«Τα αόρατα βέλη του δράκου» – Η Κίνα εντυπωσιάζει με τα μοναδικά υπερηχητικά drone σε όλο τον κόσμο
Τα αεροσκάφη που παρουσιάζονται φαίνεται να αποτελούν πιο σύγχρονες και καλύτερες εκδοχές του MD-22, μιας υπερηχητικής πλατφόρμας που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2022
«Τα αόρατα βέλη του δράκου» – Η Κίνα εντυπωσιάζει με τα μοναδικά υπερηχητικά drone σε όλο τον κόσμο
Τελευταία Νέα
Τα αεροσκάφη που παρουσιάζονται φαίνεται να αποτελούν πιο σύγχρονες και καλύτερες εκδοχές του MD-22, μιας υπερηχητικής πλατφόρμας που αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2022
Το πρώτο υπερηχητικό drone στον κόσμο
Τα drones αυτά αναμένεται να εκτοξεύονται από άλλα αεροσκάφη, όπως τα H-6M, για αποστολές επιτήρησης σε καλά προστατευμένα εχθρικά εδάφη. Τα εξαιρετικά ύψη πτήσης και οι υπερηχητικές ταχύτητές τους είναι κρίσιμα για την επιβιωσή τους.
Οι σχέτικες εξελίξεις φέρνουν κατά νου την ανάπτυξη των αμερικανικών και σοβιετικών αεροσκαφών επιτήρησης (SR-71 και MiG-25R/RB, αντίστοιχα) με ταχύτητες άνω των Mach 3+, κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου, τα οποία μάλιστα είχαν αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικά για την εποχή τους.
Η Κίνα έχει πλέον προχωρήσει, διαθέτοντας το μοναδικό γνωστό υπερηχητικό αεροσκάφος στον κόσμο.
Η Κίνα ετοιμάζεται για κρίση στην Ταϊβάν – Θωρακίζεται με πρωτοποριακή στρατιωτική τεχνολογία
Έγγραφα του Πενταγώνου που δημοσιοποιήθηκαν στις 19 Απριλίου 2023 αποκάλυψαν ότι ο Λαϊκός Απελευθερωτικός Στρατός της Κίνας (PLA) είχε «σχεδόν βέβαια» θέσει σε επιχειρησιακή λειτουργία το πρώτο υπερηχητικό στρατιωτικό αεροσκάφος στον κόσμο, το drone επιτήρησης WZ-8.
Τα αεροσκάφη αυτά αναπτύχθηκαν στη δυτική επαρχία Anhui υπό τη Διοίκηση του Ανατολικού Θεάτρου Επιχειρήσεων – και επιτρέπουν στο Πεκίνο να ανταποκριθεί σε καταστάσεις κρίσης είτε στο Στενό της Ταϊβάν είτε στη Χερσόνησο της Κορέας.
Σαφές το προβάδισμα του Πεκίνου έναντι των ανταγωνιστών του
Το προβάδισμα της Κίνας έναντι των ανταγωνιστών της στην απόκτηση επιχειρησιακής εμπειρίας αναμένεται να συμβάλει στη διαμόρφωση μελλοντικών επενδύσεων για την ανάπτυξη τέτοιων συστημάτων. Το WZ-8 πιθανότατα θα έχει πολλούς διαδόχους, οι οποίοι ενδέχεται να καλύπτουν ένα ευρύτερο φάσμα ρόλων. Ενώ οι δορυφόροι επιτήρησης έχουν προβλέψιμες τροχιές που μπορούν να αποφευχθούν και θεωρούνται κύριοι στόχοι σε περίπτωση ανοικτών εχθροπραξιών μεταξύ μεγάλων δυνάμεων, τα αεροσκάφη αναγνώρισης είναι πολύ πιο δύσκολο να εντοπιστούν. Μπορούν να «κρυφτούν» σε υπόγεια υπόστεγα και να εκτελέσουν απρόβλεπτες διαδρομές προς τους στόχους τους.Όλες αυτές οι δυνατότητες καθιστούν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη ένα σπουδαίο asset στην αναγνώριση και την κατασκοπεία σε μεγάλα ύψη, ιδιαίτερα σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ μεγάλων δυνάμεων.
www.bankingnews.gr
Ρoή Ειδήσεων
Δείτε επίσης
‘);
document.write(‘
if(f>48){
//pancreta
document.write(‘‘);
}else if(f>36){
//lidl
document.write(‘‘);
}else if(f>24){
document.write(‘‘);
}else{
//allianz
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
document.write(‘
if(f>40){
document.write(‘‘);
}else if(f>30){
//metropolitan
document.write(‘‘);
}else if(f>20){
document.write(‘‘);
}else if(f>10){
document.write(‘‘);
}else{
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
‘);
//——
document.write(‘
if(f<10){
//dovalue-finthesis-stegastiko
document.write(‘‘);
}else if(f<20){
//dovalue-finthesis
document.write(‘‘);
}else if(f<30){
document.write(‘‘);
}else if(f<50){
document.write(‘‘);
}else{
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
//—–
//document.write(‘
‘);
//document.write(‘
‘);
document.write(‘
if(f>50){
document.write(‘‘);
}else if(f>40){
document.write(‘‘);
}else if(f>35){
document.write(‘‘);
}else if(f>30){
document.write(‘‘);
}else if(f>25){
//eydap
document.write(”)
}else if(f>20){
//depa
var rnd = window.rnd || Math.floor(Math.random()*10e6);
var pid739089 = window.pid739089 || rnd;
var plc739089 = window.plc739089 || 0;
var abkw = window.abkw || ”;
var absrc = ‘https://servedbyadbutler.com/adserve/;ID=179386;size=300×250;setID=739089;type=js;sw=’+screen.width+’;sh=’+screen.height+’;spr=’+window.devicePixelRatio+’;kw=’+abkw+’;pid=’+pid739089+’;place=’+(plc739089++)+’;rnd=’+rnd+”;
document.write(”);
}else if(f>10){
document.write(‘‘);
}else{
//metropolitan
document.write(‘‘);
}
document.write(‘
‘);
//window.scrollTo(0,0);
}else{
//left
document.write(”);
//right
document.write(”);
}