Ποια πλοία βγαίνουν σε πλειστηριασμό
Για τον νέο χρόνο βρίσκονται στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών σφυριών προγραμματισμένοι πάνω από 1000 πλειστηριασμοί. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν επώνυμα και επιχειρηματικά ακίνητα, τιμές εκατομμυρίων αλλά και… πλωτά που πήραν την ρότα του σφυριού.
Συγκεκριμένα, στις αρχές του 2025 πρόκειται να χτυπήσει το σφυρί για τρία «περιουσιακά στοιχεία» των θαλασσών με τις τιμές πρώτης προσφοράς να ξεκινούν από τα 480.000 και να φτάσουν στο 1 εκατομμύριο ευρώ.
Ο λόγος για το «GRIT» της «Mariposa Grit Limited», το «ΣΥΜΗ II» των Anes Ferries και το «LADY L» της «Princess Lamda Yachting MCPY».
«GRIT»
Πρόκειται για το «GRIT» της «Mariposa Grit Limited» με Ολλανδική καταγωγή και σημαία Μάλτας, το οποίο βρίσκεται στις λίστες των πλειστηριασμών με τιμή εκκίνησης το 1 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, το σφυρί έχει προγραμματιστεί για τον νέο χρόνο και ειδικότερα για τις 8 Ιανουαρίου του 2025 με οφειλέτρια εταιρεία την «Mariposa Grit Limited», που εδρεύει στη Βαλέτα της Μάλτας και στην οποία εμφανίζεται ως εκπρόσωπος ο Γεώργιος Πέτρος Μολυβιάτης, κάτοικος Μονακό.
Επισπεύδουσα είναι τα «ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΧΑΛΚΙΤΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», με την κατάσχεση να έχει επιβληθεί για το ποσό των 113.380 ευρώ.
Πρόκειται για ένα από τα πρώτα σκάφη με ιστιοφορία τύπου sloop performance και με κατάρτι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα που κατασκευάστηκαν με το όνομα CAMELIA από το ναυπηγείο Vitters Shipyards στην Ολλανδία.
Το ναυπηγείο Vitters Shipyards θεωρείται ένα από τα καλύτερα ναυπηγεία στην Ολλανδία και γενικά παγκοσμίως στην κατασκευή μεγάλων ιστιοπλοϊκών σκαφών.
Το GRIT έλαβε το Βραβείο Σχεδιασμού Show Boats το 1994 για το καλύτερο ιστιοπλοϊκό σκάφος κάτω των 35 μέτρων, καθώς αυτή η κλάση των 29 μέτρων (95 πόδια) έχει κομψές και κλασικές γραμμές.
Η σχεδίαση του σκάφους συγκεκριμένα έγινε από τη Dubois Naval Architects και η σχεδίαση των εσωτερικών χώρων από τον Mark Whiteley.
Η εσωτερική διάταξη αποτελείται από μια ευρύχωρη καμπίνα του ιδιοκτήτη και δύο καμπίνες επιβατών φινιρισμένες με ανοιχτόχρωμη ξύλινη επένδυση και δύο καμπίνες για το πλήρωμα.
Ο ιστός είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα ενώ η ιστιοφορία που φέρει του επιτρέπει υψηλές επιδόσεις με περιορισμένο αριθμό πληρώματος.
Επίσης, φέρει μηχανή εσωτερικής καύσεως μάρκας ΜΑΝ με πετρελαιομηχανή συνδεδεμένη ισχύος 190 KW.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της κατάσχεσης μαζί με το πλοίο κατάσχονται και όλα τα απαραίτητα συστατικά και παραρτήματα του, απαραίτητα για το αξιόπλοο αυτού.
Κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης διαπιστώθηκε ότι το σκάφος βρίσκεται στο χώρο των Ναυπηγείων Χαλκίτη τοποθετημένο επάνω σε καταλλήλως τοποθετημένα βάζα.
Το σκάφος παραμένει στη συγκεκριμένη θέση για περισσότερο από 5 χρόνια και στο διάστημα αυτό έχουν εκτελεστεί διάφορες εργασίες όπως η ολική βαφή του, συντήρηση του εξαρτισμού του, εκτεταμένη συντήρηση στις γεννήτριες και στο αξονικό σύστημα. Η γάστρα του σκάφους είναι σε καλή κατάσταση με πολύ λίγα σημεία της να εμφανίζουν σημάδια διάβρωσης.
Στην κατασχετήρια έκθεση επισημαίνεται πως παράγοντες που συμβάλουν σημαντικά στην μείωση της αξίας του σκάφους είναι ακριβώς η ακινησία του για μεγάλο χρονικό διάστημα (άνω των 5 ετών), η απώλεια ισχύος πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων και αδειών, η μη λειτουργία του μηχανολογικού εξοπλισμού επί μακρό και η μείωση της αξίας την οποία υφίσταται ένα σκάφος λόγω της ηλικίας του.
Τελευταίο και σημαντικότερο, η δαπάνη προκειμένου να επισκευαστούν οι ξύλινες επενδύσεις στο εσωτερικό του οι οποίες έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές.
Επίσης, το σκάφος δεν είναι σκεπασμένο με αποτέλεσμα να παρουσιάζει συσσώρευση σκόνης κα άλλων ρύπων επάνω στις επιφάνειες του.
Τμήματα της οροφής έχουν χάσει τη στήριξή τους κι έχουν αποσπαστεί ενώ και η κατάσταση των ταπετσαριών έχει υποβαθμιστεί.
Επιπλέον, δεν κατέστη δυνατό να επιβεβαιωθεί η λειτουργική κατάσταση του μηχανολογικού και του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, ωστόσο στο κατάστρωμα και στον εξαρτισμό δε διαπιστώθηκαν ζημιές ή έλλειψη συντήρησης.
Η φήμη του ναυπηγείου κατασκευής του σκάφους, θεωρείται υψηλού επιπέδου και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο στην κατασκευή ιστιοπλοϊκών σκαφών υψηλών προδιαγραφών.
Ο σχετικά μικρός αριθμός των σκαφών τα οποία ευρίσκονται στην αγορά λόγω του μικρού γενικά αριθμού που έχει κατασκευάσει το συγκεκριμένο ναυπηγείο, τα κάνει περισσότερο δυσεύρετα και περιζήτητα για τους δυνάμει αγοραστές και λάτρεις της ιστιοπλοΐας.
Η ποιότητα υλικών και εξοπλισμού του είναι υψηλή, όπως εν γένει συμβαίνει με τα Ολλανδικά ναυπηγεία.
Ωστόσο, μέρος του εξοπλισμού και των επενδύσεων χρήζει αναβαθμίσεων, παρότι ο μηχανολογικός και ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός είναι σε φαινομενικά ικανοποιητική κατάσταση και το γεγονός ότι το σκάφος φέρει δύο γεννήτριες.
«ΣΥΜΗ II»
Στις 15 Ιανουαρίου του 2025 πρόκειται να χτυπήσει το σφυρί για ένα πλοίο ελληνικής σημαίας που φέρει το όνομα «Σύμη II».
Η τύχη του θα δοκιμαστεί με τον νέο χρόνο με τιμή εκκίνησης τα 480.000 ευρώ, οφειλέτρια την «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης Α.Ε.» , Anes Ferries και επισπεύδοντα ιδιώτη.
Ως προς την περιγραφή του, πρόκειται για ένα επιβατηγό – τουριστικό πλοίο Ε/Γ-Τ/Ρ, κατασκευής 1989 από χάλυβα και έχει ολικό μήκος τα 36,68 μέτρα.
Σύμφωνα με την κατασχετήρια έκθεση είναι πλάτους, 12,48 μ., βάθους από κατάστρωμα 2,62 μ., ολικής χωρητικότητας 499,33 κόρους, και καθαρής χωρητικότητας 263,59 κόρους, που φέρει δύο κύριες μηχανές εσωτερικής καύσης ΜΕΚ ισχύος 2×1721 BHP. Κατασχέθηκε δε αναγκαστικά με όλα του τα εξαρτήματα, συστατικά, παραρτήματα, εφόδια και προσαυξήματα, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα.
Σύμφωνα με την παρουσίαση της εταιρείας στην ιστοσελίδα της η ANES Ferries, η «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης» βρίσκεται στον χώρο της ναυσιπλοΐας και της Ελληνικής ακτοπλοΐας από το 1979.
Συγκεκριμένα μέχρι το 2006 τα πλοία της Εταιρείας δραστηριοποιούνταν αποκλειστικά στην Γραμμή Ρόδου – Σύμης και το 2006 επεκτάθηκε η δραστηριότητά της στην γραμμή Πειραιά – Αίγινα, ενώ από το 2013 και στις γραμμές των Σποράδων.
Σήμερα η ANES FERRIES δραστηριοποιείται με 4 συνολικά πλοία στις δρομολογιακές γραμμές των Σποράδων, Πειραιά – Αίγινας και Ρόδου – Σύμης.
Όσον αφορά τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς της για τη χρήση του 2023, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,3 εκατ. ευρώ και καθαρές ζημίες 4,2 εκατ. ευρώ με τις συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας να ανέρχονται σε 9,8 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία «ANES» δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται στις λίστες των πλειστηριασμών καθώς το Μάρτιο του 2024 εμφανίστηκε ένα σφυρί για το πλοίο «Πρωτεύς» της εταιρείας, ωστόσο ο πλειστηριασμός λίγο αργότερα τέθηκε σε αναστολή.
«LADY L»
Ένα ακόμα πλωτό «σαλπάρει» για πλειστηριασμό στις 15 Ιανουαρίου 2025.
Πρόκειται για ένα επιβατηγό σκάφος με την ονομασία «LADY L» το οποίο βρίσκεται σε καρνάγιο υπό ανακατασκευή και στη λίστα των πλειστηριασμών με τιμή πρώτης προσφοράς τα 625.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα η οφειλέτρια είναι «Princess Lamda Yachting MCPY» και επισπεύδουσα η «Πάραλος Βιομηχανική Ενεργειακή Εμπορική και Τεχνική Ανώνυμη Εταιρεία», ενώ το ποσό για το οποίο έγινε η κατάσχεση είναι τα 87.189,22 ευρώ μετά των εξόδων εκτελέσεως.
Το σκάφος είναι λευκού χρώματος, μήκους 33,10 μέτρων με την ονομασία «LADY L» το οποίο φέρει αριθμό νηολογίου 6228 (νηολόγιο Πειραιά) και διεθνές Σήμα SV 4376. Το εν λόγω σκάφος βρίσκεται σε καρνάγιο και είναι υπό ανακατασκευή.
Είναι κατασκευασμένο από ξύλο και ναυπηγήθηκε το 1944 στη Μεγάλη Βρετανία και μετασκευάστηκε το 2008.
Φέρει ένα κατάστρωμα και ένα ιστίο, είναι εφοδιασμένο με δυο μηχανές ντίζελ ιπποδύναμης 320 IHP.
Φέρει Ελληνική σημαία και όσον αφορά τις διαστάσεις και τις χωρητικότητες, έχει μήκος: 33,10 μέτρα, πλάτος: 5,50 μέτρα και βάθος 2,02 μέτρα.
Όσον αφορά την ολική Χωρητικότητα (ΚΟΧ) είναι 116,75 κόρων και η καθαρή χωρητικότητα (ΚΚΧ): 63,13 κόρων.
Το παραπάνω περιγραφόμενο πλοίο είναι πρώην σημαίας Παναμά με όνομα «GOLDEN ARROW» και βρίσκεται αραγμένο στα Ναυπηγεία Pro-Marine Yard Eleusis ιδιοκτησίας του Μιχάλη Σπανόπουλου προς αποπεράτωση επισκευών ανακαίνισης, τυλιγμένο με θερμοπλαστικό κάλυμμα το οποίο έχει φθαρεί και όπως φαίνεται έχει αφεθεί εκεί αρκετό καιρό.
Έχει κατασχεθεί με τα παραρτήματά του, παρακολουθήματά του, προσαυξήματα, βοηθητικά μηχανήματα και όλα εν γένει τα συστατικά που ανήκουν σε αυτό.
Στην ιδιοκτησία της «Princess Lamda Yachting MCPY» περιήλθε το 2018 και φέρει τα εξής βάρη:
1) Μία αναγκαστική κατάσχεση για ποσό των 101.947,29 ευρώ
2)Μία αναγκαστική κατάσχεση για ποσό των 87.189,22 ευρώ υπέρ της εταιρείας «Πάραλος Βιομηχανική Ενεργειακή Εμπορική και Τεχνική Ανώνυμη Εταιρεία».
Τέλος, κανένα άλλο βάρος δεν φέρεται γραμμένο επί του παραπάνω πλοίου.
Διαβάστε επίσης:
Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»
Elite: Στο σφυρί τα ιμάτια της Πατραϊκής Χαρτοποιίας Α.Ε.
Πλειστηριασμοί: Αναβιώνει η «βεντέτα» Βρύζα – Σαλπιγγίδη: Τα δανεικά και το ακίνητο στη Χαλκιδική
Για τον νέο χρόνο βρίσκονται στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών σφυριών προγραμματισμένοι πάνω από 1000 πλειστηριασμοί. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν επώνυμα και επιχειρηματικά ακίνητα, τιμές εκατομμυρίων αλλά και… πλωτά που πήραν την ρότα του σφυριού.
Συγκεκριμένα, στις αρχές του 2025 πρόκειται να χτυπήσει το σφυρί για τρία «περιουσιακά στοιχεία» των θαλασσών με τις τιμές πρώτης προσφοράς να ξεκινούν από τα 480.000 και να φτάσουν στο 1 εκατομμύριο ευρώ.
Ο λόγος για το «GRIT» της «Mariposa Grit Limited», το «ΣΥΜΗ II» των Anes Ferries και το «LADY L» της «Princess Lamda Yachting MCPY».
«GRIT»
Πρόκειται για το «GRIT» της «Mariposa Grit Limited» με Ολλανδική καταγωγή και σημαία Μάλτας, το οποίο βρίσκεται στις λίστες των πλειστηριασμών με τιμή εκκίνησης το 1 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, το σφυρί έχει προγραμματιστεί για τον νέο χρόνο και ειδικότερα για τις 8 Ιανουαρίου του 2025 με οφειλέτρια εταιρεία την «Mariposa Grit Limited», που εδρεύει στη Βαλέτα της Μάλτας και στην οποία εμφανίζεται ως εκπρόσωπος ο Γεώργιος Πέτρος Μολυβιάτης, κάτοικος Μονακό.
Επισπεύδουσα είναι τα «ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΧΑΛΚΙΤΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», με την κατάσχεση να έχει επιβληθεί για το ποσό των 113.380 ευρώ.
Πρόκειται για ένα από τα πρώτα σκάφη με ιστιοφορία τύπου sloop performance και με κατάρτι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα που κατασκευάστηκαν με το όνομα CAMELIA από το ναυπηγείο Vitters Shipyards στην Ολλανδία.
Το ναυπηγείο Vitters Shipyards θεωρείται ένα από τα καλύτερα ναυπηγεία στην Ολλανδία και γενικά παγκοσμίως στην κατασκευή μεγάλων ιστιοπλοϊκών σκαφών.
Το GRIT έλαβε το Βραβείο Σχεδιασμού Show Boats το 1994 για το καλύτερο ιστιοπλοϊκό σκάφος κάτω των 35 μέτρων, καθώς αυτή η κλάση των 29 μέτρων (95 πόδια) έχει κομψές και κλασικές γραμμές.
Η σχεδίαση του σκάφους συγκεκριμένα έγινε από τη Dubois Naval Architects και η σχεδίαση των εσωτερικών χώρων από τον Mark Whiteley.
Η εσωτερική διάταξη αποτελείται από μια ευρύχωρη καμπίνα του ιδιοκτήτη και δύο καμπίνες επιβατών φινιρισμένες με ανοιχτόχρωμη ξύλινη επένδυση και δύο καμπίνες για το πλήρωμα.
Ο ιστός είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα ενώ η ιστιοφορία που φέρει του επιτρέπει υψηλές επιδόσεις με περιορισμένο αριθμό πληρώματος.
Επίσης, φέρει μηχανή εσωτερικής καύσεως μάρκας ΜΑΝ με πετρελαιομηχανή συνδεδεμένη ισχύος 190 KW.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της κατάσχεσης μαζί με το πλοίο κατάσχονται και όλα τα απαραίτητα συστατικά και παραρτήματα του, απαραίτητα για το αξιόπλοο αυτού.
Κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης διαπιστώθηκε ότι το σκάφος βρίσκεται στο χώρο των Ναυπηγείων Χαλκίτη τοποθετημένο επάνω σε καταλλήλως τοποθετημένα βάζα.
Το σκάφος παραμένει στη συγκεκριμένη θέση για περισσότερο από 5 χρόνια και στο διάστημα αυτό έχουν εκτελεστεί διάφορες εργασίες όπως η ολική βαφή του, συντήρηση του εξαρτισμού του, εκτεταμένη συντήρηση στις γεννήτριες και στο αξονικό σύστημα. Η γάστρα του σκάφους είναι σε καλή κατάσταση με πολύ λίγα σημεία της να εμφανίζουν σημάδια διάβρωσης.
Στην κατασχετήρια έκθεση επισημαίνεται πως παράγοντες που συμβάλουν σημαντικά στην μείωση της αξίας του σκάφους είναι ακριβώς η ακινησία του για μεγάλο χρονικό διάστημα (άνω των 5 ετών), η απώλεια ισχύος πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων και αδειών, η μη λειτουργία του μηχανολογικού εξοπλισμού επί μακρό και η μείωση της αξίας την οποία υφίσταται ένα σκάφος λόγω της ηλικίας του.
Τελευταίο και σημαντικότερο, η δαπάνη προκειμένου να επισκευαστούν οι ξύλινες επενδύσεις στο εσωτερικό του οι οποίες έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές.
Επίσης, το σκάφος δεν είναι σκεπασμένο με αποτέλεσμα να παρουσιάζει συσσώρευση σκόνης κα άλλων ρύπων επάνω στις επιφάνειες του.
Τμήματα της οροφής έχουν χάσει τη στήριξή τους κι έχουν αποσπαστεί ενώ και η κατάσταση των ταπετσαριών έχει υποβαθμιστεί.
Επιπλέον, δεν κατέστη δυνατό να επιβεβαιωθεί η λειτουργική κατάσταση του μηχανολογικού και του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, ωστόσο στο κατάστρωμα και στον εξαρτισμό δε διαπιστώθηκαν ζημιές ή έλλειψη συντήρησης.
Η φήμη του ναυπηγείου κατασκευής του σκάφους, θεωρείται υψηλού επιπέδου και είναι διεθνώς αναγνωρισμένο στην κατασκευή ιστιοπλοϊκών σκαφών υψηλών προδιαγραφών.
Ο σχετικά μικρός αριθμός των σκαφών τα οποία ευρίσκονται στην αγορά λόγω του μικρού γενικά αριθμού που έχει κατασκευάσει το συγκεκριμένο ναυπηγείο, τα κάνει περισσότερο δυσεύρετα και περιζήτητα για τους δυνάμει αγοραστές και λάτρεις της ιστιοπλοΐας.
Η ποιότητα υλικών και εξοπλισμού του είναι υψηλή, όπως εν γένει συμβαίνει με τα Ολλανδικά ναυπηγεία.
Ωστόσο, μέρος του εξοπλισμού και των επενδύσεων χρήζει αναβαθμίσεων, παρότι ο μηχανολογικός και ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός είναι σε φαινομενικά ικανοποιητική κατάσταση και το γεγονός ότι το σκάφος φέρει δύο γεννήτριες.
«ΣΥΜΗ II»
Στις 15 Ιανουαρίου του 2025 πρόκειται να χτυπήσει το σφυρί για ένα πλοίο ελληνικής σημαίας που φέρει το όνομα «Σύμη II».
Η τύχη του θα δοκιμαστεί με τον νέο χρόνο με τιμή εκκίνησης τα 480.000 ευρώ, οφειλέτρια την «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης Α.Ε.» , Anes Ferries και επισπεύδοντα ιδιώτη.
Ως προς την περιγραφή του, πρόκειται για ένα επιβατηγό – τουριστικό πλοίο Ε/Γ-Τ/Ρ, κατασκευής 1989 από χάλυβα και έχει ολικό μήκος τα 36,68 μέτρα.
Σύμφωνα με την κατασχετήρια έκθεση είναι πλάτους, 12,48 μ., βάθους από κατάστρωμα 2,62 μ., ολικής χωρητικότητας 499,33 κόρους, και καθαρής χωρητικότητας 263,59 κόρους, που φέρει δύο κύριες μηχανές εσωτερικής καύσης ΜΕΚ ισχύος 2×1721 BHP. Κατασχέθηκε δε αναγκαστικά με όλα του τα εξαρτήματα, συστατικά, παραρτήματα, εφόδια και προσαυξήματα, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα.
Σύμφωνα με την παρουσίαση της εταιρείας στην ιστοσελίδα της η ANES Ferries, η «Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης» βρίσκεται στον χώρο της ναυσιπλοΐας και της Ελληνικής ακτοπλοΐας από το 1979.
Συγκεκριμένα μέχρι το 2006 τα πλοία της Εταιρείας δραστηριοποιούνταν αποκλειστικά στην Γραμμή Ρόδου – Σύμης και το 2006 επεκτάθηκε η δραστηριότητά της στην γραμμή Πειραιά – Αίγινα, ενώ από το 2013 και στις γραμμές των Σποράδων.
Σήμερα η ANES FERRIES δραστηριοποιείται με 4 συνολικά πλοία στις δρομολογιακές γραμμές των Σποράδων, Πειραιά – Αίγινας και Ρόδου – Σύμης.
Όσον αφορά τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς της για τη χρήση του 2023, η εταιρεία είχε κύκλο εργασιών 2,3 εκατ. ευρώ και καθαρές ζημίες 4,2 εκατ. ευρώ με τις συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας να ανέρχονται σε 9,8 εκατ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία «ANES» δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται στις λίστες των πλειστηριασμών καθώς το Μάρτιο του 2024 εμφανίστηκε ένα σφυρί για το πλοίο «Πρωτεύς» της εταιρείας, ωστόσο ο πλειστηριασμός λίγο αργότερα τέθηκε σε αναστολή.
«LADY L»
Ένα ακόμα πλωτό «σαλπάρει» για πλειστηριασμό στις 15 Ιανουαρίου 2025.
Πρόκειται για ένα επιβατηγό σκάφος με την ονομασία «LADY L» το οποίο βρίσκεται σε καρνάγιο υπό ανακατασκευή και στη λίστα των πλειστηριασμών με τιμή πρώτης προσφοράς τα 625.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα η οφειλέτρια είναι «Princess Lamda Yachting MCPY» και επισπεύδουσα η «Πάραλος Βιομηχανική Ενεργειακή Εμπορική και Τεχνική Ανώνυμη Εταιρεία», ενώ το ποσό για το οποίο έγινε η κατάσχεση είναι τα 87.189,22 ευρώ μετά των εξόδων εκτελέσεως.
Το σκάφος είναι λευκού χρώματος, μήκους 33,10 μέτρων με την ονομασία «LADY L» το οποίο φέρει αριθμό νηολογίου 6228 (νηολόγιο Πειραιά) και διεθνές Σήμα SV 4376. Το εν λόγω σκάφος βρίσκεται σε καρνάγιο και είναι υπό ανακατασκευή.
Είναι κατασκευασμένο από ξύλο και ναυπηγήθηκε το 1944 στη Μεγάλη Βρετανία και μετασκευάστηκε το 2008.
Φέρει ένα κατάστρωμα και ένα ιστίο, είναι εφοδιασμένο με δυο μηχανές ντίζελ ιπποδύναμης 320 IHP.
Φέρει Ελληνική σημαία και όσον αφορά τις διαστάσεις και τις χωρητικότητες, έχει μήκος: 33,10 μέτρα, πλάτος: 5,50 μέτρα και βάθος 2,02 μέτρα.
Όσον αφορά την ολική Χωρητικότητα (ΚΟΧ) είναι 116,75 κόρων και η καθαρή χωρητικότητα (ΚΚΧ): 63,13 κόρων.
Το παραπάνω περιγραφόμενο πλοίο είναι πρώην σημαίας Παναμά με όνομα «GOLDEN ARROW» και βρίσκεται αραγμένο στα Ναυπηγεία Pro-Marine Yard Eleusis ιδιοκτησίας του Μιχάλη Σπανόπουλου προς αποπεράτωση επισκευών ανακαίνισης, τυλιγμένο με θερμοπλαστικό κάλυμμα το οποίο έχει φθαρεί και όπως φαίνεται έχει αφεθεί εκεί αρκετό καιρό.
Έχει κατασχεθεί με τα παραρτήματά του, παρακολουθήματά του, προσαυξήματα, βοηθητικά μηχανήματα και όλα εν γένει τα συστατικά που ανήκουν σε αυτό.
Στην ιδιοκτησία της «Princess Lamda Yachting MCPY» περιήλθε το 2018 και φέρει τα εξής βάρη:
1) Μία αναγκαστική κατάσχεση για ποσό των 101.947,29 ευρώ
2)Μία αναγκαστική κατάσχεση για ποσό των 87.189,22 ευρώ υπέρ της εταιρείας «Πάραλος Βιομηχανική Ενεργειακή Εμπορική και Τεχνική Ανώνυμη Εταιρεία».
Τέλος, κανένα άλλο βάρος δεν φέρεται γραμμένο επί του παραπάνω πλοίου.
Διαβάστε επίσης:
Σε νέους ιδιοκτήτες από σήμερα τα ακίνητα της «Αλλατίνη» και της «Μαλαματίνα»
Elite: Στο σφυρί τα ιμάτια της Πατραϊκής Χαρτοποιίας Α.Ε.
Πλειστηριασμοί: Αναβιώνει η «βεντέτα» Βρύζα – Σαλπιγγίδη: Τα δανεικά και το ακίνητο στη Χαλκιδική