση εργασίας των ναυτικών.
Η οργάνωση και ο εξοπλισμός του τμήματος εστίασης πρέπει να είναι τέτοια που να επιτρέπουν την προετοιμασία και το σερβίρισμα των γευμάτων σε συνθήκες υγιεινής.
Τα κράτη πρέπει να διασφαλίζουν την έγκαιρη αποβίβαση των ναυτικών που χρειάζονται άμεση ιατρική φροντίδα και πρόσβαση σε ιατρικές εγκαταστάσεις στην ξηρά. Εάν ένας ναυτικός πεθάνει επί του πλοίου, το κράτος στο έδαφος του οποίου συνέβη ο θάνατος (συμπεριλαμβανομένων των χωρικών υδάτων του) ή στο έδαφος του οποίου εισέρχεται στη συνέχεια το πλοίο, πρέπει να διευκολύνει τον επαναπατρισμό της σορού.
Δεν θα πρέπει να εμποδίζεται η αποβίβαση των ναυτικών για λόγους δημόσιας υγείας και τα πλοία θα πρέπει να επιτρέπεται να αναπληρώνουν τις αποθήκες, τα καύσιμα, το νερό, τα τρόφιμα και τις προμήθειες τους.
Θα πρέπει να ληφθούν κατάλληλα μέτρα ατομικής προστασίας και μέτρα για τη μείωση του κινδύνου έκθεσης σε επιβλαβή επίπεδα περιβαλλοντικών παραγόντων και χημικών ουσιών, λαμβάνοντας υπόψη τον αυξανόμενο αριθμό του γυναικείου προσωπικού.
Όλοι οι θάνατοι ναυτικών θα πρέπει να διερευνώνται και να καταγράφονται δεόντως από το κράτος σημαίας του σκάφους και να αναφέρονται ετησίως στη ΔΟΕ.
Τέλος, όσον αφορά τα πιστοποιητικά χρηματοοικονομικής ασφάλειας, αναμένεται ότι εκτός από το όνομα του πλοιοκτήτη θα προστεθεί και αυτό του εγγεγραμμένου πλοιοκτήτη , εάν διαφέρει.
Αυτή η αλλαγή θα επισημοποιήσει την υπάρχουσα θέση μεταξύ του International Group of P&I Clubs και των συνδρομητών κρατών, διευκρινίζοντας στους υπαλλήλους του Λιμενικού Ελέγχου ότι τα πιστοποιητικά χρηματοοικονομικής ασφάλειας MLC είναι συμβατά εάν εκδίδονται στον πλοιοκτήτη ή τον εγγεγραμμένο ιδιοκτήτη.
Αυτό θα διορθώσει περιπτώσεις όπου ορισμένοι αξιωματικοί της PSC είχαν προηγουμένως παρατηρήσει ελλείψεις, εάν η οντότητα που αναφέρεται στη δήλωση MLC ενός σκάφους δεν ταυτιζόταν με εκείνη της οντότητας που αναφέρεται στα πιστοποιητικά οικονομικής ασφάλειας MLC που εκδόθηκαν από τους International Group P&I Clubs.
Διαβάστε επίσης
Πρόστιμο 4,5 εκατ. δολαρίων στο Kriti Ruby για ρύπανση
H DP World άντλησε 100 εκατ. δολάρια μέσω Blue Bond
H Λίνα Σουλούκου και το νέο ραντεβού της με την Ιστορία στη Νότιγχαμ Φόρεστ
Οκτώ τροποποιήσεις στη Διεθνή Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006 (MLC) τέθηκαν σε ισχύ πριν λίγες ημέρες, με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και εργασίας των ναυτικών σε εμπορικά πλοία.
Πρώτα απ ‘όλα, προβλέπεται ότι οι ναυτικοί πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα δικαιώματά τους πριν ή κατά τη διάρκεια των διαδικασιών πρόσληψης.
Τα κράτη της σημαίας του πλοίου και οι διοικητικές αρχές των λιμένων, θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να διευκολύνουν και να βοηθήσουν τους ναυτικούς που χρειάζονται επαναπατρισμό, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που θεωρούνται εγκαταλελειμμένοι.
Αυτό περιλαμβάνει και τους ναυτικούς αντικατάστασης, στους οποίους πρέπει να παρέχονται τα ίδια δικαιώματα σύμφωνα με το MLC 2006.
Πρέπει να εξασφαλίζονται επαρκείς εγκαταστάσεις αναψυχής, ανέσεις και υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών τηλεφώνου και Διαδικτύου. Οποιεσδήποτε χρεώσεις για χρήση τηλεφώνου ή Διαδικτύου από το πλοίο στη στεριά πρέπει να είναι εύλογες.
Τα κράτη θα πρέπει επίσης να παρέχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο στους ναυτικούς στα πλοία στα λιμάνια τους και στο αγκυροβόλιο τους, με εύλογο ποσό για οποιοδήποτε κόστος.
Πρέπει να υπάρχουν επαρκείς προμήθειες τροφίμων και πόσιμου νερού στο πλοίο, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των ναυτικών στο πλοίο, τις θρησκευτικές ανάγκες και τις πολιτιστικές πρακτικές.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να υπάρχουν επαρκείς ως προς την ποιότητα, τη θρεπτική αξία, την ποικιλία και πρέπει να παρέχονται δωρεάν κατά την περίοδο που ισχύει η σύμβαση εργασίας των ναυτικών.
Η οργάνωση και ο εξοπλισμός του τμήματος εστίασης πρέπει να είναι τέτοια που να επιτρέπουν την προετοιμασία και το σερβίρισμα των γευμάτων σε συνθήκες υγιεινής.
Τα κράτη πρέπει να διασφαλίζουν την έγκαιρη αποβίβαση των ναυτικών που χρειάζονται άμεση ιατρική φροντίδα και πρόσβαση σε ιατρικές εγκαταστάσεις στην ξηρά. Εάν ένας ναυτικός πεθάνει επί του πλοίου, το κράτος στο έδαφος του οποίου συνέβη ο θάνατος (συμπεριλαμβανομένων των χωρικών υδάτων του) ή στο έδαφος του οποίου εισέρχεται στη συνέχεια το πλοίο, πρέπει να διευκολύνει τον επαναπατρισμό της σορού.
Δεν θα πρέπει να εμποδίζεται η αποβίβαση των ναυτικών για λόγους δημόσιας υγείας και τα πλοία θα πρέπει να επιτρέπεται να αναπληρώνουν τις αποθήκες, τα καύσιμα, το νερό, τα τρόφιμα και τις προμήθειες τους.
Θα πρέπει να ληφθούν κατάλληλα μέτρα ατομικής προστασίας και μέτρα για τη μείωση του κινδύνου έκθεσης σε επιβλαβή επίπεδα περιβαλλοντικών παραγόντων και χημικών ουσιών, λαμβάνοντας υπόψη τον αυξανόμενο αριθμό του γυναικείου προσωπικού.
Όλοι οι θάνατοι ναυτικών θα πρέπει να διερευνώνται και να καταγράφονται δεόντως από το κράτος σημαίας του σκάφους και να αναφέρονται ετησίως στη ΔΟΕ.
Τέλος, όσον αφορά τα πιστοποιητικά χρηματοοικονομικής ασφάλειας, αναμένεται ότι εκτός από το όνομα του πλοιοκτήτη θα προστεθεί και αυτό του εγγεγραμμένου πλοιοκτήτη , εάν διαφέρει.
Αυτή η αλλαγή θα επισημοποιήσει την υπάρχουσα θέση μεταξύ του International Group of P&I Clubs και των συνδρομητών κρατών, διευκρινίζοντας στους υπαλλήλους του Λιμενικού Ελέγχου ότι τα πιστοποιητικά χρηματοοικονομικής ασφάλειας MLC είναι συμβατά εάν εκδίδονται στον πλοιοκτήτη ή τον εγγεγραμμένο ιδιοκτήτη.
Αυτό θα διορθώσει περιπτώσεις όπου ορισμένοι αξιωματικοί της PSC είχαν προηγουμένως παρατηρήσει ελλείψεις, εάν η οντότητα που αναφέρεται στη δήλωση MLC ενός σκάφους δεν ταυτιζόταν με εκείνη της οντότητας που αναφέρεται στα πιστοποιητικά οικονομικής ασφάλειας MLC που εκδόθηκαν από τους International Group P&I Clubs.
Διαβάστε επίσης
Πρόστιμο 4,5 εκατ. δολαρίων στο Kriti Ruby για ρύπανση
H DP World άντλησε 100 εκατ. δολάρια μέσω Blue Bond
H Λίνα Σουλούκου και το νέο ραντεβού της με την Ιστορία στη Νότιγχαμ Φόρεστ