Οσμή σκανδάλου στις Σπέτσες: Η δήμαρχος, ο… θείος εφοπλιστής Μπούφης, οι απειλές και μια «καρατόμηση»
Οσμή σκανδάλου και σοβαρές καταγγελίες για διαπλοκή δημοτικών αρχόντων με επιχειρηματίες, προς εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων, λαμβάνουν χώρα στις Σπέτσες. Μια ξαφνική «καρατόμηση» της προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Σπετσών, Σταυρούλας Παρασκευά – Φουρναράκου, φαίνεται να ανοίγει τον ασκό του Αιόλου στο πανέμορφο νησί του Αργοσαρωνικού.
Επαγγελματίες του νησιού και κάτοικοι καταγγέλλουν ότι τον τελευταίο καιρό το παλιό, γραφικό λιμάνι των Σπετσών έχει μετατραπεί σε… Πέραμα καθώς εκεί ελλιμενίζονται τα ferry boat που μεταφέρουν κόσμο από την Κόστα, πλοία συμφερόντων του εφοπλιστή Αλέξανδρου Μπούφη, ο οποίος εκτός από τα ferry διαθέτει και τα σκάφη που μεταφέρουν νερό στο νησί («νερουλάδες»).
H αλγεινή εικόνα που προκαλείται με τους χιλιάδες τουρίστες να βλέπουν τα μεγάλα και παλαιά πλοία να βρίσκονται στο παλαιό λιμάνι, έφερε και μεγάλες δημοτικές κόντρες και μια ξαφνική καρατόμηση.
Συγκεκριμένα, λίγα 24ωρα πριν από το 15αύγουστο, η δήμαρχος των Σπετσών, Ευγενία Φραγγιά, αποφάσισε να απομακρύνει την πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου του νησιού, η οποία ήταν δική της επιλογή, και να οριστεί η ίδια ως νέα πρόεδρος.
Στην κ. Φουρναράκου ουσιαστικά καταλογίστηκε ότι… δεν έκανε καλά της δουλειά της σε ό,τι αφορά την τοποθέτηση καμερών στο λιμάνι αλλά και την ενίσχυση των μέτρων πυρασφάλειας.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι στις 13 Αυγούστου ξέσπασε πυρκαγιά στο πλοίο «Καπετάν Σταύρος» που εκτελεί την πορθμειακή γραμμή Σπέτσες – Κόστα ενώ αυτό ήταν δεμένο στο παλιό Λιμάνι. Η φωτιά σβήστηκε γρήγορα, δεν υπήρξε περιβαλλοντική ρύπανση, αλλά για μερικές ημέρες δημιουργήθηκε πρόβλημα ως προς τη μεταφορά φορτηγών με προϊόντα.
Το ferry Καπετάν Σταύρος υπέστη ζημιές μετά τη φωτιά και δεν είναι αξιόπλοο
Όμως, ο ελλιμενισμός του συγκεκριμένου πλοίου στο παλιό Λιμάνι και η φωτιά στάθηκαν αφορμή για να ξεκινήσει η διαδικασία απομάκρυνσης της κ. Φουρναράκου από το Λιμενικό Ταμείο Σπετσών και η αντικατάστασή της από την ίδια τη Δήμαρχο!
Μάλιστα το «καπτά Σταύρος», μετά την πυρκαγιά δεν είναι αξιόπλοο και παραμένει δεμένο στο παλιό λιμάνι.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, ωστόσο, ήταν η απόφαση του εφοπλιστή που ελέγχει την πορθμειακή γραμμή, να δέσει στο παλιό Λιμάνι των Σπετσών και δεύτερο, μεγάλο πλοίο τύπου «παντόφλα», προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στη ναυσιπλοία.
Δηλαδή δύο μεγάλα πλοία της εταιρείας του κ. Μπούφη έχουν δέσει στο σημείο που ελλιμενίζονται κότερα, θαλαμηγοί, πλοία επισκεπτών του νησί και τα μικρά πλοία – ταξί.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο πλοίο δένει στο λιμάνι των Σπετσών από το 2018 με απόφαση του Λιμενικού Ταμείου. Ωστόσο, το δεύτερο που ελλιμενίστηκε τον τελευταίο καιρό δεν πήρε ποτέ άδεια, ούτε ενημερώθηκε η αρμόδια αρχή.
Τι λέει η πρώην πρόεδρος
Σε επικοινωνία που είχε το mononews με την πρώην πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, η οποία καρατομήθηκε εν μια νυκτί και χωρίς ουσιαστικό λόγο, μας επιβεβαίωσε όσα και η ίδια έχει καταγγείλει με ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.
«Επιμένω σε όσα έχω γράψει σχετικά με την απομάκρυνσή μου. Το δεύτερο πλοίο ήρθε και πήρε θέση στο παλιό, φυσικό λιμάνι των Σπετσών χωρίς να ενημερώσει το Λιμενικό Ταμείο. Ο πλοιοκτήτης δεν ενημέρωσε έγκαιρα απλά είπε ότι θα δέσει εκεί, δημιουργώντας πρόβλημα στην κίνηση μέσα στο λιμάνι», δήλωσε στο mononews η κ. Παρασκευά – Φουρναράκου.
Όπως μας ανέφερε δεν παίρνει πίσω τίποτε από αυτά που είχε γράψει στην ανάρτησή της στην οποία μάλιστα καταγγέλλει ύβρεις και απειλές από τον πλοιοκτήτη.
Φωτογραφίες του mononews από το λιμάνι των Σπετσών με τα τεράστια πλοία να έχουν δέσει εκεί
Αναφέρει συγκεκριμένα: «Στο πολύ σοβαρό θέμα που ανέκυψε με τον ελλιμενισμό του 2ου φέρρυ στο Παλιό Λιμάνι από την ημέρα που το Ε/Γ-Ο/Γ προσόρμισε χωρίς προηγηθείσα ενημέρωση στο μώλο Νηρέα ήμουν αποδέκτης πολλών παραπόνων από σκάφη που κατέπλεαν στο νησί αλλά και από παραθεριστές που χρέωναν στο Δ.Λ.Τ.ΣΠΕΤΣΩΝ τη μετατροπή του φυσικού μας λιμανιού σε ΠΕΡΑΜΑ όπως χαρακτηριστικά έλεγαν.
Ως Πρόεδρος και παρά τις ύβρεις και τις απειλές που δέχτηκα από τον πλοιοκτήτη μερίμνησα ως όφειλα ώστε να εξεταστούν όλα τα δεδομένα προκειμένου να αποφασιστεί το συμφέρον για όλους.
Προφανώς για τους λόγους που αναφέρονται στην απόφαση του Συμβουλίου με θέμα «Ελλιμενισμός του Ε/Γ-Ο/Γ καπτάν Σταύρος στη θέση Νηρέας στο Π. Λιμάνι», το γεγονός ότι το καταψήφισα αλλά κυρίως διότι συνηγορώ υπέρ των επαγγελματιών αλλά και των επισκεπτών του νησιού μας, εικάζω ότι συζητάται σήμερα από το Συμβούλιό σας η απομάκρυνσή μου από τη θέση του Προέδρου του Δ.Λ.Τ.ΣΠΕΤΣΩΝ.
Όσον αφορά στο δυσάρεστο συμβάν εκδήλωσης πυρκαγιάς στη γέφυρα του καπτάν Σταύρος δηλώνω υπεύθυνα ότι ο Φορέας είναι συνεπής ως προς τα μέσα πυρόσβεσης ενώ ουδεμία ευθύνη έχει για βλάβη ή απώλεια περιουσίας αλλά ούτε και για εγκατάσταση συστήματος παρακολούθησης».
Ουσιαστικά η κ. Παρασκευά – Φουρναράκου συνδέει την ξαφνική απομάκρυνσή της με το γεγονός ότι δεν συναίνεσε στον ελλιμενισμό και δεύτερου πλοίου της συγκεκριμένης εταιρείας στο μικρό λιμάνι των Σπετσών, τονίζοντας ότι υπήρξαν σοβαρά παράπονα από καταστηματάρχες αλλά και παραθεριστές για τη θλιβερή εικόνα.
Μη αποδεχόμενη η πρώην πρόεδρος την αυθαίρετη απόφαση του εφοπλιστή να δέσει και δεύτερο πλοίο στο μικρό λιμάνι που έκλεινε την προβλήτα, η ίδια ψήφισε αρνητικά ως προς τον ελλιμενισμό του με αποτέλεσμα λίγο μετά να έρθει η απόφαση για την απομάκρυνσή της.
Εφοπλιστής και θείος της δημάρχου
Πηγές που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο νησί των Σπετσών συνδέουν την καρατόμηση της πρώην προέδρου με την «κόντρα» της με τον πλοιοκτήτη κ. Μπούφη για τον ελλιμενισμό των πλοίων.
Επίσης, οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι ενδεχομένως η δήμαρχος, κ. Φραγγιά, η οποία είναι συγγενής του εφοπλιστή (είναι θείος της) «έβγαλε από τη μέση» την κ. Παρασκευά – Φουρναράκου, ακριβώς λόγω της αντίθετης άποψης που είχε για τα πλοία του κ. Μπούφη και της άρνησής της να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις που της έγιναν ώστε να δεχθεί να δένουν και τα δύο πλοία στο παλιό λιμάνι του νησιού.
Αλγεινή εντύπωση στο νησί κάνει πάντως η απόφαση της δημάρχου να γίνει η ίδια πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, αν κι έχει αυτό το δικαίωμα.
Και λένε ότι αυτό θα έπρεπε να έχει αποφευχθεί μετά το «επεισόδιο» για τα πλοία του θείου της, εφοπλιστή κ. Μπούφη. «Η δήμαρχος δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται», έλεγαν κάτοικοι των Σπετσών, παραφράζοντας τη γνωστή ρήση για τη γυναίκα του Καίσαρα.
Τέλος, τονίζουν ότι οι αιτιάσεις για την απομάκρυνση της κ. Παρασκευά – Φουρναράκου ήταν τελικά «προφάσεις εν αμαρτίαις».
Η πρώην πρόεδρος, μάλιστα καταγγέλλει ότι η δήμαρχος δεν απάντησε ποτέ στην επιστολή που της έστειλε με την οποία της ζητούσε να μάθει τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση της απομάκρυνσής της.
Επίσης, σημαντικό θέμα αποτελεί το γεγονός ότι καθυστερεί δραματικά το master plan για τον ελλιμενισμό των πλοίων στις Σπέτσες, κάτι που επιδεινώνει την «αναρχία» που επικρατεί. Η πρώην πρόεδρος τονίζει ότι το συγκεκριμένο σχέδιο είχε παρουσιαστεί προ μηνός στη δήμαρχο κι ότι καταρρίπτεται ο ισχυρισμός ότι δεν έχει υλοποιηθεί.
Στις καταγγελίες που κάνουν κάτοικοι του νησιού έρχονται να προστεθούν κι αυτές που μιλούν για εφοπλιστικά συμφέροντα που δεν αφήνουν τις Σπέτσες να αναπτυχθούν. Λένε π.χ. ότι εδώ και χρόνια το νησί έχει σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης το οποίο λύνεται με τη μεταφορά νερού από πλοία του ίδιου εφοπλιστή. Και αναρωτιούνται γιατί εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει γίνει ολοκληρωμένη μονάδα αφαλάτωσης, κι όχι μεσοβέζικες λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αλλά και που επιτρέπουν να διαιωνίζεται το καθεστώς μεταφοράς του νερού από τη στεριά.
Διαβάστε επίσης:
Goldman Sachs, Μorgan Stanley: Μειώνουν τις προβλέψεις για το πετρέλαιο κάτω από τα 80 δολάρια
Μύκονος: Τι συμβαίνει με τo εστιατόριο Spilia, τι λένε οι μέτοχοι
Οι εφοπλιστές Λεντούδης και Παπαλιός πίσω από το mega project στην Αστυπάλαια – Πόλεμος από τον δήμαρχο
Οσμή σκανδάλου και σοβαρές καταγγελίες για διαπλοκή δημοτικών αρχόντων με επιχειρηματίες, προς εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων, λαμβάνουν χώρα στις Σπέτσες. Μια ξαφνική «καρατόμηση» της προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Σπετσών, Σταυρούλας Παρασκευά – Φουρναράκου, φαίνεται να ανοίγει τον ασκό του Αιόλου στο πανέμορφο νησί του Αργοσαρωνικού.
Επαγγελματίες του νησιού και κάτοικοι καταγγέλλουν ότι τον τελευταίο καιρό το παλιό, γραφικό λιμάνι των Σπετσών έχει μετατραπεί σε… Πέραμα καθώς εκεί ελλιμενίζονται τα ferry boat που μεταφέρουν κόσμο από την Κόστα, πλοία συμφερόντων του εφοπλιστή Αλέξανδρου Μπούφη, ο οποίος εκτός από τα ferry διαθέτει και τα σκάφη που μεταφέρουν νερό στο νησί («νερουλάδες»).
H αλγεινή εικόνα που προκαλείται με τους χιλιάδες τουρίστες να βλέπουν τα μεγάλα και παλαιά πλοία να βρίσκονται στο παλαιό λιμάνι, έφερε και μεγάλες δημοτικές κόντρες και μια ξαφνική καρατόμηση.
Συγκεκριμένα, λίγα 24ωρα πριν από το 15αύγουστο, η δήμαρχος των Σπετσών, Ευγενία Φραγγιά, αποφάσισε να απομακρύνει την πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου του νησιού, η οποία ήταν δική της επιλογή, και να οριστεί η ίδια ως νέα πρόεδρος.
Στην κ. Φουρναράκου ουσιαστικά καταλογίστηκε ότι… δεν έκανε καλά της δουλειά της σε ό,τι αφορά την τοποθέτηση καμερών στο λιμάνι αλλά και την ενίσχυση των μέτρων πυρασφάλειας.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι στις 13 Αυγούστου ξέσπασε πυρκαγιά στο πλοίο «Καπετάν Σταύρος» που εκτελεί την πορθμειακή γραμμή Σπέτσες – Κόστα ενώ αυτό ήταν δεμένο στο παλιό Λιμάνι. Η φωτιά σβήστηκε γρήγορα, δεν υπήρξε περιβαλλοντική ρύπανση, αλλά για μερικές ημέρες δημιουργήθηκε πρόβλημα ως προς τη μεταφορά φορτηγών με προϊόντα.
Το ferry Καπετάν Σταύρος υπέστη ζημιές μετά τη φωτιά και δεν είναι αξιόπλοο
Όμως, ο ελλιμενισμός του συγκεκριμένου πλοίου στο παλιό Λιμάνι και η φωτιά στάθηκαν αφορμή για να ξεκινήσει η διαδικασία απομάκρυνσης της κ. Φουρναράκου από το Λιμενικό Ταμείο Σπετσών και η αντικατάστασή της από την ίδια τη Δήμαρχο!
Μάλιστα το «καπτά Σταύρος», μετά την πυρκαγιά δεν είναι αξιόπλοο και παραμένει δεμένο στο παλιό λιμάνι.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, ωστόσο, ήταν η απόφαση του εφοπλιστή που ελέγχει την πορθμειακή γραμμή, να δέσει στο παλιό Λιμάνι των Σπετσών και δεύτερο, μεγάλο πλοίο τύπου «παντόφλα», προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στη ναυσιπλοία.
Δηλαδή δύο μεγάλα πλοία της εταιρείας του κ. Μπούφη έχουν δέσει στο σημείο που ελλιμενίζονται κότερα, θαλαμηγοί, πλοία επισκεπτών του νησί και τα μικρά πλοία – ταξί.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο πλοίο δένει στο λιμάνι των Σπετσών από το 2018 με απόφαση του Λιμενικού Ταμείου. Ωστόσο, το δεύτερο που ελλιμενίστηκε τον τελευταίο καιρό δεν πήρε ποτέ άδεια, ούτε ενημερώθηκε η αρμόδια αρχή.
Τι λέει η πρώην πρόεδρος
Σε επικοινωνία που είχε το mononews με την πρώην πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, η οποία καρατομήθηκε εν μια νυκτί και χωρίς ουσιαστικό λόγο, μας επιβεβαίωσε όσα και η ίδια έχει καταγγείλει με ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook.
«Επιμένω σε όσα έχω γράψει σχετικά με την απομάκρυνσή μου. Το δεύτερο πλοίο ήρθε και πήρε θέση στο παλιό, φυσικό λιμάνι των Σπετσών χωρίς να ενημερώσει το Λιμενικό Ταμείο. Ο πλοιοκτήτης δεν ενημέρωσε έγκαιρα απλά είπε ότι θα δέσει εκεί, δημιουργώντας πρόβλημα στην κίνηση μέσα στο λιμάνι», δήλωσε στο mononews η κ. Παρασκευά – Φουρναράκου.
Όπως μας ανέφερε δεν παίρνει πίσω τίποτε από αυτά που είχε γράψει στην ανάρτησή της στην οποία μάλιστα καταγγέλλει ύβρεις και απειλές από τον πλοιοκτήτη.
Φωτογραφίες του mononews από το λιμάνι των Σπετσών με τα τεράστια πλοία να έχουν δέσει εκεί
Αναφέρει συγκεκριμένα: «Στο πολύ σοβαρό θέμα που ανέκυψε με τον ελλιμενισμό του 2ου φέρρυ στο Παλιό Λιμάνι από την ημέρα που το Ε/Γ-Ο/Γ προσόρμισε χωρίς προηγηθείσα ενημέρωση στο μώλο Νηρέα ήμουν αποδέκτης πολλών παραπόνων από σκάφη που κατέπλεαν στο νησί αλλά και από παραθεριστές που χρέωναν στο Δ.Λ.Τ.ΣΠΕΤΣΩΝ τη μετατροπή του φυσικού μας λιμανιού σε ΠΕΡΑΜΑ όπως χαρακτηριστικά έλεγαν.
Ως Πρόεδρος και παρά τις ύβρεις και τις απειλές που δέχτηκα από τον πλοιοκτήτη μερίμνησα ως όφειλα ώστε να εξεταστούν όλα τα δεδομένα προκειμένου να αποφασιστεί το συμφέρον για όλους.
Προφανώς για τους λόγους που αναφέρονται στην απόφαση του Συμβουλίου με θέμα «Ελλιμενισμός του Ε/Γ-Ο/Γ καπτάν Σταύρος στη θέση Νηρέας στο Π. Λιμάνι», το γεγονός ότι το καταψήφισα αλλά κυρίως διότι συνηγορώ υπέρ των επαγγελματιών αλλά και των επισκεπτών του νησιού μας, εικάζω ότι συζητάται σήμερα από το Συμβούλιό σας η απομάκρυνσή μου από τη θέση του Προέδρου του Δ.Λ.Τ.ΣΠΕΤΣΩΝ.
Όσον αφορά στο δυσάρεστο συμβάν εκδήλωσης πυρκαγιάς στη γέφυρα του καπτάν Σταύρος δηλώνω υπεύθυνα ότι ο Φορέας είναι συνεπής ως προς τα μέσα πυρόσβεσης ενώ ουδεμία ευθύνη έχει για βλάβη ή απώλεια περιουσίας αλλά ούτε και για εγκατάσταση συστήματος παρακολούθησης».
Ουσιαστικά η κ. Παρασκευά – Φουρναράκου συνδέει την ξαφνική απομάκρυνσή της με το γεγονός ότι δεν συναίνεσε στον ελλιμενισμό και δεύτερου πλοίου της συγκεκριμένης εταιρείας στο μικρό λιμάνι των Σπετσών, τονίζοντας ότι υπήρξαν σοβαρά παράπονα από καταστηματάρχες αλλά και παραθεριστές για τη θλιβερή εικόνα.
Μη αποδεχόμενη η πρώην πρόεδρος την αυθαίρετη απόφαση του εφοπλιστή να δέσει και δεύτερο πλοίο στο μικρό λιμάνι που έκλεινε την προβλήτα, η ίδια ψήφισε αρνητικά ως προς τον ελλιμενισμό του με αποτέλεσμα λίγο μετά να έρθει η απόφαση για την απομάκρυνσή της.
Εφοπλιστής και θείος της δημάρχου
Πηγές που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο νησί των Σπετσών συνδέουν την καρατόμηση της πρώην προέδρου με την «κόντρα» της με τον πλοιοκτήτη κ. Μπούφη για τον ελλιμενισμό των πλοίων.
Επίσης, οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι ενδεχομένως η δήμαρχος, κ. Φραγγιά, η οποία είναι συγγενής του εφοπλιστή (είναι θείος της) «έβγαλε από τη μέση» την κ. Παρασκευά – Φουρναράκου, ακριβώς λόγω της αντίθετης άποψης που είχε για τα πλοία του κ. Μπούφη και της άρνησής της να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις που της έγιναν ώστε να δεχθεί να δένουν και τα δύο πλοία στο παλιό λιμάνι του νησιού.
Αλγεινή εντύπωση στο νησί κάνει πάντως η απόφαση της δημάρχου να γίνει η ίδια πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, αν κι έχει αυτό το δικαίωμα.
Και λένε ότι αυτό θα έπρεπε να έχει αποφευχθεί μετά το «επεισόδιο» για τα πλοία του θείου της, εφοπλιστή κ. Μπούφη. «Η δήμαρχος δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται», έλεγαν κάτοικοι των Σπετσών, παραφράζοντας τη γνωστή ρήση για τη γυναίκα του Καίσαρα.
Τέλος, τονίζουν ότι οι αιτιάσεις για την απομάκρυνση της κ. Παρασκευά – Φουρναράκου ήταν τελικά «προφάσεις εν αμαρτίαις».
Η πρώην πρόεδρος, μάλιστα καταγγέλλει ότι η δήμαρχος δεν απάντησε ποτέ στην επιστολή που της έστειλε με την οποία της ζητούσε να μάθει τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση της απομάκρυνσής της.
Επίσης, σημαντικό θέμα αποτελεί το γεγονός ότι καθυστερεί δραματικά το master plan για τον ελλιμενισμό των πλοίων στις Σπέτσες, κάτι που επιδεινώνει την «αναρχία» που επικρατεί. Η πρώην πρόεδρος τονίζει ότι το συγκεκριμένο σχέδιο είχε παρουσιαστεί προ μηνός στη δήμαρχο κι ότι καταρρίπτεται ο ισχυρισμός ότι δεν έχει υλοποιηθεί.
Στις καταγγελίες που κάνουν κάτοικοι του νησιού έρχονται να προστεθούν κι αυτές που μιλούν για εφοπλιστικά συμφέροντα που δεν αφήνουν τις Σπέτσες να αναπτυχθούν. Λένε π.χ. ότι εδώ και χρόνια το νησί έχει σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης το οποίο λύνεται με τη μεταφορά νερού από πλοία του ίδιου εφοπλιστή. Και αναρωτιούνται γιατί εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει γίνει ολοκληρωμένη μονάδα αφαλάτωσης, κι όχι μεσοβέζικες λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα αλλά και που επιτρέπουν να διαιωνίζεται το καθεστώς μεταφοράς του νερού από τη στεριά.
Διαβάστε επίσης:
Goldman Sachs, Μorgan Stanley: Μειώνουν τις προβλέψεις για το πετρέλαιο κάτω από τα 80 δολάρια
Μύκονος: Τι συμβαίνει με τo εστιατόριο Spilia, τι λένε οι μέτοχοι
Οι εφοπλιστές Λεντούδης και Παπαλιός πίσω από το mega project στην Αστυπάλαια – Πόλεμος από τον δήμαρχο