OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
Την αίσθηση ότι θα ξεπεραστoύν ακόμα και τα 770 εκατ. ευρώ EBITDA στη φετινή χρήση αποκόμισαν οι αναλυτές κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από την διοίκηση και τον κ. Jan Karas, τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ.
Μάλιστα δέχθηκε αρκετές ερωτήσεις για το στόχο και είπε πως είναι πεπεισμένος ότι θα πιάσει το πάνω μέρος (σ.σ. 770 εκατ.), αλλά και πως δε βλέπει κινδύνους στο τέταρτο τρίμηνο. Δηλαδή, ο ίδιος ο CEO δεν απέκλεισε ακόμα καλύτερη πορεία. Όμως, δεν ήθελε να φουντώσει τις προσδοκίες της αγοράς για το αν και πόσο θα αγγίξει ή και θα ξεπεράσει τον στόχο. Το γενικότερο πλαίσιο είναι ότι η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθησή της ότι θα επιτευχθεί το ανώτερο όριο των προβλέψεων της για τα αποτελέσματα του συνόλου του έτους.
Συγκεκριμένα, το γ’ τρίμηνο του 2024, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα €565,8 εκατ. (+17,6% ετησίως), τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €213,2 εκατ. (+46,6% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα €120,5 εκατ. (+44,7% ετησίως). Σε επίπεδο εννεάμηνου, τα GGR διαμορφώθηκαν στα €1.648,3 εκατ. (+9,4% ετησίως), τα EBITDA ανήλθαν στα €586,9 εκατ. (+12,9%) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €352 εκατ. (+14,4% ετησίως).
Σύμφωνα με τον κ. Karas, η επιτυχής υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας αντικατοπτρίζεται τόσο στις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις της, όσο και στις αναβαθμισμένες προτάσεις της, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση της εμπειρίας διασκέδασης των πελατών.
Κατά τα άλλα, η κορυφαία εξέλιξη του τριμήνου ήταν το μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ τόνισε ότι η εταιρεία θα «χτίσει» πάνω σε αυτή την επιτυχία και θα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Επιπλέον, η διοίκηση του ΟΠΑΠ αναφέρθηκε στις προωθητικές ενέργειες Eurojackpot Extra και ΤΖΟΚΕΡ Extra, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και απέδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς και στο νέο παιχνίδι μηνιαίων καταβολών ΣΚΡΑΤΣ «24 Μήνες Τύχη», που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών. Το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού της εταιρείας, και το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις συνέχισαν να σημειώνουν αυξανόμενα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, προσθέτοντας αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας.
Επίσης, έγινε αναφορά στις ειδικές προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα PLAY, οι οποίες ενίσχυσαν την εμπειρία των πελατών με συναρπαστικά events, κληρώσεις, πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης κ.λπ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ συνέχισε να αναβαθμίζει τον «στόλο» των VLTs του, εγκαθιστώντας μηχανές τελευταίας τεχνολογίας και προσφέροντας ελκυστικά νέα παιχνίδια. Μέχρι σήμερα, σχεδόν 12.000 σύγχρονες μηχανές, που βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού, έχουν εγκατασταθεί.
Επιπλέον, οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ διατήρησαν την αναπτυξιακή δυναμική τους και ενίσχυσαν τη συμβολή τους στα έσοδα του ομίλου, χάρη στην υψηλή δραστηριότητα στα παιχνίδια online καζίνο, την ανάπτυξη του iLottery και τις συνεχιζόμενές θετικές τάσεις στο αθλητικό στοίχημα, λόγω του «γεμάτου» αθλητικού καλενταριού. Μεταξύ άλλων, ο κ. Karas αναφέρθηκε σε καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως το νέο δωρεάν παιχνίδι, Bet Boss, που ενισχύει την παικτική δραστηριότητα στο Pamestoixima.gr, καθώς και στο νέο προϊόν e-sports, που προσελκύει νεαρά κοινά.
Διαβάστε επίσης
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): Αισιοδοξία για την επίτευξη του ανώτερου ορίου των προβλέψεων για το 2024
Την αίσθηση ότι θα ξεπεραστoύν ακόμα και τα 770 εκατ. ευρώ EBITDA στη φετινή χρήση αποκόμισαν οι αναλυτές κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων από την διοίκηση και τον κ. Jan Karas, τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ.
Μάλιστα δέχθηκε αρκετές ερωτήσεις για το στόχο και είπε πως είναι πεπεισμένος ότι θα πιάσει το πάνω μέρος (σ.σ. 770 εκατ.), αλλά και πως δε βλέπει κινδύνους στο τέταρτο τρίμηνο. Δηλαδή, ο ίδιος ο CEO δεν απέκλεισε ακόμα καλύτερη πορεία. Όμως, δεν ήθελε να φουντώσει τις προσδοκίες της αγοράς για το αν και πόσο θα αγγίξει ή και θα ξεπεράσει τον στόχο. Το γενικότερο πλαίσιο είναι ότι η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθησή της ότι θα επιτευχθεί το ανώτερο όριο των προβλέψεων της για τα αποτελέσματα του συνόλου του έτους.
Συγκεκριμένα, το γ’ τρίμηνο του 2024, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα €565,8 εκατ. (+17,6% ετησίως), τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €213,2 εκατ. (+46,6% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα €120,5 εκατ. (+44,7% ετησίως). Σε επίπεδο εννεάμηνου, τα GGR διαμορφώθηκαν στα €1.648,3 εκατ. (+9,4% ετησίως), τα EBITDA ανήλθαν στα €586,9 εκατ. (+12,9%) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €352 εκατ. (+14,4% ετησίως).
Σύμφωνα με τον κ. Karas, η επιτυχής υλοποίηση της στρατηγικής της εταιρείας αντικατοπτρίζεται τόσο στις ισχυρές οικονομικές επιδόσεις της, όσο και στις αναβαθμισμένες προτάσεις της, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την περαιτέρω ανάπτυξη και την ενίσχυση της εμπειρίας διασκέδασης των πελατών.
Κατά τα άλλα, η κορυφαία εξέλιξη του τριμήνου ήταν το μεγάλο τζακ ποτ του ΤΖΟΚΕΡ, το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία του παιχνιδιού, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ τόνισε ότι η εταιρεία θα «χτίσει» πάνω σε αυτή την επιτυχία και θα ενισχύει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Επιπλέον, η διοίκηση του ΟΠΑΠ αναφέρθηκε στις προωθητικές ενέργειες Eurojackpot Extra και ΤΖΟΚΕΡ Extra, που λανσαρίστηκαν πρόσφατα και απέδωσαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα, καθώς και στο νέο παιχνίδι μηνιαίων καταβολών ΣΚΡΑΤΣ «24 Μήνες Τύχη», που έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των πελατών. Το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού της εταιρείας, και το πρόγραμμα loyalty ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις συνέχισαν να σημειώνουν αυξανόμενα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες, προσθέτοντας αξία στις retail προϊοντικές προτάσεις της εταιρείας.
Επίσης, έγινε αναφορά στις ειδικές προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα PLAY, οι οποίες ενίσχυσαν την εμπειρία των πελατών με συναρπαστικά events, κληρώσεις, πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης κ.λπ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ συνέχισε να αναβαθμίζει τον «στόλο» των VLTs του, εγκαθιστώντας μηχανές τελευταίας τεχνολογίας και προσφέροντας ελκυστικά νέα παιχνίδια. Μέχρι σήμερα, σχεδόν 12.000 σύγχρονες μηχανές, που βελτιώνουν την εμπειρία του παιχνιδιού, έχουν εγκατασταθεί.
Επιπλέον, οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ διατήρησαν την αναπτυξιακή δυναμική τους και ενίσχυσαν τη συμβολή τους στα έσοδα του ομίλου, χάρη στην υψηλή δραστηριότητα στα παιχνίδια online καζίνο, την ανάπτυξη του iLottery και τις συνεχιζόμενές θετικές τάσεις στο αθλητικό στοίχημα, λόγω του «γεμάτου» αθλητικού καλενταριού. Μεταξύ άλλων, ο κ. Karas αναφέρθηκε σε καινοτόμες πρωτοβουλίες όπως το νέο δωρεάν παιχνίδι, Bet Boss, που ενισχύει την παικτική δραστηριότητα στο Pamestoixima.gr, καθώς και στο νέο προϊόν e-sports, που προσελκύει νεαρά κοινά.
Διαβάστε επίσης
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): Αισιοδοξία για την επίτευξη του ανώτερου ορίου των προβλέψεων για το 2024