Πώς η τσάντα Balenciaga Le City έγινε αντικείμενο λατρείας
Η δεκαετία του 2000 χαρακτηρίστηκε από τις «It bags» -τις τσάντες που όχι μόνο συμπλήρωναν, αλλά όριζαν την εικόνα μιας γυναίκας
Η δεκαετία του 2000 χαρακτηρίστηκε από τις «It bags» -τις τσάντες που όχι μόνο συμπλήρωναν, αλλά όριζαν την εικόνα μιας γυναίκας
21.10.2024, 08:50
Ο οίκος Balenciaga και πιο συγκεκριμένα ο τότε δημιουργικός διευθυντής του, Nicolas Ghesquière, τόλμησε να λανσάρει κάτι εντελώς διαφορετικό, ένα σχέδιο που έμελλε να αλλάξει τα δεδομένα και να μετατραπεί σε μια από τις πιο εμβληματικές τσάντες της εποχής.
Παρότι οι πρώτες αντιδράσεις δεν προέβλεπαν την τεράστια επιτυχία που θα ακολουθούσε, η City κέρδισε γρήγορα έδαφος και αγαπήθηκε από fashion icons και supermodels, συμβολίζοντας μια χαλαρή και ανεπιτήδευτη πολυτέλεια.
Η ιστορία της Balenciaga City είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της μόδας για το πώς ένα ρίσκο μπορεί να μετατραπεί σε κάτι τόσο κλασικό. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρωτότυπο σχέδιο στην πασαρέλα το 2001, η Le City, γνωστή τότε ως Motorcycle City Bag, δεν ήταν προορισμένη για εμπορική επιτυχία, καθώς ο Ghesquière συνάντησε έντονες αντιδράσεις από τα στελέχη του οίκου, οι οποίοι θεωρούσαν πως κάποια χαρακτηριστικά της όπως το μαλακό δέρμα, η «απαλή» γραμμή και η απουσία λογότυπου δεν θα άγγιζαν το κοινό και ήταν απρόθυμοι να την βάλουν στην παραγωγή.
Διαβάστε περισσότερα:newmoney.gr
21.10.2024, 08:50