ΣΥΡΙΖΑ: Περιοδεία Κασσελάκη στα μειονοτικά χωριά της Αλβανίας
Ο Στέφανος Κασσελάκης επισήμανε πως η αξιωματική αντιπολίτευση στηρίζει τη μειονότητα, ενώ συνεχάρη τους δασκάλους τονίζοντας πως «κρατούν την καρδιά του ελληνισμού δυνατή».
Συνάντηση με τον δήμαρχο του μειονοτικού δήμου Δρόπολης κ. Δημήτρη Τόλη και τα μέλη της δημοτικής Αρχής είχε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ο οποίος πραγματοποίησε σήμερα περιοδεία στα μειονοτικά χωριά στην Αλβανία.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Στέφανος Κασσελάκης ενημερώθηκε από τον κ. Τόλη για όλα τα θέματα που αφορούν την Ελληνική Εθνική Μειονότητα, ενώ συζητήθηκαν και όλες οι πτυχές της ενίσχυσης της συνεργασίας σε αυτοδιοικητικό επίπεδο, ιδίως σε θέματα πολιτικής προστασίας, εκπαίδευσης και οικονομικής ανάπτυξης.
Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, περιηγήθηκε στο χωριό Γεωργουτσάτι όπου και συναντήθηκε με φορείς και μέλη της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας.
Στο ελληνικό μειονοτικό σχολείο στις Βουλιαράτες
Ο κ. Κασσελάκης επισκέφθηκε το ελληνικό μειονοτικό σχολείο στις Βουλιαράτες όπου και συνομίλησε σε εγκάρδιο κλίμα με τις τοπικές αρχές, τους δασκάλους και τους μαθητές.
Στη συνάντηση με τους δασκάλους του σχολείου και τον διευθυντή της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής, Ζήσο Λούτσιο, κύριο αντικείμενο συζήτησης ήταν οι δυσκολίες στη λειτουργία των μειονοτικών σχολείων, η ανάγκη στήριξης από την ελληνική πολιτεία αλλά και η φυγή των νέων από τα χωριά της περιοχής.
«Βασικό ζήτημα για μας, γιατί κι εγώ είμαι παιδί της ομογένειας και καταλαβαίνω τη σημασία του ελληνισμού απανταχού της υφηλίου, είναι να στηρίξουμε την παιδεία στην ελληνική εθνική μειονότητα, για να μπορέσει να διατηρηθεί το υψηλότερο δυνατό επίπεδο και να έχετε κι εσείς ανταπόκριση από την ελληνική Πολιτεία όσον αφορά τις διμερείς σχέσεις», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Επισήμανε επίσης πως η αξιωματική αντιπολίτευση στηρίζει τη μειονότητα, ενώ συνεχάρη ιδιαίτερα τους δασκάλους για το λειτούργημα που επιτελούν, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «κρατάτε την καρδιά του ελληνισμού δυνατή».
ΑΠΕ / ΜΠΕ