Στην Κέρκυρα με το υβριδικό Honda CR-V!
Συμπληρώσαμε 1300 απολαυστικά km πίσω από το τιμόνι του επιβλητικού SUV της Honda.
Είχα χρόνια να βρεθώ στο νησί των Φαιάκων, τις τελευταίες φορές είχα μεταβεί αεροπορικώς κυρίως για δουλειά. Φυσιολογικά βρέθηκα μπροστά σε μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Πρωτίστως όσον αφορά στην πρόσβαση ως εκεί. Πλέον χάρη στο σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Ολυμπίας Οδού, Γέφυρας, Ιόνιας Οδού και Εγνατίας η πρόσβαση είναι εύκολη. Μέχρι την Ηγουμενίτσα συμπληρώσαμε 450km ως επί το πλείστο σε αυτοκινητόδρομο με κόστος διοδίων 44 ευρώ και κόστος καυσίμου 70 ευρώ (8lt/100km). Το ferry boat από Ηγουμενίτσα για Κέρκυρα κόστιζε για το αυτοκίνητο 30 ευρώ και ανά άτομο 8 ευρώ. Χρειαστήκαμε 5 ώρες με στάσεις για να φτάσουμε στην Ηγουμενίτσα και άλλες δυο ώρες για να περάσουμε με το καράβι στην Κέρκυρα.
Tο αεροδρόμιο της Κέρκυρας είναι διεθνές, δέχεται πτήσεις από όλη την Ευρώπη.
Είναι αλήθεια ότι το εκλεπτυσμένης σχεδίασης με premium στοιχεία και σπορ εμφάνιση SUV τραβάει τα βλέμματα. Πρόκειται για την 6η γενιά του παγκοσμίου best seller μοντέλου της εταιρίας με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του: Είναι πιο φαρδύ κατά 10 mm και το μήκος του φτάνει στα 4.706 mm δηλαδή 80 mm περισσότερο από το προηγούμενο CR-V. Εμπρός το μεγάλο καπό προσδίδει δυναμική ενώ η σχεδόν κάθετη μάσκα με μοτίβο πλέγματος σε piano black το καθιστά μοναδικό. Δυναμικά φλας πάνω από τους προβολείς led, αρκετές οριζόντιες και κάθετες αρμονικές γραμμές στον εμπρός προφυλακτήρα δίνουν όγκο και μια πιο σπορ εμφάνιση. Τα πορτοκαλί ανακλαστικά στο πλάι του εμπρός προφυλακτήρα μας ταξιδεύουν στην μακρινή Αμερική όπου εκεί όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αυτά.
Tο CRV στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Τροχοί με πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 18″ σε χρώμα Shark Grey metallic για την έκδοση elegance του αυτοκινήτου δοκιμής, μυώδη φτερά, μεγάλες πόρτες, λεπτομέρειες χρωμίου περιμετρικά των παραθύρων, σκουρόχρωμα πίσω τζάμια, ράγες οροφής που αρμονικά ενσωματωμένες καθώς δεν μοιάζουν σαν ξένο σώμα και ανοιγόμενη ηλιοροφή είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στο πλαϊνό και επάνω μέρος του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, led φανάρια που σχεδιαστικά μας φέρνουν στο μυαλό τα παλαιότερα CR-V με λίγο πιο μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση, μια μικρή αεροτομή δείχνοντας πως η Honda έχει μελετήσει την αεροδυναμική, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δύο οριζόντιας σχεδίασης απολήξεις εξάτμισης τονίζοντας τον δυναμικό του χαρακτήρα.
Τα πολύβουα γραφικά στενά στην πόλη της Κέρκυρας.
Φτάνοντας στην Κέρκυρα το πρώτο που νιώθεις είναι τα υψηλά ποσοστά υγρασίας. Παρότι το καλοκαίρι τελειώνει οι υψηλές θερμοκρασίες παραμένουν και ο μαΐστρος δεν επαρκεί. Το νησί δεν έχει όμοιό του στην Ελλάδα, όντας ένα μείγμα, Ενετικής αλλά και Μεσογειακής κουλτούρας με έντονες επιρροές από Αδριατική. Επιλέξαμε να μείνουμε μέσα στην πόλη, πολύ κοντά στην πλατεία Σπιανάδα και την πλατεία Δημαρχείου. Ένα μέρος εξαιρετικά βολικό για να κυκλοφορείς το βράδυ, πεζός, αλλά με δυσκολία στο παρκάρισμα. Συνολικά τις μέρες που βρεθήκαμε στην Κέρκυρα το νησί είχε πάρα πολύ κόσμο, που δυσχέραινε την κατάσταση.
Tο CRV στην υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας Ακτίου
Το CRV εσωτερικά διαθέτει υψηλής ποιότητας υλικά και πολύ άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες: Άνετα δερμάτινα καθίσματα τα οποία χαρίζουν βελτιωμένη ορατότητα σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές και προσφέρουν επαρκή στήριξη. Τριάκτινο τιμόνι με στιβαρή αίσθηση το οποίο εφαρμόζει άψογα στα χέρια του οδηγού με λειτουργίες για την ρύθμιση του ήχου, του αυτοπροσαρμοζόμενου διατηρητή ταχύτητας, απάντηση κλήσεων στο κινητό, αλλά και επιλογή θερμαινόμενης στεφάνης.
Στο λιτό ταμπλό, ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2″ με αρκετές πληροφορίες ταξιδιού και των συστημάτων, ενώ κεντρικά τοποθετημένη μια οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας 9″ καλoρυθμισμένη με αρκετές δυνατότητες όπως ασύρματη σύνδεση με το κινητό (Apple car play & Android auto). Σε όλο το ταμπλό εκτείνονται αεραγωγοί πλήρους πλάτους του διζωνικού κλιματισμού με σημαντική ευκολία χρήσης.
Κατάμεστη από κόσμο η παραλία στο Σιδάρι.
Το Σιδάρι είναι μια μεγάλη τουριστική περιοχή που απέχει 40km από την πόλη της Κέρκυρας. Είναι αρκετά ανεπτυγμένη και έχει διάσημες παραλίες όπως το Κανάλι της Αγάπης, ένας μικρός και όμορφος κόλπος απέναντι στον οποίο υπάρχουν βραχώδεις σχηματισμοί και μια μεγάλη αμμώδης παραλία τουριστικά αναπτυγμένη. Για να φθάσετε στο Κανάλι της Αγάπης παραλία πρέπει να περάσετε το χωριό και να πάτε προς Περουλάδες και στα δεξιά σας θα βρείτε ενδείξεις που υποδεικνύουν το Κανάλι.
Το διάσημο κανάλι της αγάπης προσφέρεται για βουτιές από ψηλά.
Στην εσωτερική διάταξη έχει δοθεί προτεραιότητα στην πρακτικότητα και στην ευελιξία. Υπάρχουν αρκετές επιφάνειες αποθήκευσης αντικειμένων αλλά και κλειστοί χώροι, ποτηροθήκες και ένα κεντρικό υποβραχιόνιο νέας σχεδίασης. Η επιλογή σχέσεων γίνεται μέσω κουμπιών και όχι ενός κλασσικού επιλογέα, βελτιώνοντας την εργονομία και προσφέροντας μια σύγχρονη ευκολία στον χειρισμό.
Η παραλία στο Σιδάρι από απέναντι.
Είναι γεγονός πως ο οδηγός έχει άνετη πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές λειτουργείες την ώρα που κινείται χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Παράλληλα οι υπόλοιποι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ξεκούραστο ταξίδι έχοντας αρκετό χώρο στη διάθεσή τους, ενώ τα πίσω καθίσματα μετακινούνται έως και 190 mm εξασφαλίζοντας επιπρόσθετο χώρο στον ήδη μεγάλο χώρο αποσκευών (587 lt) χωρίς να γίνει αναδίπλωση των καθισμάτων.
Χωράνε όλα και ακόμη πιο πολλά!
Το CRV φιλοξένησε με άνεση τα πράγματα 4 ατόμων. Οδηγώντας στον αυτοκινητόδρομο, είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου αλλά και την ηλεκτρική λειτουργία του υβριδικού συνόλου σε σημαντικά διαστήματα. Παρά τους επιβαίνοντες και τη συνεχή χρήση κλιματισμού η κατανάλωση έμεινε κάτω από τα 8lt/100km επίδοση εξαιρετική για το χαρακτήρα και τις δυνατότητες του 4κινητου SUV.
Το Βενετσιάνικο πηγάδι είναι ένα ξακουστό στέκι στην πλατεία Κρεμαστής.
Στον επαρχιακό δρόμο, η άνεση της ανάρτησης και το καλό σετάρισμα συντελούν σε μια ασφαλή, οικογενειακή συμπεριφορά. Το CRV δεν θα πει όχι σ’ ένα γρήγορο προσπέρασμα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και χαρτογράφηση Sport για ακόμη πιο άμεση απόκριση. Στη φάση τέρμα γκάζι το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) παράγει σταθερό θόρυβο αναδεικνύοντας το παράταιρο – για τον υβριδικό χαρακτήρα του οχήματος – τρόπο χρήσης. Εντός πόλης το Honda κινείται σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Το υβριδικό Honda εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων συνολικής απόδοσης 184 PS/335 Nm. Ο τετρακύλινδρος άμεσου ψεκασμού θερμικός κινητήρας λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και έχει αναβαθμιστεί σε πολλά επίπεδα. Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας, έναν ηλεκτροκινητήρα πρόωσης και μια γεννήτρια που εδράζονται σε ξεχωριστό άξονα ώστε να επιτευχθεί αύξηση ροπής.
Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή ήταν τετρακίνητη, ενώ υπάρχει επιλογή και δικίνητης έκδοσης. Αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας e-CVT στο οποίο έχει προστεθεί μια κοντύτερη σχέση στην ήδη υπάρχουσα μακριά σχέση, αυξάνοντας την ελκτική ισχύ στις χαμηλές στροφές δίνοντας ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων οδήγησης όπου εύκολα μπορούμε να επιλέξουμε από τα προφίλ οδήγησης.
Από τις διάσημες παραλίες στην Κέρκυρα, σταθερά υψηλή αξία παραμένει η Γλυφάδα στη δυτική πλευρά του νησιού. Βρίσκεται ψηλά στις επιλογές καθώς είναι μια καταπληκτική παραλία. Είναι εύκολα προσβάσιμη χάρη στους καλούς δρόμους και δεν είναι τόσο μακριά από την παλιά πόλη της Κέρκυρας. Απέχει 17km αλλά με την κίνηση του καλοκαιριού χρειάζονται πάνω από 30 min καθώς μόνο ένας δρόμος οδηγεί στην παραλία που στο τελευταίο μέρος χωρίζεται σε δύο για να φτάσει και τα δύο άκρα της παραλίας. Η παραλία της Γλυφάδας καλύπτεται από λεπτή άμμο, είναι μεγάλη σε ακτογραμμή και έχει βαθιά νερά. Υπάρχουν πολλά μοντέρνα μπαρ με άνετους χώρους και μουσική. Εκεί μπορείτε να δείτε και μοναδικό ηλιοβασίλεμα.
Πράσινα τα νερά στην παραλία της Γλυφάδας.
Το CRV αποδείχτηκε εξαιρετική επιλογή για οικογενειακό ταξίδι. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει πολλές επιλογές σε επίπεδο εξοπλισμού είτε δικίνητες είτε τετρακίνητες: Elegance 2WD, Elegance 4WD, Advance 4WD και Advance Tech 2WD PHEV. Το νέο CR-V συγκαταλέγεται στην κατηγορία των μεσαίων SUV όπου η Honda δικαίως διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα Toyota Rav4, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Volvo XC60.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda CR–V Elegance 4WD e:HEV
Κυβισμός: 1.993 cc
Ισχύς: 184 PS (συνδυαστική ισχύς)
Ροπή: 335 Nm
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς 4WD
Κιβώτιο: Αυτόματο e-CVT
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.706 / 1.866 / 1.684 mm
Μεταξόνιο: 2.700 mm
Χώρος αποσκευών: 587 lt, 1.642 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1.806 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,4 sec
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7 lt/100km
Εκπομπές CO2: 151 g/km
Τέλη κυκλοφορίας: 105 ευρώ
Τιμή: 57.900 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)
Ο κεντρικός πεζόδρομος της Κέρκυρας το περίφημο Λιστόν, βρίσκεται στη δυτική άκρη της Σπιανάδας.
Διαβάστε επίσης:
Δήμος Θεσσαλονίκης: Σαφάρι για την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων από τους δρόμους
Υπό έλεγχο φωτιά που ξέσπασε στο Πλατάνι Αχαΐας
Συμπληρώσαμε 1300 απολαυστικά km πίσω από το τιμόνι του επιβλητικού SUV της Honda.
Είχα χρόνια να βρεθώ στο νησί των Φαιάκων, τις τελευταίες φορές είχα μεταβεί αεροπορικώς κυρίως για δουλειά. Φυσιολογικά βρέθηκα μπροστά σε μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Πρωτίστως όσον αφορά στην πρόσβαση ως εκεί. Πλέον χάρη στο σύγχρονο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων Ολυμπίας Οδού, Γέφυρας, Ιόνιας Οδού και Εγνατίας η πρόσβαση είναι εύκολη. Μέχρι την Ηγουμενίτσα συμπληρώσαμε 450km ως επί το πλείστο σε αυτοκινητόδρομο με κόστος διοδίων 44 ευρώ και κόστος καυσίμου 70 ευρώ (8lt/100km). Το ferry boat από Ηγουμενίτσα για Κέρκυρα κόστιζε για το αυτοκίνητο 30 ευρώ και ανά άτομο 8 ευρώ. Χρειαστήκαμε 5 ώρες με στάσεις για να φτάσουμε στην Ηγουμενίτσα και άλλες δυο ώρες για να περάσουμε με το καράβι στην Κέρκυρα.
Tο αεροδρόμιο της Κέρκυρας είναι διεθνές, δέχεται πτήσεις από όλη την Ευρώπη.
Είναι αλήθεια ότι το εκλεπτυσμένης σχεδίασης με premium στοιχεία και σπορ εμφάνιση SUV τραβάει τα βλέμματα. Πρόκειται για την 6η γενιά του παγκοσμίου best seller μοντέλου της εταιρίας με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του: Είναι πιο φαρδύ κατά 10 mm και το μήκος του φτάνει στα 4.706 mm δηλαδή 80 mm περισσότερο από το προηγούμενο CR-V. Εμπρός το μεγάλο καπό προσδίδει δυναμική ενώ η σχεδόν κάθετη μάσκα με μοτίβο πλέγματος σε piano black το καθιστά μοναδικό. Δυναμικά φλας πάνω από τους προβολείς led, αρκετές οριζόντιες και κάθετες αρμονικές γραμμές στον εμπρός προφυλακτήρα δίνουν όγκο και μια πιο σπορ εμφάνιση. Τα πορτοκαλί ανακλαστικά στο πλάι του εμπρός προφυλακτήρα μας ταξιδεύουν στην μακρινή Αμερική όπου εκεί όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αυτά.
Tο CRV στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Τροχοί με πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 18″ σε χρώμα Shark Grey metallic για την έκδοση elegance του αυτοκινήτου δοκιμής, μυώδη φτερά, μεγάλες πόρτες, λεπτομέρειες χρωμίου περιμετρικά των παραθύρων, σκουρόχρωμα πίσω τζάμια, ράγες οροφής που αρμονικά ενσωματωμένες καθώς δεν μοιάζουν σαν ξένο σώμα και ανοιγόμενη ηλιοροφή είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στο πλαϊνό και επάνω μέρος του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, led φανάρια που σχεδιαστικά μας φέρνουν στο μυαλό τα παλαιότερα CR-V με λίγο πιο μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση, μια μικρή αεροτομή δείχνοντας πως η Honda έχει μελετήσει την αεροδυναμική, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δύο οριζόντιας σχεδίασης απολήξεις εξάτμισης τονίζοντας τον δυναμικό του χαρακτήρα.
Τα πολύβουα γραφικά στενά στην πόλη της Κέρκυρας.
Φτάνοντας στην Κέρκυρα το πρώτο που νιώθεις είναι τα υψηλά ποσοστά υγρασίας. Παρότι το καλοκαίρι τελειώνει οι υψηλές θερμοκρασίες παραμένουν και ο μαΐστρος δεν επαρκεί. Το νησί δεν έχει όμοιό του στην Ελλάδα, όντας ένα μείγμα, Ενετικής αλλά και Μεσογειακής κουλτούρας με έντονες επιρροές από Αδριατική. Επιλέξαμε να μείνουμε μέσα στην πόλη, πολύ κοντά στην πλατεία Σπιανάδα και την πλατεία Δημαρχείου. Ένα μέρος εξαιρετικά βολικό για να κυκλοφορείς το βράδυ, πεζός, αλλά με δυσκολία στο παρκάρισμα. Συνολικά τις μέρες που βρεθήκαμε στην Κέρκυρα το νησί είχε πάρα πολύ κόσμο, που δυσχέραινε την κατάσταση.
Tο CRV στην υποθαλάσσια σήραγγα Πρέβεζας Ακτίου
Το CRV εσωτερικά διαθέτει υψηλής ποιότητας υλικά και πολύ άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες: Άνετα δερμάτινα καθίσματα τα οποία χαρίζουν βελτιωμένη ορατότητα σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές και προσφέρουν επαρκή στήριξη. Τριάκτινο τιμόνι με στιβαρή αίσθηση το οποίο εφαρμόζει άψογα στα χέρια του οδηγού με λειτουργίες για την ρύθμιση του ήχου, του αυτοπροσαρμοζόμενου διατηρητή ταχύτητας, απάντηση κλήσεων στο κινητό, αλλά και επιλογή θερμαινόμενης στεφάνης.
Στο λιτό ταμπλό, ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2″ με αρκετές πληροφορίες ταξιδιού και των συστημάτων, ενώ κεντρικά τοποθετημένη μια οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας 9″ καλoρυθμισμένη με αρκετές δυνατότητες όπως ασύρματη σύνδεση με το κινητό (Apple car play & Android auto). Σε όλο το ταμπλό εκτείνονται αεραγωγοί πλήρους πλάτους του διζωνικού κλιματισμού με σημαντική ευκολία χρήσης.
Κατάμεστη από κόσμο η παραλία στο Σιδάρι.
Το Σιδάρι είναι μια μεγάλη τουριστική περιοχή που απέχει 40km από την πόλη της Κέρκυρας. Είναι αρκετά ανεπτυγμένη και έχει διάσημες παραλίες όπως το Κανάλι της Αγάπης, ένας μικρός και όμορφος κόλπος απέναντι στον οποίο υπάρχουν βραχώδεις σχηματισμοί και μια μεγάλη αμμώδης παραλία τουριστικά αναπτυγμένη. Για να φθάσετε στο Κανάλι της Αγάπης παραλία πρέπει να περάσετε το χωριό και να πάτε προς Περουλάδες και στα δεξιά σας θα βρείτε ενδείξεις που υποδεικνύουν το Κανάλι.
Το διάσημο κανάλι της αγάπης προσφέρεται για βουτιές από ψηλά.
Στην εσωτερική διάταξη έχει δοθεί προτεραιότητα στην πρακτικότητα και στην ευελιξία. Υπάρχουν αρκετές επιφάνειες αποθήκευσης αντικειμένων αλλά και κλειστοί χώροι, ποτηροθήκες και ένα κεντρικό υποβραχιόνιο νέας σχεδίασης. Η επιλογή σχέσεων γίνεται μέσω κουμπιών και όχι ενός κλασσικού επιλογέα, βελτιώνοντας την εργονομία και προσφέροντας μια σύγχρονη ευκολία στον χειρισμό.
Η παραλία στο Σιδάρι από απέναντι.
Είναι γεγονός πως ο οδηγός έχει άνετη πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές λειτουργείες την ώρα που κινείται χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Παράλληλα οι υπόλοιποι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ξεκούραστο ταξίδι έχοντας αρκετό χώρο στη διάθεσή τους, ενώ τα πίσω καθίσματα μετακινούνται έως και 190 mm εξασφαλίζοντας επιπρόσθετο χώρο στον ήδη μεγάλο χώρο αποσκευών (587 lt) χωρίς να γίνει αναδίπλωση των καθισμάτων.
Χωράνε όλα και ακόμη πιο πολλά!
Το CRV φιλοξένησε με άνεση τα πράγματα 4 ατόμων. Οδηγώντας στον αυτοκινητόδρομο, είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου αλλά και την ηλεκτρική λειτουργία του υβριδικού συνόλου σε σημαντικά διαστήματα. Παρά τους επιβαίνοντες και τη συνεχή χρήση κλιματισμού η κατανάλωση έμεινε κάτω από τα 8lt/100km επίδοση εξαιρετική για το χαρακτήρα και τις δυνατότητες του 4κινητου SUV.
Το Βενετσιάνικο πηγάδι είναι ένα ξακουστό στέκι στην πλατεία Κρεμαστής.
Στον επαρχιακό δρόμο, η άνεση της ανάρτησης και το καλό σετάρισμα συντελούν σε μια ασφαλή, οικογενειακή συμπεριφορά. Το CRV δεν θα πει όχι σ’ ένα γρήγορο προσπέρασμα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και χαρτογράφηση Sport για ακόμη πιο άμεση απόκριση. Στη φάση τέρμα γκάζι το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) παράγει σταθερό θόρυβο αναδεικνύοντας το παράταιρο – για τον υβριδικό χαρακτήρα του οχήματος – τρόπο χρήσης. Εντός πόλης το Honda κινείται σχεδόν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Το υβριδικό Honda εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων συνολικής απόδοσης 184 PS/335 Nm. Ο τετρακύλινδρος άμεσου ψεκασμού θερμικός κινητήρας λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και έχει αναβαθμιστεί σε πολλά επίπεδα. Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας, έναν ηλεκτροκινητήρα πρόωσης και μια γεννήτρια που εδράζονται σε ξεχωριστό άξονα ώστε να επιτευχθεί αύξηση ροπής.
Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή ήταν τετρακίνητη, ενώ υπάρχει επιλογή και δικίνητης έκδοσης. Αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας e-CVT στο οποίο έχει προστεθεί μια κοντύτερη σχέση στην ήδη υπάρχουσα μακριά σχέση, αυξάνοντας την ελκτική ισχύ στις χαμηλές στροφές δίνοντας ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων οδήγησης όπου εύκολα μπορούμε να επιλέξουμε από τα προφίλ οδήγησης.
Από τις διάσημες παραλίες στην Κέρκυρα, σταθερά υψηλή αξία παραμένει η Γλυφάδα στη δυτική πλευρά του νησιού. Βρίσκεται ψηλά στις επιλογές καθώς είναι μια καταπληκτική παραλία. Είναι εύκολα προσβάσιμη χάρη στους καλούς δρόμους και δεν είναι τόσο μακριά από την παλιά πόλη της Κέρκυρας. Απέχει 17km αλλά με την κίνηση του καλοκαιριού χρειάζονται πάνω από 30 min καθώς μόνο ένας δρόμος οδηγεί στην παραλία που στο τελευταίο μέρος χωρίζεται σε δύο για να φτάσει και τα δύο άκρα της παραλίας. Η παραλία της Γλυφάδας καλύπτεται από λεπτή άμμο, είναι μεγάλη σε ακτογραμμή και έχει βαθιά νερά. Υπάρχουν πολλά μοντέρνα μπαρ με άνετους χώρους και μουσική. Εκεί μπορείτε να δείτε και μοναδικό ηλιοβασίλεμα.
Πράσινα τα νερά στην παραλία της Γλυφάδας.
Το CRV αποδείχτηκε εξαιρετική επιλογή για οικογενειακό ταξίδι. Ο υποψήφιος αγοραστής έχει πολλές επιλογές σε επίπεδο εξοπλισμού είτε δικίνητες είτε τετρακίνητες: Elegance 2WD, Elegance 4WD, Advance 4WD και Advance Tech 2WD PHEV. Το νέο CR-V συγκαταλέγεται στην κατηγορία των μεσαίων SUV όπου η Honda δικαίως διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα Toyota Rav4, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Volvo XC60.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda CR–V Elegance 4WD e:HEV
Κυβισμός: 1.993 cc
Ισχύς: 184 PS (συνδυαστική ισχύς)
Ροπή: 335 Nm
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς 4WD
Κιβώτιο: Αυτόματο e-CVT
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.706 / 1.866 / 1.684 mm
Μεταξόνιο: 2.700 mm
Χώρος αποσκευών: 587 lt, 1.642 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1.806 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,4 sec
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7 lt/100km
Εκπομπές CO2: 151 g/km
Τέλη κυκλοφορίας: 105 ευρώ
Τιμή: 57.900 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)
Ο κεντρικός πεζόδρομος της Κέρκυρας το περίφημο Λιστόν, βρίσκεται στη δυτική άκρη της Σπιανάδας.
Διαβάστε επίσης:
Δήμος Θεσσαλονίκης: Σαφάρι για την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων από τους δρόμους
Υπό έλεγχο φωτιά που ξέσπασε στο Πλατάνι Αχαΐας