Νέες Ιδέες για την Οικονομία: Το παγκόσμιο χρηματοοικονομικό πολυσυνέδριο Game of Money Festival στην Αθήνα
Το φεστιβάλ, το οποίο πραγματοποιείται στις 21 και 22 Δεκεμβρίου 2024 στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς στην Αθήνα, επικεντρώνεται στην οικονομική παιδεία και την
Σε μια εποχή που η οικονομική αβεβαιότητα αγγίζει τόσο τα άτομα όσο και τις επιχειρήσεις, το Game of Money Festival έρχεται για να προσφέρει λύσεις και νέες προσεγγίσεις στις σύγχρονες οικονομικές προκλήσεις.
Το φεστιβάλ, το οποίο πραγματοποιείται στις 21 και 22 Δεκεμβρίου 2024 στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς στην Αθήνα, επικεντρώνεται στην οικονομική παιδεία και την αναγνώριση τρόπων διαχείρισης των χρημάτων σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς.
Το Game of Money Festival δεν περιορίζεται σε θεωρητικές ομιλίες. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει διαδραστικά εργαστήρια, masterclasses και παρουσιάσεις από διεθνείς και Έλληνες ειδικούς στον τομέα της οικονομίας. Κεντρικοί ομιλητές περιλαμβάνουν τον Seth Godin, ειδικό στον τομέα της επιχειρηματικής στρατηγικής, τον Ken Honda, ο οποίος επικεντρώνεται στη διαχείριση των χρημάτων μεpp ισορροπία και ευγνωμοσύνη, και τον Benjamin Fry, ψυχολόγο που εξετάζει τη σχέση της οικονομίας μεll llτην ψυχική υγεία.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του φεστιβάλ είναι η παρουσίαση της πρώτης έρευνας της Focus Bari για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό στην Ελλάδα. Η έρευνα αποκαλύπτει τις αντιλήψεις των Ελλήνων σχετικά με τη διαχείριση των χρημάτων και προσφέρει ένα πολύτιμο εργαλείο για τον σχεδιασμό μελλοντικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στον τομέα της οικονομίας.
Αναλυτικά, ο Ken Honda, με την έννοια του “Happy Money”, υποστηρίζει ότι τα χρήματα πρέπει να διαχειρίζονται με ευγνωμοσύνη και σεβασμό. Ο ίδιος διαχωρίζει τα χρήματα σε “Happy Money” και “Unhappy Money”, τονίζοντας ότι η ψυχική ισορροπία είναι σημαντική για την ευημερία μας. Στο Game of Money Festival, θα δώσει χρήσιμα εργαλεία για τη δημιουργία θετικής σχέσης με τα χρήματα.
Από την άλλη, ο Seth Godin, με το έργο του γύρω από την καινοτομία στο μάρκετινγκ, καλεί τους επιχειρηματίες να δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και ιστορίες που να συνδέουν τους ανθρώπους με το brand τους. Το μάρκετινγκ του μέλλοντος, σύμφωνα με τον Godin, θα πρέπει να επικεντρώνεται στην εμπιστοσύνη και τη δημιουργία σχέσεων, αντί για απλούς πελάτες και πωλήσεις.
Ο Benjamin Fry, ψυχολόγος και ειδικός στη σχέση χρημάτων και ψυχικής υγείας, προσεγγίζει το θέμα με ψυχολογικό φακό. Με την εμπειρία του από την τηλεοπτική εκπομπή “Spendaholics”, δείχνει πώς η κατανόηση της ψυχολογίας πίσω από τις καταναλωτικές συνήθειες μπορεί να βοηθήσει τα άτομα να επιτύχουν οικονομική και ψυχική ισορροπία.
Το φεστιβάλ θα είναι προσβάσιμο τόσο με φυσική παρουσία όσο και μέσω της πλατφόρμας Live ON για την παρακολούθηση από απόσταση. Παράλληλα, θα υπάρξει ψηφιακή έκθεση για την παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών από τον οικονομικό τομέα.
Η συμμετοχή στο Game of Money Festival προσφέρει πολύτιμες γνώσεις και καινοτόμες προσεγγίσεις για τη διαχείριση των χρημάτων και τη βελτίωση της οικονομικής ευημερίας. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα www.gameofmoneyfestival.gr.
*Συνιδρυτής του Game of Money Festival